عضو مخفی سازمان اطلاعات ایران بالاخره از چهره خود رونمایی کرد

نقابی که کنار رفت ...



زیباکلام: پایش بیفتد، اسلحه به دست می‌گیرم تا نظام سقوط نکند!



زیباکلام از عوامل باند روحانی برای ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در سال ۱۳۹۵برای کنفرانس و مناظره هنگامی که از در دانشگاه وارد شد که پرچم اسراییل و آمریکا بر کف ورودی راهرو دانشگاه حک شده بود، زیباکلام به‌صورت نمایشی از کنار هر دو پرچم عبور کرد و از روی آن رد نشد. وی در مورد این موضوع گفت: پرچم هر کشوری هویت و نماد ملت آن کشور است. زیر پا گذاشتن و آتش زدن پرچم یک کشور غلط است. وی در مصاحبه‌یی با خبرگزاری ایلنا در سال ۱۳۹۴نیز گفته بود: چه کسی مسئولیت نابودی اسراییل را به ما داده است.



اما با اظهاراتش مشخص شد ریزه خور نظام آخوندی است و به جای این‌که مغضوب نظام آخوندی باشد محبوب نظام  است.



بسیاری از استادان دانشگاه به‌دلیل بیان کردن کوچکتری حرف علیه نظام ممنوع الکار می‌شوند اما زیباکلام با گرفتن حقوق به موقع و تدریس در دانشگاه محبوب دانشجویان شد.


صادق زیباکلام به بهانه زلزله کرمانشاه و ناکارایی دولت در امر خدمت رسانی، با همکاری مسئولان نظام آخوندی شماره حساب خود را به مردم اعلام کرد و از آنان خواست کمکهای خود را به حساب او واریز کنند.



پول‌های واریزی مردم به حساب زیباکلام روز به روز افزایش یافت و وی در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرد که این پول از دو میلیارد هفتصد میلیون تومان فراتر رفته و همچنین در مصاحبه دیگر اعلام کرد این میزان پول به سه میلیارد تومان رسیده است.



او توانست با این شیوه سه میلیاد تومان را در حساب خود سرجمع کند  و هیچکس خبری از این سه میلیارد نمی‌گیرد حتی سازمان قضایی رژیم آخوندی!



وی در مصاحبه‌یی که با سایت دویچه‌وله فارسی داشته بیان کرده است که جلساتی با مردم محلی و سازمانهای مردم نهاد کرد داشته که قرار است این پول را به دست آنان برساند. وی بیان داشته که این افراد بهتر می‌دانند که نیاز کجاست و پول را در کجا خرج کنند. اما با این شرایط از انتشار رسید و فاکتور هزینه‌کرد زیباکلام برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه خبری نیست که نیست.



صادق زیباکلام، در گفتگویی با وبسایت «ایران وایر» صراحتاً از موجودیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد و گفت حتی حاضر است در مقابل مردم معترض اسلحه بگیرد و از نظام دفاع کند.



زیباکلام با این رویکرد سیاسی باعث شد چهره خود را برای عموم مردم آشکار سازد.


الهه.ب



مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت پیک شادی الزاماً آن را تأیید نمی‌کند





لطفا به اشتراک بگذارید: