موشکاف ۹ اردیبهشت ـ تصویب طرح تحریمهای جدید در مجلس نمایندگان آمریکا

✳⭕?موشکاف ۹ اردیبهشت –


?موشکاف: سلام! تصویب طرح تحریمهای جدید در مجلس نمایندگان آمریکا، بخاطر نقض حقوق بشر توسط آخوندا چنان آهی از نهاد نظام ولایت بلند کرده که بیا و ببین. اولش خواستن زیرآبی برن و به روشون نیارن اما ضربه چنان سنگین بود که فیسشونو دفرمه کرد، مجبور شدن جیغ بزنن، جیغ.


تلویزیون رژیم – ۷اردیبهشت:


مجلس نمایندگان آمریکا دوباره طرحی ضد ایرانی را منتهی این بار با ادعای نقض حقوق بشر در کشورمان و به گروگان گرفتن شهروندان آمریکایی را تصویب کرد تا زمینه ساز تصویب تحریمهای جدید باشه.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. خب تعداد آرا رو هم می گفتی. با چن تا رای تصویب شد؟‌ هاهاهاها. رو شون نمیشه بگن. چون ۴۱۰ رای مثبت داشته و فقط ۲ تا رای منفی. هاهاهاها. یعنی یه پتک محکم تو ملاج عظما! هاهاهاها.


‌سایت حکومتی قدس آنلاین – ۷ اردیبهشت:


این طرح برای اولین بار به حوادث سال ۱۹۸۸ (1367) و لزوم انجام تحقیقات بین‌المللی درباره این جریانات می‌پردازد.


محمد جواد لاریجانی – 8 اردیبهشت


تروریست‌ها، تعزیه‌گردان حقوق بشر غرب هستند


(مجاهدین) تعزیه گردان حقوق بشر می‌شوند و کسانی که مرجعیت رسمی حقوق بشری دارند با این‌ها نشست برگزار می‌کنند؛ و می‌گویند سال ۶۷ تعداد زیادی (مجاهد) را اعدام کردید. فقط ایراد می‌گیرند که چرا (مجاهدین) را اعدام کردید.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله! قتل عام ۶۷ خرشونو گرفت! فک می کردن می تونن در رن. هاهاهاها. زهی خیال باطل. حالا آه از نهاد نظام بلند شده. هاهاهاها. تازه این اول کاره، کجاشو دیدی؟‌


‌نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع – 8 اردیبهشت


این طرح که اخیرا در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب رسید نشان‌دهنده این است که آمریکایی‌ها همچنان بر خط دشمنی و کینه ورزی خود علیه ملت ایران حرکت می‌کنند و تغییری در رفتار آن‌ها مشاهده نمی‎شود... در این طرح ادعا شده است که ایران به عنوان یک عضو سازمان ملل و از امضاکنندگان اعلامیه جهانی حقوق بشر به طور مرتب این قوانین بین‌المللی را نقض کرده و مقامات این کشور به نقض حقوق بشر مردم خود ادامه می‌دهند؛ بنابراین از دولت آمریکا می‌خواهد تا مانع از ادامه توانایی ایران برای اعمال فشار بر مردم کشورش و استفاده از خشونت علیه آن‌ها شود.


?موشکاف:‌ بعله. این عظما یکی از کارچاق کنای قتل عام پیش خمینی دجال بود، خیال کرد تو این سالیان خودشو به در برد اما حالا فهمیده که این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست. هم دارن تو موشکی و منطقه دمشو قیچی می کنن، هم برگ حقوق بشرو واسش رو کردن. اما اصل کار بچه های قیامن که دارن یه آشی واسه نظام میپزن که یه وجب روغن روش باشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: