موشکاف ۲ اردیبهشت _ تک و پاتک باندی تو نظام بدجوری بالا گرفته

✳⭕?موشکاف ۲ اردیبهشت


?موشکاف: سلام! تک و پاتک باندی تو نظام بدجوری بالا گرفته. پری روزا شیخ فری به سپاه طعنه زد؟ جک و جونورای نظام تو سپاه و نوچه های عظما تو تریبون سیرک جمعه، پاتک کردن. هاهاهاها. دوباره نوبت شیخ فری شد، اونم کم نذاشت، این بار کل باند رقیبو نشونه رفت. هاهاهاها. سگای وحشی نظام بدجوری به هم می پرن. هاهاهاها.


آخوند روحانی – اول اردیبهشت


مدیران دولتی روزه سکوت گرفتند، نمی‌دانم کی بهشون گفته نمیدونم از چه می ترسند، هرکس در پست دولتی است در هر رده مدیریتی باید بداند او طبق قانون اساسی و طبق وظیفه شرعی دارای توانمندی و قدرت بالاست و باید به وظیفه عمل کند و اگر میترسه و اگر نمیتونه و اگر از اخم این و آن هراس دارد برود کنار. بره کنار. واجب نیست آدم صندلی یی رو که اشغال کرده تا پایان ۴ سال اون صندلی رو بچسبه.


?موشکاف: هاهاها. ملاحظه فرمودین که چطور شیخ فری شاخ و شونه میکشه؟ به آدمای خودش هشدار می ده که چرا از باند رقیب میترسن. هاهاهاها.


قانون اساسی به ما اختیار داده است، بالاترین قدرت در کشور قدرت اجرایی است و بالاترین مسئولیت بر دوش بخش اجرایی است. هیچ دستگاه نظارتی حق ندارد در مدیریت دخالت کند. دستگاه نظارتی حق ورود در کار اجرایی را ندارد. حالا نظری دارد نظرش را اعلام کند اشکال ندارد اما مدیر باید کار خود را انجام دهد.


?موشکاف: هاهاهاها. عجب زبون درازی یی می کنه، حتی حرمت عظی! رم نگه نمی داره، ببینین چطوری دور ورداشته! هاهاهاها. به نظر شما پشتش به کجا گرمه؟ تازه فقط خودش نیست، هم پالگیاش هم هستن. هاهاهاها. این یارو جهانگیری، معاون اولش هم از اوضاع نظام آه و ناله می کرد.


جهانگیری- معاون اول آخوند روحانی – اول اردیبهشت


ما نباید اجازه بدهیم مشکلات به چالش‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شود.


موضوع کازرون باید جمع شود، نمی‌شود مردم هر روز به خیابان بیایند و عده‌ای هم بر این موج سوار شده و شعارهای خود را سر دهند. مساله زاینده‌رود، یزد و خوزستان هم باید حل شود.


زخم زلزله کرمانشاه هم باید التیام یابد و مسکن آنها تامین شود.


?موشکاف: هاهاهاها. گفتار درمانی درحد لالیگا، عمل در حد لیگ دست سوم روستاهای بورکینافاسو. هاهاهاهاها. حالا دیگه وقتی نوبت به معاون شیخ فری میرسه به باید درمانی تبدیل میشه ، بشمارین چندتا باید گفته؟ هاهاهاها . کار به جایی رسیده که یارو شبدرقلی، آذری جهرمی رو میگم، در برابر این خالی بندیها شیخ فری کپ کرد. هاهاها.


آخوند روحانی – اول اردیبهشت


آماری که وزیر ارتباطات در سال گذشته اعلام کردن ۲ میلیون اشتغال در این فضا، که من گزارشاتی که اخیرا به من رسیده که اشتغال بالاتر هست ما باید تسهیل بکنی.


?موشکاف: هاهاها. صحنه رو داشتین؟!‌ یارو ماتش برد. هاهاهاها. الان داره میگه ای خالی بند!‌ من کی چنین آماری دادم. هاهاها. یه بار دیگه صحنه رو ببینین. هاهاهاها.


آماری که وزیر ارتباطات در سال گذشته اعلام کردن ۲ میلیون اشتغال در این فضا، که من گزارشاتی که اخیرا به من رسیده که اشتغال بالاتر هست ما باید تسهیل بکنی.


موشکاف: هاهاهاها. بعله. از یه طرف جنگ باندی و از یه طرف گفتار درمانی و باید درمانی هاهاهاها. شیخ فری میخواد هم از توبره بخوره و هم از آخور. هاهاهاها اما با این چیزا دردی از دردای بی درمون نظام دوا نمیشه. هاهاهاها. عظمای فلک زده که الان تو هچل گیر کرده خوب میفهمه چی میگم. هاهاهاها. حالا جلوترم که بریم روشن تر میشه. فعلا خدانگهدار. هاهاهاها.

لطفا به اشتراک بگذارید: