موشکاف ۴ اردیبهشت سران سه قوه بازم یه دور همی داشتن

✳️⭕️?موشکاف ۴ اردیبهشت سران سه قوه بازم یه دور همی داشتن.
?موشکاف:‌ سلام! سران سه قوه بازم یه دور همی داشتن. هاهاهاها. حالا چنان میگن جلسة‌ وحدت بخش سران
تلویزیون رژیم -2 اردیبهشت:
روحانی: جلسه جلسه مبارکی بود تصمیمات خوبی اتخاذ کردیم و انشالله این گونه جلسات باز هم در سالجاری ادامه خواهیم داد. املی لاریجانی: ما میدانیم بزرگترین مسائل امروز حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است و قوه قضاییه انشالله در بحث امنیت اقتصادی کمک خواهد کرد در صحنه خواهد بود . باهمکاری دولت محترم و مجلس انشالله طرح هایی را برای این مسله ارایه خواهد کرد (پرش در حرف بعد علی لاریجانی): همه قوا بهش توجه بکنند بحث شد خوشبختانه نگاه ها خیلی نزدیک است به هم برای حل. و ساز و کارهایی هم اجمالا بحث شد که این مسائل مورد بررسی قرار بگیره ، به حل نزدیک بشیم من فکر می کنم یک شروع خوب در امسال هست با توجه به نکاتی هم که رهبری معظم در تولید ملی کشور سفارش فرمودند این انشالله آهنگ سرعت بخشی را در حل مسائل در ....(کلیپ تمام می شود)
?موشکاف:‌ هاهاهاها. خالی بندی درحد لالیگا. هاهاهاها. بالاخره این خالی بندیا رو باور کنیم یا حرفای تی وی ریش و کیهان عظما رو که شیخ فریو به صلابه میکشن تا اون باشه دست تو توبرة سپاه نکنه و به هرچی خودش ودار و دسته اش چپاول کردن بسنده کنه هاهاهاها.

تلویزیون رژیم- 2 اردیبهشت
از خط تخریبی رسانه های بیگانه تا برخی زمزمه های تفرقه افکنانه در باره پاسداران انقلاب
ادامه از بعضی ها در داخل و این رسانه ها خواستند دو بازوی دفاعی و نظامی ایران را از هم جدا کنند البته این بار فرمانده ارتش خط تفرقه را تخریب کرد. (افکت سرکرده ارتش) اگر سپاه نبود انقلاب نبود این یک واقعیتی است
?موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه فرمودین؟ معلومه که اگه سپاه و جنایاتش نبود نظام ولایت خیلی وقت پیشا با دار فانی بای بای کرده بود. هاهاهاها. فکر می کنین اینو شیخ فری وقتی سیخ می زنه به سپاه قبول نداره، خیلی قبول داره، برا همینم یه سیخ می زنه یه دست بوس می ره. اگه دعوایی هست، سر لحاف ملاس، دعوا و استخون هم جویدن سر سهم خواهی از چپاول جیب و سفرة مردمه هاهاها. اینم یه نمونه دیگه از همین دعواها:
‌کیهان خامنه ای- ۲ اردیبهشت
تفاوتی نمی‌کند که حمله به سپاه پاسداران با گرای یک جاسوس در پادگان تی‌فور و توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صورت گیرد و یا با تنظیم ترتیبات توسط عوامل نفوذی در یک مراسم نظامی و توسط یک مقام مسئول ایرانی صورت گیرد. هر دو در جهت تضعیف یک موضوع انجام می‌شود... منتهی آنکه در داخل عمل می‌کند، اگرچه در جلسات خصوصی با انکار واقعیات، دستاورد نظام در محیط منطقه‌ای را «زمین سوخته» می‌خواند اما در پشت تریبون به جای بحث از کاستن از «قدرت منطقه‌ای ایران که واکنش ملی را برمی‌انگیزد، آدرس جعلی داخل داده می‌شود و سپاه به اموری نظیر مداخله در منطقه ممنوعه سیاسی و یا آلوده شدن به اختلاس و... متهم می‌گردد برای آنکه محیط منطقه‌ای را رها کند و به داخل بازگردد...
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. ملاحظه فرمودین که چطوری گلاب می پاشن به سر و روی شیخ فری؟! که شیخ فریم قبلش پشت پا انداخته براشون. بعد میان میگن جلسة مبارکی بود، وحدت!. هاهاهاها. این سیابازیا دیگه سوخته. الان همه میدونن که تنها چیزی که تو نظام پیدا نمیشه وحدته. هاهاهاها. بچه های قیام هم اینو خوب میدونن. آخوندام از همین میترسن. هاهاهاها. ✳️⭕️?
لطفا به اشتراک بگذارید: