شبکه اجتماعی تیر ترکش نظام آخوندی

ترس رژیم آخوندی از شبکه‌های اجتماعی



چرا آخوندها این‌قدر از شبکه‌های مجازی می‌نالند؟


ناراحتی دژخیم لاریجانی از شبکه اجتماعی این است که نمی‌تواند مثل تلویزیون مهوع آخوندی، دروغها و لاطائلات خودش را از طریق شبکه اجتماعی به خورد جامعه و مردم دهد.


امام‌جمعه‌های شیطانی خامنه‌ای هم همیشه از دست شبکه اجتماعی زار می‌زنند. البته آنها فریبکارانه فقط بحث این‌که خانواده‌ها در شبکه‌های اجتماعی آسیب می‌بینند را می‌کنند. فارغ از این‌که سرمنشا هر فسادی آخوندهای رذل خمینی‌صفت هستند،‌ اما آنها از آن چیزی که هراس دارند افشای جنایات و دزدیها و فساد رژیم پلید آخوندی است.


آنها امکان این را ندارند که  در شبکه اجتماعی همانند تلویزیون خامنه‌ای، فقط اراذل و بسیجی وارد کنند.


بنابراین سایتهای اجتماعی تابع نظام منحوس «ولایت فقیه» نیستند و سیاست خامنه‌ای را نمی‌خوانند به همین دلیل هر روز از دست شبکه‌های مجازی عجز و ناله می‌کنند.


«شبکه‌های اجتماعی امروز برای تخریب ارکان نظام، به خدمت نظام سلطه و منافقین درآمده است».(آخوند صادق لاریجانی سایت خبر فارسی ۶اردیبهشت ۹۷)


جوانان ایرانی که ماهیتا با اندیشه و عملکردهای آخوندهای دون و ظالم حکومتی در نظر و عمل مخالف هستند در شبکه اجتماعی عقاید و خواسته‌های خود را بیان می‌کنند.


بیان این نظرات و بحث و تکثیر آن در شبکه‌های اجتماعی، دستگاههای نیرنگ و دروغ تبلیغاتی آخوندی را به چالش می‌طلبد.


هر چه زمان می‌گذرد شبکه‌های اجتماعی نزد مردم محبوب‌تر میشوند. از طرف دیگر، تلویزیونها و رسانه‌هایحکومتی منفورتر می‌گردند. زیرا جوانان واقعیتهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌بینند که هرگز در دستگاههای تبلیغاتی آخوندی اثری از آن نمایان نمی‌شود.


البته درد اصلی لاریجانی این است که مجاهدین در شبکه‌های اجتماعی فعالیت گسترده دارند.


آملی لاریجانی ۵اردیبهشت همه ملاحظات و تعارفات را کنار گذاشت و گفت: «شبکه‌های اجتماعی برای تخریب ارکان نظام، به خدمت «مجاهدین» درآمده است»!


این موضوعی است که جلادان خون‌آشام خامنه‌ای: لاریجانی، احمدخاتمی، جنتی و شخص خامنه‌ای جنایتکار از آن ناراحت و خشمناک هستند.


مجاهدین و هوادارانشان، برای رهایی مردم ایران از چنگال خونین حکومت «ولایت فقیه» تلاشهای کم‌نظیری می‌کنند و مصمم هستند آثار نکبت و فقر و رذالت آخوندی را از صحنه ایران‌زمین پاک کنند.


بی‌جهت نیست که خامنه‌ای همیشه نسبت به فعالیتهای مجاهدین و اراده‌شان برای براندازی، به مزدوران خود هشدار می‌دهد. مجاهدین، تا جایی‌که من فهمیدم همه زندگی و سرمایه خود را به کنار گذاشته و با تمام قدرت و اعتقاد خود به مبارزه و سرنگونی این رژیم پرداخته‌اند.


رژیم هم می‌بیند که دشمن برانداز او چقدر محکم و با استحکام درصدد سرنگونی او برآمده، به‌شدت آشفته و پریشان است.


بی‌شک دست‌یابی به آزادی و رهایی از جنایتکاران و رسیدن به حکومتی مبتنی بر دموکراسی بیش از هر زمان دردسترس و دست‌یافتنی است.



                                                                                                                                                                                                                        سعید صداقت



مسئولیت محتوای این مطلب بر عهده نویسنده است و سایت پیک شادی الزاماً آن را تأیید نمی‌کند




لطفا به اشتراک بگذارید: