سعید مرتضوی گم شده است!

آخوند اژه‌ای و سعید مرتضوی جنایتکار



آخوند اژه‌ای که پرتاب قندان به سوی عیسی سحرخیز و گازگرفتن گوش او را در شهرت‌نامه جنجالی خود دارد، به‌گونه‌یی شتاب‌زده پاسخ عجیبی در مورد سعید مرتضوی به سؤال یک سوال‌کننده داد.  طرح این سؤال همراه بود با زمانی که اژه‌ای می‌خواست محل نشستش با دانشجویان مشهد را ترک کند. او برای به‌هم‌آوردن سر و ته موضوع گفت::
«حکم جلب سعید مرتضوی صادر شده ولی هنوز متأسفانه گیرش نیاورده‌اند، حالا نمی‌دانم چطور هست».


ماستمالی موضوعی به این مهمی و آن هم به این صورت به یک مضحکه و آبروریزی فاحش برای حکومت ولایت فقیه و قضاییهٔ او تبدیل شد. شبکه‌های اجتماعی بلافاصله به آن واکنش نشان داده و کامنتها و توییت‌های جالبی در این رابطه رد و بدل شد.



نمونه‌هایی از واکنش شبکه‌های اجتماعی به گمشدن! سعید مرتضوی


- «برادر لاریجانی در دفتر مرتضوی به او پیشنهاد شراکت در دزدی به همراهی آیت‌الله لاریجانی می‌دهد. این آن قسمت فیلم است که ما دیده‌ایم. با توجه به این‌که ما همه فیلم را ندیده‌ایم می‌توان فهمید چرا قوه قضاییه نمی‌تواند جهت ابلاغ حکم مرتضوی را گیر بیاورد»!


- «دخترم می‌پرسد چطور از عبدالمالک ریگی تو پایگاه آمریکا در افغانستان عکس می‌گیرن و دستگیرش می‌کنن ولی سعید مرتضوی رو نمی‌تونن پیدا کنن؟؟... از پاسخ می‌مانم...».


- «مردم دوگانه‌های زیادی در جمهوری اسلامی دیدند؛ از قطع دست یک بی‌نوا و فرار اختلاس‌گران میلیاردی، تا صحبتهای ظریف و رهبر مبنی بر وجود آزادی و خیل عظیم زندانیان سیاسی. این یکی را هم باید گذاشت در کنار آن دوگانه‌ها».


- «احتمالا بالن رفیق مرتضوی توی دریای سیاه سقوط کرده و آب بردتش سمت سواحل اروپای شرقی که اونجاگیر آدم‌بدای اروپا بیفته و از اونجا یه‌راست ببرنش یه‌جای بدتری مثل کانادا یا انگلیس و یا از همه اونا بدتر آمریکای جهانخوار. ایشون مثل آقای ریگی خوش‌شانس نبود که با هموطنانش به خاک ایران برگرده»!


سخنگوی قوه قضاییه: «حکم جلب مرتضوی صادر شده ولی هنوز گیرش نیاورده‌اند، حالا نمی‌دانم چطور است».
- نیاز به توضیح نیست. همه می‌دانند «چطور است».


«طفل ۵۰ساله‌‌یی به نام سعید مرتضوی،


دیریست گم شده است


 با چشم‌های عینکی، موهای رنگ‌شده و سیبیل چخماقی


 هر کس ازو نشانی دارد


 ما را کند خبر


این هم نشان ما:


 یک سو خلیج‌فارس


 سوی دگر خزر»!


- این سعید مرتضوی معلومه در بچگی تو بازی قایم‌باشک خیلی وارد بوده و هیچ‌کس نمی‌تونسته پیداش کنه!


- «اگر روزی مرتضوی قاتل پیدا یا دستگیر شد شک نکنید که امتیازاتی بهش داده شده تا خودش رو برای جلوگیری از آبروریزی هر چه بیشتر نظام فاسد تسلیم کنه، ننگ بر حکومتی که هر اتفاقی که تو کشور بیفته همه با انگشت اونو به‌عنوان متهم اصلی نشون بدن».
- «ج.ا. در رزومه گم‌کردن دکل رو هم داشته، مرتضوی که جای خود داره»!


- «۱۵اسفند ۹۱ فیلم رشوه‌خواهی فاضل لاریجانی منتشر شد. ۱۷اسفند ۹۱ مرتضوی که رئیس سازمان اجتماعی بود و‌ عامل ضبط فیلم، بازداشت شد و اژه‌ای ۳ساعت در زندان با او حرف زد. حالا نمی‌تواند او را گیر بیارود، چون نمی‌خواهد پیدایش کند».




لطفا به اشتراک بگذارید: