موشکاف ۲۸ فروردین عظمای تک و تنها در بلاد شام!

✳⭕?موشکاف ۲۸ فروردین – عظمای تک و تنها در بلاد شام!


?موشکاف: سلام! از وقتی عمق استراتژیک نظام موشک خورده و سوراخ سوراخ شده، فس نظام هم دراومده و داره بادخالی میکنه. هاهاهاهاها. اما آخوندا با سیلی صورت خودشونو سرخ میکنن که بیشتر از این آبرو باخته نشن. هاهاهاها. یه سری شونم که بخاطر جا زدن روسیه پیش کدخدا دارن تلوتلو میخورن هاهاهاها.


خبرگزاری حکومتی ایرنا ۲۶ فروردین - ناصر ایمانی


ما در داخل کشور باید بسیار هوشیار باشیم, جریان های سیاسی کشور باید دقت کنند تا از سخنان تحریک کننده اجتناب کرده و بهانه دست بهانه جویان غربی ندهند. شاخ و شانه کشیدن در موضوعات مختلف در برهه کنونی چندان اقدام سنجیده ای نیست. ایران باید ضمن تقبیح اقدامات غرب هوشیاری خود را در مقابله با این زیاده خواهیها حفظ کند و بهتر آن است که دولت, جریان های سیاسی و صاحبان رسانه به نوعی از جنجال آفرینی ترامپ عبور کنند


?موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه داداش غلاف کنین که اوضاع خیطه. هاهاهاهاها. هارت و پورت اضافه هم نکنین تا موج از سرمون رد شه. هاهاهاها. یارو غافله که دریا طوفانیه. گیرم که این موجو رد کردی، بعدی چی؟


فریدون مجلسی دیپلمات سابق رژیم ۲۶ فروردین


هدف اصلی حمله سه‌کشور به سوریه دادن پیغام به تهران بود و پیام دونالد ترامپ بعد از اعلام پایان بمباران سوریه به مسکو نیز صراحت داشت.از این رو باید به بررسی ابعاد حمله کوتاه آمریکا به سوریه و تحلیل تاثیر آن در آینده این کشور پرداخت.مسکو به هیچ وجه حاضر نیست در زمین سوریه خود را به مخاطره بیندازد. این کشور از امکانات ‌بالقوه زیادی بهره‌مند است روسیه در حال ورود به نظام اقتصادی بین‌المللی است و حاضر نیست وضعیت خود را برای بقای اسد در سوریه به مخاطره بیندازد


?موشکاف:‌ هاهاهاهاها. به نظر شما عظما! این پیامارو گرفته یا نه؟ هاهاهاها. بالا خره میخواد جام زهرو بره بالا یا آخرش زورکی می ریزن تو حلقش؟! هاهاهاها. به قول این یارو مجلسی اگه زیر پاش خالی شده باشه چی؟ این حرف تا چه حد درسته، فقط این یارو گفته یا کسی دیگه هم میگه؟ هاهاهاها.


روزنامه حکومتی آفتاب یزد ۲۶ فروردین


روسیه برای سوریه چه کرد؟


روس‌های تماشاچی!؟


اگر به گذشته نزدیک نیز نگاهی بیندازیم روس‌ها در حالی که در سال 2006 قویا بر قانونی بودن برنامه هسته ای ایران تاکید داشتند و هرگونه تحریم علیه ایران را رد می‌کردند در سال 2009 تحت سیاست «ریست» میان واشنگتن و مسکو آنها با کاخ سفید همراه شدند و در سال 2010 با شدیدترین تحریم‌های بین المللی علیه ایران همراه شدند.با نگاهی به وضعیت این روزهای سوریه و گذشته و روابطی که میان ایران و روسیه وجود داشته نکته سوال برانگیز در این است که چگونه برخی‌ها از حرکت به سمت نزدیکی به شرق و روسیه می‌گویند! آیا می‌توان کشوری با این سابقه را در بزنگاه‌های سیاسی در کنار خود دید؟!


?موشکاف: هاهاهاها. به همة اینا باید پیام پوتین به اجلاس سران کشورای عرب رو هم اضافه کنیم که گفته آمادة همکاری با اونا سر امنیت منطقه اس. هاهاها. به همون اجلاسی که اون بیانیة غلاظ و شداد و علیه نظام بیرون دادن، حتی اگه همبستگی روس با عربا فقط لفظیم باشه، خودش یه سیلی به نظام محسوب می شه. هاهاهاها. به نظر شما عظما! الان تو چه وضعیه؟ بی خود نیس که دفترش آخوند خلپا بیمارستانی شده، نکنه رفته جا برا عظما رزو کنه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: