موشکاف ۱۹ اردیبهشت عظما ، دیدی برجامو پاره کرد چرا آتیشش نزدی؟

✳️⭕️?موشکاف- 19 اردیبهشت»


?موشکاف: سلام رفقا! خوب و خوش و سلامتید؟ دوستان یادتونه چند پیش شیخ فری درباره سرنوشت برجام چی گفته بود؟ یادتون نیست؟ بفرمایید بنده موشکاف دارم فیلمشو:



روحانی: او خیلی چیزا ممکنه دلش بخواد. دلش بخواد برجام رو پاره می کنه مگر ما میگذاریم؟


?موشکاف: هاهاهاها....چی شد پس؟؟؟ تو که قرار بود نذاری. توافق رو پاره کرد درب و داغون کرد رفته که ...هاهاهاهاها


سیدعلی وافور


ما نقض نمی کنیم برجام رو لکن اگر طرف مقابل نقض کنه حالا هی دارن تهدید می کنن کسانی که نامزد ریاست جمهوری آ“ریکاست میگه پاره می کنیم. اونا اگه پاره کردن ما آتیش میزنیم.


?موشکاف: بفرمایید! این هم از پارس خوابیده عظما..خوب چی شد؟! پاره کرد دیگه...چرا آتیش نزدی؟؟!...حالا دیگه کیهانت هم بهت تیکه میندازه و اینجوری به ریشت میخنده:


تیتر کیهان : ترامپ برجام را پاره کرد، نوبت آتش زدن است.


?موشکاف: البته آتیش زدن...منتها نه برجامو..بلکه پرچم آمریکا رو و یه تیکه کاغذو.حکایت همونه که تو میدون شوش کتک خورد بعد رفت شهرشون رو پشت بوم شروع کرد به فحش دادن هاهاهاهاها


همان صحنه آتش زدن


?موشکاف: بله!...نتیجه اینکه جسم برجام چو روحش به فنا رفت که رفت، اما آخوندا هیچ غلطی نکردن. به جاش شیخ فری با رنگ و روی زرد و گوشهای آویزون و عمامه پریشون اومد تو تی وی ریش و از این روضه ها خوند:


«من به وزارت خارجه دستور دادم ظرف هفته های آینده با 5 کشور مذاکرات را ادامه دهد اگر به این نتیجه رسیدیم با همه این کشورها به نتایج برجام می رسیم علی رغم خواسته امریکا برجام پایدار می ماند اما اگر ببینیم منافع ما تضمین نمی شود تصمیمات نظام را اعلام می کنم


?موشکاف: بزک نمیر بهار میاد، کمبوزه با خیار میاد. کدوم برجام؟ کدوم پنج کشور؟ کدوم مذاکره؟! عمامه رو بچسب که داره باد می بردش... تو اینو میگی بعد اون صالحی مشنگ هم میاد از این قمپزها درمی کنه.


علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی:


: سازمان انرژی اتمی به سهم خود آماده اجرای کلیه سناریوهای پیش‌بینی شده است و هر دستوری که داده شود، منطبق به آن دستور،‌ عمل خواهیم کرد. ما از آمادگی لازم برخوردار هستیم.


?موشکاف: هاهاهاهاها....بابا اینقدر جوک نگید!... بدبختا دو تا ره جلوتون بیشتر نیس. یا سینه خیز رفتن و زهرخوری های پی در پی، یا تحریم و بحرانهای خفه کننده و بعدشم قیام. البته زهرم که تنزل بی پایانه و جادش بازم به قیام می رسه هاهاهاها ...این ادا و اطوارها و قمپزها هم به درد عمه جانتون میخوره. اگه میتونستید کاری کنید زودتر از این ها می کردید. دور، دورِ بزبیاری های عظماست..برو بریم که رفتیم... خدانگهدار✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: