موشکاف ۱۲ اردیبهشت – تلگرام مادر همه دردهای نظام!

✳️⭕️?موشکاف ۱۲ اردیبهشت – تلگرام مادر همة دردهای نظام!


?موشکاف:‌ سلام! هی خیز ورداشتن و زمینه چینی کردن تا بالاخره تلگرامو فیلتر کردن. هاهاهاها. بشتابید بشتابید با فیلترینگ تلگرام همه بدبختیهای نظام حل شد ، چیچی حل شد؟ مسئلة‌ مالباخته ها ،موضوع حجاب اجباری ، معضل بیکاری ، از همه مهمتر اختلاس، اختلاس حححل شد هاهاهاها مشکل فساد مالی و اختلاس فینیش. هاهاهاها ، بدو بدو آخرشه فیلترینگ تلگرام. هاهاها.


تلویزیون رژیم – 10 اردیبهشت


فیلتر تلگرام پاسخی به قانون گریزی پیام رسان خارجی.


با دستور قضایی بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران وب سایت و اپلیکیشن تلگرام از امروز فیلتر میشه و همه ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت مکلفند مسدود سازی را اعمال کنند.


اخلال در وحدت ملی و ایجاد اختلاف بین اقشار جامعه از طریق طرح مسایل نژادی و قومی و تحریک به شورش و آشوب, جمع آوری اطلاعات مردم و کشور و دسترسی بیگانگان به حریم خصوصی و داده های شهروندان ایرانی و جاسوسی به نفع بیگانگان انتشار, توزیع و تجارت محتوای مستهجن و گسترش فحشا, اهانت به مقدسات و ارزشهای اسلامی و تبلیغ به نفع فرقه های منحرف و مخالف اسلام, نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و لطمه به آسایش عمومی, قاچاق کالا, ارز و مواد مخدر, اقدام علیه کشور از طریق گروهکهای تروریستی, ‌کلاهبرداری و جرایم مالی, ‌تبلیغ علیه نظام و هتک حیثیت اشخاص از دلایل مسدود شدن این پیام رسان خارجی اعلام شده.


در این دستور قضایی آمده فیلترینگ باید طوری باشه که محتوای تلگرام با هیچ نرم افزاری مثل فیلتر شکن قابل دسترس نباشه.


تخلف از اجرای این دستور قضایی تعقیب کیفری به دنبال خواهد داشت.


?موشکاف:‌ هاهاهاها. اینا رو باش که سرشون به پاشون پنالتی میزنه. هاهاهاها. میخوان فیلتر شکنا رم فیلتر کنن. هاهاهاها. بابا عصر ارتباطاته، فک کردن عصر حجره. هاهاهاهاها. تازه! یارو مجری تلویزیون یه نکته رو از قلم انداخت که تو حکم اومده اونم اصل مطلبه، ملاحظه بفرمایین:‌


خبرگزاری حکومتی ایسنا – 10 اردیبهشت


« اقدامات گروهک‌های معاند در اغتشاشات دی ماه ۱۳۹۶ و بسیاری از اقدامات ضدامنیتی دیگر ازطریق این پیام رسان سازماندهی و هدایت شده است»


?موشکاف: ترمز، بپا لیز نخوری هاهاهاها.پس اینا ترسشون از اینه. اقداماتی که امنیت نظامو به خطر میندازه. هاهاهاها. تلگرامو فیلتر کردن، مردم و اعتراضاتشونو که نمی تونن فیلتر کنن. هاهاهاها. تو عصر ارتباطات هزار راه هست. یکیش فیلتر شکن که الانه تو هر گوشی تو ایران ده دوازده تاش هست. هاهاهاها.


روزنامه حکومتی ابتکار- 11 اردیبهشت


تصور می‌کنند با حذف این پیام‌رسان پیامدهای نامیمون تمام عقب‌ماندگی‌ها و بی‌تدبیری‌های‌شان از بین خواهد رفت اما غافل از این نکته مهم، حیاتی و کلیدی‌اند که «آب رفته به جوی باز نمی‌گردد». به نظر می‌رسد مدیران فرهنگی، مسئولان امر و تصمیم‌گیران فیلترینگ تلگرام، روزهای ممنوعیت استفاده از ویدئو، پارازیت روی شبکه‌های ماهواره‌ای و فیلتر وب‌سایت‌های اینترنتی را فراموش کرده‌اند. متصدیان امور باید پاسخ دهند که کدام یک از این سیاست‌های سلبی، حذفی و امنیتی در حوزه‌های فرهنگی کارآمد بوده و انتظارات را برآورده کرده است؟


?موشکاف:‌ هاهاهاها. آخوندا به خیالشون دم روز کارگر و دم دمای ضرب الاجل ترامپ تلگرامو فیلتر کردن که یه دردی ازشون دوا شه اما تو همین روزا خیلی از بر و بچه ها با من موشکاف تو تلگرام گپ می زنن. گیرم که تلگرامو فیلتر می کنین با فیلتر شکنای نصب شده بر گوشی ها چه می کنید؟‌هاهاهاهاها.


روزنامه حکومتی شرق -۱۱ اردیبهشت هم در مطلبی با عنوان: «فرمان فیلتر» نوشت:


باید در نظر داشت که همین چند روز پیش بود که تلگرام در روسیه هم با دستور مقامات فیلتر و خبرهای آن همه‌جا منتشر شد، اما آن‌گونه که از روسیه خبر آمد، تلاش روس‌ها برای از دسترس خارج‌کردن کامل تلگرام به جایی نرسید


?موشکاف: این عبرت روزگار از زبون رسانه های حکومتی هاهاهاها. به نظرم تنها راه حل واسه نظام اینه که عظما بیاد یه فتوا بده تا دیگه کسی نیاد تلگرام. ملت منتظر همین فتوان هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. ✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: