نمایشهای جمعه نمایشگاه بحرانها و بن‌بست‌ها


نمایش جمعه اصفهان - پشت به دشمن، رو به میهن!
نمایش جمعه اخیر رژیم، در واقع نمایشگاه ترس و وحشت‌زدگی از تحولات جاری داخلی و بین‌المللی و درهم‌شکستگی حاکمیت چندپاره آخوندها بود.

در کازرون آخوند خرسند از «ساختارشکنانه» بودن شعارها به سوزوگداز پرداخت و عاجزانه از مردم این شهر خواست که دیگر تجمعی برپا نکنند و افزود: «در‌ صورتی‌که شهر آرام باشد، مسئولان استان هم در کازرون حضور پیدا خواهند کرد و نیازی به تجمع نیست و شعارها نباید ساختار‌شکنانه باشد». او با نشان‌دادن نامه‌‌یی، به غلط کردم گویی از سیاست‌های قبلی اعلام‌شده پرداخت و افزود: «این نامه از طرف استانداری فارس به تقسیمات کشوری وزارت کشور فرستاده شده است و مضمون آن این است که بیشاپور، تنگ چوگان، امام‌زاده سید‌حسین، دشت برم و تعدادی از روستاهای این دهستان و دهستان انارستان مربوط به بخش مرکزی کازرون و شهرستان کازرون است. هم‌چنین ارتقای فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه در این نامه پیشنهاد شده است».

امام‌جمعه کازرون اعلام کرد که «از روز شنبه (اول اردیبهشت) در تهران پیگیر این پیشنهادها هستم و در نماز جمعه هفته آینده نتیجه پیگیری را اعلام خواهم کرد».

وی افزود: «مسئولان استان و کشور باید کازرون را ویژه ببینند و عرض کردم که مقام معظم رهبری در سفر به استان فارس به کازرون می‌آیند و می‌گویند من به کازرون بدهکار بوده‌ام. اجازه دهید خواسته‌های شما را دنبال کنم، اگر نتوانستم استعفا می‌دهم و شما من را مؤاخذه کنید».

اما مردم دلاور کازرون، با شعارهای کوبنده، مانع استمرار دروغگویی‌های امام‌جمعه رژ‌یم شدند. مردم رو در روی این مردم‌فریبی‌های آخوند خرسند شعار دادند:

«وای به روزی که مسلح شویم

می کشم، می‌کشم، آن که خیانت کند

شیر شیران آمده، کازرون به میدان آمده

دشمن ما همین جاست، دروغ میگن آمریکاست

اگر خیانت بشه، کازرون قیامت می‌شه».

ابراز وحشت از نفرت مردم از پاسداران خامنه‌ای و مخاصمات باندهای درون نظام با سپاه یکی از دغدغه‌های نمایش جمعه این هفته بود.

آخوند علی زاهددوست هم در نمایش جمعه دلوار گفت: «در حالی که دشمنان شناسنامه‌دار ما مانند آمریکا و متحدان او در حال هجمه و اهانت به نهاد مقدس سپاه هستند، متأسفانه عده‌یی نیز در داخل عامدانه و مغرضانه سپاه را آماج حملات خود قرار داده‌اند. باورکردنی نیست کسانی که سپاه را تضعیف می‌کنند از روی بی‌اطلاعی یا غفلت باشد بلکه این افراد مغرضانه و عامدانه عمل می‌کنند و ملت باید هوشیار باشند».

پاسدار سلامی جانشین سرکردهٔ کل سپاه هم در نمایش جمعه تهران با انتقاد از کسانی که مانند دشمنان با دوستان خود رفتار می‌کنند، گفت: «پژواک صدای دشمنان نشوید».

وحشت از شکست سیاست آخوندها در سوریه یکی دیگر از محورهای نمایشهای جمعه این هفته بود.

آخوند یعقوبی در نمایش جمعه بجنورد وحشت رژیم را از حمله به سوریه فرافکنی کرد و گفت: «از ترس با موشک به سوریه حمله کردید».

آخوند طباطبایی‌نژاد در نمایش جمعه اصفهان گفت: «(سوریه) حتی اگر سلاح شیمیایی بکار برده‌اند، چرا موشک می‌فرستید و خون را با خون از بین می‌برید»؟



در نمایش جمعه کرج آخوند حسینی همدانی گفت: «آمریکا دائم در حال تهدید و جنگ‌افروزی در منطقه است، رئیس‌جمهور این کشور تلاش دارد ایران اسلامی را از بین ببرد و از گزینه نظامی حرف می‌زنند».

آخوند اعرافی هم در نمایش جمعه قم با ابراز نگرانی از تحولات منطقه و چشم‌انداز پیش روی نظام گفت: «امروز یک جبهه‌‌گیری شدیدتر و کم‌‌سابقه‌‌یی در برابر انقلاب اسلامی شکل گرفته است و استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌یی در کنار هم قرار دارند و طرح‌هایی را علیه حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد کشورمان دنبال می‌کنند».

آخوند عاملی در نمایش جمعه اردبیل از انزوای جهانی رژیم و متحدش ابراز نگرانی کرد و گفت: «عجیب است که یک کشور اسلامی مورد حمله مسیحی‌های افراطی و جنایتکار قرار می‌گیرد، درعین‌حال مسلمانها تماشا می‌کنند و بلکه کشورهایی از منطقه که کشور اسلامی هستند، این حمله را تأیید و آمریکا را به حمله بیشتر تشویق می‌کنند».

وضعیت متزلزل رژیم و وحشت از ریزش از دیگر موضوع‌های نمایش جمعه بود.

آخوند طباطبایی‌نژاد در جمعه‌بازار آخوندی اصفهان گفت: «مقام معظم رهبری به وزارت اطلاعات دستور داده‌اند که حواسشان جمع باشد و اگر کوچک‌ترین شک در سلامت مسئولان وجود دارد، باید اعلام شود».

وحشت از وخامت وضعیت اقتصادی و اوضاع انفجاری جامعه بخشی از نمایشهای جمعه را به خود اختصاص داده بود.

آخوند یعقوبی با ابراز نگرانی از پیآمد ۱۰میلیون بیکار، برای نظام، جمعه‌بازار آخوندی در بجنورد را صحنه حمله به باند رقیب کرد و گفت: «اقتصاد فلج کشورمان نتیجه جناح‌بازی است و باید با نگاه فراجناحی، استعدادها را دریابیم».

و امنیت لرزان نظام موضوع ابراز نگرانی آخوند جزایری گماشته خامنه‌ای در نمایش جمعه اهواز بود که گفت: «خود ملت باید به میدان بیاید و اطلاعات ۸۰میلیونی باشد... همه دستگاههای امنیتی در این زمینه موظف‌اند و اگر دیر بجنبیم ضربه‌ بسیار سختی خواهیم خورد. این جریانی است که ملایم برخورد‌کردن با آن خطرات بسیاری دارد».
لطفا به اشتراک بگذارید: