موشکاف ۲۶ فروردین ـ عظما باید دوباره چرتکه بندازه که چه خاکی تو سرشون کنن

✳⭕?موشکاف ۲۶ فروردین –


?موشکاف: سلام! عظما اونقدر خوردن زهر منطقه ای رو لفتش داد که الان اگه جام زهرو قرقره هم بکنه بازم افاقه نمیکنه. آخه حالی که تو سوریه ازش گرفتن نا و توانی واسه عظما نذاشته. هاهاهاها. حالا باید دوباره چرتکه بندازه که چه خاکی تو سرشون کنن. هاهاهاها.


خبرگزاری مهر آخوندی ۲۵ فروردین


ترامپ: خواستم پیامی به روسیه و ایران بدهم!


ترامپ گفت: آنچه در سوریه انجام می‌گیرد، نتیجه اقدامات یک مرد نیست، بلکه جنایات یک هیولا است!علاوه بر این، پیامی هم برای ۲ دولتی دارم که بیش از همه مسئول حمایت، تجهیز و تامین مالی رژیم جنایتکار اسد هستند.


?موشکاف: هاهاهاها. اگه بشار هیولا باشه حسابشو بکنین عظما دیگه چیه. هاهاهاها حتما غول مرحلة آخره. هاهاهاهاها. حالا به نظرتون عظما پیام این موشکا رو گرفته یا نه؟‌! هاهاهاها. عقلش سر جا اومده یا هنوز جا داره؟‌


رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی رژیم ۲۵ فروردین


از این پس، سه کشور مهاجم تلاش خواهند کرد تا چیدمان و دستور میز مذاکرات را تعیین کنند. تلاش برای معامله با روسیه درباره سوریه و اخذ امتیاز از ایران آغاز خواهد شد.بنابراین، تاکید می‌شود اقدام نظامی محدود و نقطه‌ای علیه سوریه، پیوست طرح مدون جنگ روانی-ادراکی استراتژیک است تا متحدین سوریه وادار به تجدید نظر در محاسبات خود شده و دچار خطای محاسباتی گردند. در این ارتباط آمریکا، انگلیس و فرانسه، اخذ امتیاز از ایران در اصلاح برجام را به انتظار نشسته‌اند. از امروز گسل غربگرایان، به عنوان شبکه همکار، برای تغییر محاسبات در ایران فعال خواهد شد.


?موشکاف: هاهاهاها. اخذ امتیاز از ایران، تجدید نظر در محاسبات و آخرش هم اصلاح برجام. هاهاهاها. یعنی دیگه این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست. یه زهر چشم از سوریه گرفتن و میخوان جام زهرو فرو کنن تو حلقوم عظما. هاهاهاها.


علاء‌الدین بروجردی عضو مجلس ارتجاع ۲۵ فروردین


ایالات متحده با سرمایه‌گذاری گسترده و به همراه متحدان اروپایی و منطقه‌ای خودشان برنامه‌ریزی کردند که ساختار سیاسی حاکم در سوریه را تغییر دهند.باید روسیه و چین درخواست تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای امنیت کنند؛ اگر آمریکایی‌ها بخواهند این بازی را ادامه بدهند، تردید نکنند که با عکس‌العمل هایی مواجه خواهند شد که قطعا به ضرر امنیت منطقه خواهد بود.


?موشکاف: هاهاهاها. دست به دامن شورای امنیت شده. هاهاهاها. پس کوشن پهلوون پنبه های نظام مثل یارو پاسدار سلامی و اون یکی قاسم سلیمانی. هاهاهاها. الان وقتشه برین سوریه جلوی موشکای کروز و تاماهاک ، عظما رم ببرین که سرنوشتش به سرنوشت بشار گردن دراز بنده. هاهاهاهاها.


?موشکاف: اما از بندة موشکاف که بشنوین که ترس و لرز اصلی عظما از اینه که بچه های قیام بیشتر از این بفهمن که پشمی به عبای عظما نمونده و بیان سر وقتش چون عظما از اونا بیشتر میترسه تا از موشک. هاهاهاها. شما هم دنبال کنین تا ببینیم باقی تحولات چی میشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: