فریب جنگ علیه ایران

فریب جنگ



همه نشانه‌ها از تهی شدن درونه نظامی (رژیمی) خبر می‌دهد که روزی به اسم جمهوری و با پسوند اسلامی، آرمانها و قیامهای مردم ایران را ربود؛ و البته اعتماد بسیاری را در آن زمان، هم از نظر مذهبی هم از نظر سیاسی از سوی مردم ایران داشت.


ولی امروز تنها یک اعتراف از انبوه گفته‌ها برای فهم تهی شدن این نظام کافیست:


حسین ذوالفقاری، معاون وزارت کشور در امور امنیتی، درباره تحقیقات و بررسی این وزارتخانه درباره بازداشت‌شدگان اظهار داشت: «عمده دستگیرشدگان این اعتراضات، افرادی فاقد سابقه امنیتی بودند و ۸۵درصد این افراد زیر ۳۵سال سن داشتند. در این راستا باید توجه داشت که ۷۰درصد کشور زیر ۴۰سال هستند. این اعتراضات عبور از همه جریانهای سیاسی کشور بود».(ایسنا ۱۷اسفند ۹۶)


این یک اعتراف ضمنی است بر این پایه که: اعتراضات علیه اوضاع معیشتی از همه خطوط قرمز نظام گذشته به‌ویژه آن که معترضان علنی خواستار سرنگونی رژیم و خامنه‎ای شده‌اند.


اما اکنون برخی بر آنند که با بزرگ کردن ۲توهم این رژیم را نجات دهند.


توهم نخست: رخ دادن جنگ علیه ایران!؟


توهم دوم: سرنگونی جمهوری اسلامی برابر است با نابودی ایران؟!


گورباچف هم که خود اعتراف می‌کند که «ظرفیت ایران (رژیم آخوندی) برای بحران‌سازی رو به پایان است و جمهوری‌خواهان به زودی فتیله انقلاب ایران را خاموش می‌کنند»، باز به فکر نجات همین دیکتاتوری است. او درباره‌ٔ توهم جنگ حرف می‌زند و می‌گوید: «جهان آماده جنگ می‌شود و یقینا این جنگ با ایران خواهد بود، تا ۷تریلیون دلار اسلحه در خاورمیانه در جنگ نهایی با ایران مصرف شود».
گورباچف بعد از شکست تلاشهای اروپا برای نجات برجام، دلالی بین رژیم آخوندی و آمریکا را برعهده گرفت.
اوباما هم قبل از معامله اتمی با آخوندها از احتمال حمله به ایران صحبت می‌کرد.


همان زمان هم فیدل کاسترو به‌ناگاه در یک مصاحبه‌ٔ بی‌مقدمه گفت که اطلاعات موثقی کسب کرده که آمریکا می‌خواهد به ایران حمله کند!


اوباما می‌خواست آخوندها را بترساند و پای مذاکره بیاورد و این سخنان فیدل کاسترو پیش‌پرداختی بود برای یک معامله با کوبا.
اما دیگر این توهم‌پراکنی‌ها و فریبکاری‌ها بر همه آشکار شده است و همه می‌دانند که جنگی علیه ایران در کار نیست و این خود مردم ایران و مقاومت این مردم است که می‌تواند با مبارزه و قیام‌های خود این حاکمیت را پایین بکشد. ترامپ نیز گفته است که ما دنبال جنگ نیستم.


اتفاقا خامنه‌ای هم این را به‌خوبی می‌داند که جنگی در کار نیست. 
بنابراین توهم‌پراکنان فریب ضدجنگ از نایاک که یک مجموعه عوامل دست‌ساز رژیم آخوندی است تا بقیه‌شاناعم از غربی و شرقی(سابق) برای چه به فعالیت مشغول شده‌اند. شاید این دلالی برایشان منافعی از سوی ولایت فقیه داشته باشد. تا شاید این حاکمیت چند روزی بیشتر باقی بماند.




لطفا به اشتراک بگذارید: