موشکاف ۲۱ اردیبهشت داره وضعیت دلنگون نظام هویدا مشه.

✳⭕?موشکاف- 21اردیبهشت»


?موشکاف: سلام به همه دوستای خودم. شبتون بخیر...حال و احوالتون نیکو! آقا بعد از اون هارت و پورت اولیه عظما و شیخ فری حالا یواش یواش داره وضعیت دلنگون نظام هویدا میشه. اگه اون لایه اولیه رو بردارید می بینید اوه اوه اوه..اون زیر میرا چه خبره! موج نا امیدی و بدبختی و فلاکت بین مهره های نظام بیداد می کنه:


علی صوفی وزیر پیشین در رژیم ۱۹ اردیبهشت


همه باید بدانیم که سوار بر یک کشتی هستیم و اگر این کشتی آسیب ببیند همه آسیب می‌بینیم همه باید تلاش کنیم که این کشتی را سالم نگاه داریم.


?موشکاف: هاهاهاهاها...پس چی شد اقتدار پلاستیکیتون؟ چه تلاشی مثلا میخواید بکنید؟ مگه راه حلی دارید؟ این لگدی که نثار سر و صورت عظما شده، مگه حالی به احوالتون میذاره؟ بنیادتون بر فناست:


ادیانی نماینده مجلس: آدم به یاد اون جمله معروف می افته که اگر قومی با رهنمودهای حکیمانه رهبر عادل بیدار نشود با لگد دشمن بیدار خواهد شد و امیدواریم که این تجربه تلخ همراه با فراز و فرودی که در برجام که فرجامش این شد رخ داد درسها و عبرتهای ارزشمندی برای دیگر کشورها و برای نسل آینده و جریان حاضر در کشور باشه.


?موشکاف: می بینید چه آه و ناله ای می کنن؟ آخه خوب میدونن که چه اتفاقی داره می افته. آوار تحریم ها خراب شده رو سر و عمامه عظما، راه پس و پیش هم نداره. ترس اصلیشون هم تو این وضعیت پتال از قیامه که این طوری می تونه حسابی شعله بکشه و بزنه هست و نیست نظام رو بر باد بده:


سایت حکومتی بهار ۱۸ اردیبهشت


اعتماد؛ درمان بحران نظام


به گوشه گوشه کشورمان که بنگریم و به زیر پوست شهر که نگاهی بیندازیم به این نتیجه می‌رسیم که زخم‌های بحران آفرین یکی یکی در حال سرباز کردن است و دیر نیست روزی که نظام غرق در بحران شود.


?موشکاف: بله!...نه تنها دیر نیست..بلکه خیلی هم زوده..به زودی تو سیلابِ خشم این مردم غرق می شید. چهل سال خوردید و بردید و کشتید...حالا روز تسویه حسابه. عمامه ها رو سفت بچسبید که دیگه هیچ امداد غیبی ای هم در کار نیست.


[ تذکرات شفاهی نمایندگان به مسئولین اجرایی ]


مصطفی کواکبیان نماینده تهران: ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه ترامپ برای خروج از برجام به وزیر محترم خارجه توصیه میکنم که اگر میخواهید با کشورهای اروپایی رایزنی بکنی نباید اتحادیه اروپا صرفا بگه که ما مخالف خروج امریکا هستیم, متاسفیم, ما پایبند هستیم باید در عمل انگلیس فرانسه و آلمان نشان بدهند که مفاد برجام رو رعایت میکنند و تحریمهایی که امریکا میخواد علیه ملت ایران تحمیل بکنه مقابلش می ایستند


?موشکاف: هاهاهاها..خودشون هم میدونن که که اروپا، هیچوقت منافع رابطه با آمریکا رو قربانی رابطه با آخوندهای پابگور نمی کنه. خلاصه اینکه جز یأس و نا امیدی و درموندگی هیچی تو بساط عظما نمونده. سیدعلی وافور، ایستگاه پایانیه. به قول هموطنای اصفهانی..سیدعلی ببخشین..دیگه باید بلند شین....هاهاها.✳⭕?

لطفا به اشتراک بگذارید: