راه‌حل سوریه در «خیابانهای اطراف و شهرهای ایران» است

جنایات رژیم آخوندی در سوریه



ایرادات خامنه‌ای در مفهوم «آزادی مخالفان جمهوری اسلامی» در ایران آخوندی و آن‌چه ۲۵فروردین «جنایت در سوریه» توصیف کرد، فقط در جهان مجازی و ترفندهای سینمایی قابل استناد است.


سکوت خامنه‌ای در قبال بمباران شیمیایی سوریه و مرگ فجیع کودکان، اثبات هزاران‌باره‌ٔ نقش مستقیم رژیم آخوندی در جنایات مشترک در سوریه است. در همین سیاق، گسیل کردن مشاور بین‌الملل خود ـ ولایتی ـ به سوریه و حضور او بر ویرانه‌های ناشی از بمباران و نابودی خانه‌ها و مرگ انسانها، مهر تأییدی از جانب خامنه‌ای بر فجایع علیه بشریت در سوریه می‌باشد. البته این‌ نشانه‌ها که تماماً آدرس نظام ولایت فقیه را دارند، هرگز عجیب و خارق‌العاده نیستند. هر کس که با ایدئولوژی جنایت‌زی و انسان‌خوار آخوندی و ولایت فقیهی آشنا است،‌ به‌خوبی می‌داند که جنس و سنخ فجایع ضدبشری و توتالیتاریستی در سوریه، عیناً صادره از بیت خامنه‌ای می‌باشد.




راه‌حل سوریه ـ آی دزد آی دزد خامنه‌ای


خامنه‌ای در سخنرانی روز ۲۵فروردین خود که پس از پاسخ بین‌المللی به بمباران شیمیایی بشار اسد، با «جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی» ایراد کرد، در ضعف مطلق و در تاریکی چشم‌انداز نظامش، ادای «آی دزد آی دزد» درآورد. بدون حتی یک جمله اشاره به فجایعی که بر مردم سوریه اعمال کرده است و آن‌چه از جنایت بر این ملت روا داشته و می‌دارد، دجالگرانه تلاش کرد با فرافکنی، مردم سوریه را قربانی پاسخ به بمباران شیمیایی اسد جلوه دهد!


خامنه‌ای هنوز در بیت قرای قرون وسطایی‌اش سیر می‌کند که انگار هیچ صدا و رسانه‌یی در ایران و جهان جز صدای او و رسانه‌ٔ نظامش نیست که از چند و چون واقعیت سوریه و ایران با خبر باشند. او مانند کسانی حرف می‌زند که انگار از چند متر آن‌طرف محله‌شان را هم بی‌خبر هستند. لذا بلاهت‌بار جعل می‌کند و گوبلزوار و افسارگسیخته دروغ می‌گوید.




راه‌حل سوریه ـ حرف مشترک ایران و سوریه با خامنه‌ای


یکی از هموطنان در توئیتی، پاسخِ درخور توجهی به حرف‌های خامنه‌ای داده است: «سخنان شما را که شنیدم، احساس کردم هیچ گاه در جامعه‌یی که ادعای رهبری آن را دارید، زندگی نکرده و درک درستی از شرایط زندگی در آن را ندارید. آیا می‌دانید شما و دوستانتان در این ۳۸سال چه بر سر ایران و ایرانی آورده‌اید؟ بهتر است با همین کارنامه ۳۸سال افتخارتان از قدرت کناره‌گیری کنید»!


همین نمونه‌ها را مردم زیر بمباران در سوریه خطاب به خامنه‌ای می‌گویند: «ایران، بیرون بیرون! بشار، بیرون بیرون. به خدای بزرگ آنها سقوط خواهند کرد... این کاری است که حکومت خون‌ریز بشار اسد کرده است؛ قاتل بچه‌ها و زن‌ها. این جنایتکار خودش و حسن نصرالله و ایران کرده‌اند. بیایید ببینید. جز زن و بچه‌ها چه گروه مسلحی وجود دارد؟ این بچه‌ها مگر چکار کردند؟ جنایتکارها بیایید ببینید. همه‌تان کذاب هستید... ای بشار! ایران و حزب‌الشیطان با تو هستند. به یاری خدا استوار باقی خواهیم ماند... ما کشته می‌شویم و شما در فکر ما نیستید. از خدا هم نترسید... ایران»!




راه‌حل سوریه ـ جلوه در منظر دوربین و گرفتار در مشعل قیام


خامنه‌ای و روحانی تلاش می‌کنند جلو دوربین‌ها، دخالت در سوریه و عراق را پاسخ به دعوت دولت قانونی آن کشورها جلوه دهند؛ اما وقتی پای واقعیت سرسخت منافع حاکمیت پیش می‌آید و دامنه‌ی جنایتشان عالم و آدم را علیه نظامشان به فریاد می‌آورد، بنا بر سنت سلفشان خمینی، به «اوجب واجبات» حفظ نظام به هر قیمت روی می‌آورند.


سپس مثل همیشه برگ جنایت‌زیستی نظام ولایت فقیه را رو می‌کنند. برگی که همواره اعتراف صریح به دشمنی با مردم ایران و هراس مرگبار از آنها داشته و دارد.


خامنه‌ای: «بنده قبلاً هم گفته بودم که اگر سرداران ما در سوریه و عراق و لبنان نجنگند، باید همین اطراف خودمان و در خیابانهای شهرهای خودمان با دشمنان بجنگیم».  فرافکنی و دجالیت و دروغگویی فوق‌گلوبلزیخامنه‌ای را همین بس که هیچ عقل سلیمی در جهان یافت می‌نشود که حتی تصور کند معارضان و اپوزیسیون سوری ـ با تمام جناح‌ها و دسته‌هایشان ـ قصد تعرض به ایران و جنگ با ولایت فقیه «در اطراف و خیابانهای شهرهای ایران» را داشته باشند. ویژگی تجاوزکارانه و صدور ارتجاع خاص‌الخاص خمینی و خامنه‌ای و پاسداران ریزه‌خوار نظامشان بوده و بس. مفر ارتزاق از جنایت برای پوشاندن معضلات داخلی و پاسخگو نبودن به مردم و نیز اشتغال‌زایی برای پاسداران و بسیجی‌های نظام.




راه‌حل سوریه ـ پاسخ سوریه در شهرهای ایران


خامنه‌ای در همین سخنرانی تلاش کرد از واقعیت روی زمین سوریه و ایران فرار کند که هیچ پاسخی جز جنایت برای مواجهه با آنها را ندارد. از این‌رو دجالگرانه انگشت به‌سوی دیگران نشانه می‌رود تا سایه روی جنایت شیمیایی در سوریه بیاندازد. خامنه‌ای محمل پوشاندن ۷سال جنایت مستمرش در سوریه را تحول جدید قدرتهای جهانی در برخورد با بمباران شیمیایی توسط بشار اسد جلوه می‌دهد. اما پر پیداست که وحشت و نگرانی او، چشم‌انداز تاریکی است که با این تحول مهم، گریبان نظامش را خواهد گرفت. این تاریکی و بن‌بست را اعتراضات و قیام‌های افزون‌شوندهٔ روزانه در ایران، برای خامنه‌ای بسا بدتر و تاریک‌تر کرده‌اند.


دستگاه ولایت فقیه در محاصره تحول جدید بین‌المللی علیه نظام، در محاصره بحرانهای لاعلاج سیاسی و اجتماعی سال ۹۷ و در محاصره تضادهای آشتی‌ناپذیر درونی گرفتار آمده است. اعتراف خامنه‌ای به نیاز برافروختن جنگ و گسترش جنایت در سوریه و یمن و گریز از واقعیت سرنگونی در «همین اطراف و خیابانهای شهرهای ایران»، سوختن تمام برگ‌های این رژیم در مواجهه با ۳محاصره نامبرده می‌باشد. واقعیت این است که همه راه‌حل‌ها دارند به «همین اطراف و خیابانهای شهرهای ایران» منتهی می‌شوند. رنج‌های جان‌گداز زنان و کودکان و مردم سوریه هم در همین ایران از دست جنایات مشترک بشار اسد و خامنه‌ای خلاص خواهند شد.




لطفا به اشتراک بگذارید: