ظریف گردن‌کج

ظریف گردن‌کج



ظریف گردن‌کج اصطلاحی است که باندهای متخاصم نظام آخوندی در نزاع با یکدیگر به محمدجواد ظریف داده‌اند. ظریف وزیر خارجه دیکتاتوری ولایت فقیه در سفر اخیر خود به آمریکا در اظهاراتی در اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا آن‌قدر در برابر شیطان بزرگ! به التماس افتاد و کرنش کرد که تبهکاران باند مقابل- مانند حسین شریعتمداری- در جنگ باندهای مافیایی نظام بر سر و گردن وی ریختند که حداقل دیپلومات باش! یعنی که حتی دیپلومات هم نیستی. الحق که این یکی را درست گفتند.




گردن‌کج


«ظریف به جای اعتراض قاطع و تهدید صریح، به شورای روابط خارجی می‌رود و با گردن کج، شکایت آل‌سعود را نزد آمریکایی‌ها می‌کند… ظریف اگر درک دقیقی داشت، اکنون باید پیروزی در سوریه و عراق را مقدمه تهدید آمریکا بر سر نقض برجام قرار می‌داد نه این‌که از موضع متهم و رعیت در مقابل کدخدا! گردن کج می‌کرد… آقایان با چه رویی نسخه برجام منطقه‌یی می‌پیچند و آن را برای پاراف و امضا -با گردن کج- نزد همان طرفی می‌برند که طرف شکایت و اعتراض اصلی است… زانوزدن ظریف در مقابل امیر کویت برای صدور ویزا برای سفر هیأت ایرانی…».(ورق‌پاره کیهان - ۵اردیبهشت ۹۷)


ما در اینجا نمی‌خواهیم به کجی گردن ظریف بپردازیم، گرگ‌های نظام در نزاع با هم به اندازه کافی گردن یکدیگر را می‌شکنند. در عوض می‌خواهیم به جنبه دیگری از ضعف و بیچارگی شیادانهٔ ظریف در آمریکا اشاره کنیم.


ظریف طی اظهاراتی در اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در پاسخ به سؤالی در مورد قانون حجاب در ایران گفت: «ما کسی را به‌خاطر کاری که در خانه می‌کند مجازات نمی‌کنیم، مهم آن کاری است که در خیابان می‌کنند».(روزنامه خراسان - ۴اردیبهشت ۹۷)


پوچی این حرف ظریف آن‌قدر آشکار و واضح است که دیگر نیازی به پاسخ نیست. رسانه‌های حکومتی همین رژیم، خود به‌روشنی از مجازات مردم در خانه خودشان توسط دیکتاتوری آخوندی گزارش می‌کنند:


«دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری ۴۰نفر مرد و زن در پارتی‌های شبانه در شهرستان آمل خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، به‌نقل از دادستانی آمل، علی طالبی اظهار داشت: بنا‌ به گزارش پلیس اطلاعات آمل در خصوص پارتی شبانه در جاده هراز آمل، مأموران با حکم قضایی به محل برگزاری جشن اعزام شدند و در عملیاتی منسجم و هماهنگ تعداد ۴۰نفر که اکثراً پسران و دختران جوان بودند دستگیر شدند. (تسنیم - ۲۸بهمن ۹۶)


سؤال اینجاست: مگر این ۴۰نفر که طی یک عملیات بسیار منسجم و هماهنگ نیروهای گارد سرکوبگر انتظامی دستگیر شدند، در درون خانه نبودند؟ پس چرا وقتی ظریف به آمریکا می‌رسد با گردن کج می‌گوید: «ما کسی را به‌خاطر کاری که در خانه می‌کند مجازات نمی‌کنیم»! این خود یک معما است؟!


«به گزارش مشهد فوری، حسن حیدری گفت: با اطلاعات کسب‌شده مبنی بر برگزاری یک مهمانی، تیمی از پلیس امنیت اخلاقی استان مأمور رسیدگی به این پرونده شدند. با حضور مأموران در محل مشخص شد که تعداد زیادی زن و مرد به‌صورت مختلط در این مهمانی شرکت کردند. مأموران با رعایت موازین شرعی این محل را مورد بازرسی قرار دادند که در این عملیات ۲۲مرد و ۳۸زن که پوشش مناسبی نداشتند و در حال انجام حرکات موزون بودند دستگیر شدند.(سایت حکومتی مشهد فوری- ۱۸اسفند ۹۶)


این‌که چطور مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به درون خانه فوق یورش برده و در همان حال مشغول دیدن حرکات موزون! صاحبان خانه شده‌اند، خود یک معما است؟!


«فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با اقدام قاطع و به‌موقع پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ۵۵زن و مرد نامحرم در پارتی مختلط شبانه در شهرستان بیرجند دستگیر شدند».(تسنیم - ۴بهمن ۹۶)


این‌که چطور مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی به درون خانه فوق یورش برده و در همان حال متوجه می‌شوند که اعضا و صاحبان خانه همه نامحرم هستند، خود یک معما است؟!


«پلیس امنیت عمومی دماوند از شناسایی و دستگیری ۳باند برگزارکننده میهمانی‌های شبانه در مهرآباد رودهن خبر داد».(تسنیم - ۲۷مهر ۹۶)


ما تاکنون باند مواد مخدر، باند قاچاق انسان و… همه نوع باند شنیده بودیم، حتی باندهای مافیایی درون نظام آخوندی، اما تابه‌حال باند برگزارکننده مهمانی نشنیده بودیم. این هم خود یک معما است؟!


«دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پلمب و انهدام ۳مرکز برپایی پارتی‌های شبانه و دستگیری ۱۸نفر از عوامل اصلی خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان و به‌نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری… با بیان این‌که دشمن مرزهای ما را شکسته و وارد قلمرو خانه‌های ما شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از این حمله در قالب برپایی مجالسی تحت عنوان پارتی‌های شبانه می‌باشد».(تسنیم - ۱۷مرداد ۹۶)


بنابراین هر ایرانی و هر شهروندی که در درون خانه خود پارتی شبانه برگزار کند، همان دشمنی است که مرزها را شکسته و وارد خانه شده و مجالس مهمانی شبانه برگزار می‌کند؟! این هم معمای عجیبی است؟!


«معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان از دستگیری ۱۴دختر و پسر در یک پارتی شبانه در منطقه هماشهر این شهرستان خبر داد. وی با بیان این‌که این عملیات با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام شده بود، گفت: دستگیر‌شدگان در این شب به رقص و پایکوبی پرداخته بودند».(تسنیم - ۱۲اسفند ۹۵)


محمدجواد ظریف: «ما کسی را به‌خاطر کاری که در خانه می‌کند مجازات نمی‌کنیم»؟!


«دادستان عمومی و انقلاب بیرجند گفت: ۳۶نفر در یک پارتی شبانه در بیرجند که با عنوان جشن تولد شرکت کرده بودند، دستگیر شدند. دادستان بیرجند با بیان این‌که ۳۶متهم شامل ۲۸مرد و ۸زن دستگیر شدند، افزود …متهم اصلی این پرونده هم خانمی بود که جشن تولد برای وی برگزار شده است… متهمان با قرار تأمین کیفری روانه زندان شدند».(ایسنا – ۱۹دی ۹۶)


به این ترتیب در دیکتاتوری آخوندی کسی حق ندارد در درون خانه تولد خود یا فرزندانش را جشن بگیرد و مهمان دعوت کند! که اگر چنین کند، دستگیر و روانه زندان خواهد شد! پس بشنوید از محمدجواد ظریف در آمریکا: «ما کسی را به‌خاطر کاری که در خانه می‌کند مجازات نمی‌کنیم»؟!


«دستگیری ۲۳۰نفر در پارتی‌های شب یلدا. بیش از ۲۰۰دختر و پسر که به‌مناسبت شب یلدا در ۲پارتی شرکت کرده بودند، دستگیر شدند. سرهنگ ذوالفقار برفر، رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ نیز در این‌ باره گفت: این افراد در ۲عملیات جداگانه دستگیر شدند».(ایسنا - ۱دی ۹۶)


بنابراین در نظام ولایت فقیه کسی نباید در درون خانه خود شب یلدا را جشن بگیرد. محمدجواد ظریف در آمریکا: «ما کسی را به‌خاطر کاری که در خانه می‌کند مجازات نمی‌کنیم»؟!


«مأموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بیش از ۳۰دختر و تعدادی پسر را که در مهمانی حضور داشتند، بازداشت کردند. یک منبع آگاه با تأیید این خبر، میانگین سنی افراد دستگیر‌شده را ۱۸ تا ۲۵سال ذکر کرد».


به این ترتیب در رژیم پرتعفن و فساد آخوندی بنا‌ به گزارشات رسانه‌های همین رژیم، کسی نمی‌تواند در درون خانه خود مهمانی برگزار کند. کسی نمی‌تواند در درون خانه خود جشن تولد برپا کند، کسی نمی‌‌تواند در درون خانه خود جشن شب یلدا برگزار کند و… کسی نمی‌تواند در درون خانه خود جشن بگیرد و شادی کند، به‌خصوص اگر بین ۱۸ تا ۲۵سال سن داشته باشد!


در این رابطه سایت وزارت‌خارجه آمریکا در یک توئیت به نظرسنجی از حرف‌‌های ظریف پرداخته که نتیجه آن چنین است:


بله حقیقت دارد ۹٪


خیر حقیقت ندارد ۹۱٪




لطفا به اشتراک بگذارید: