موشکاف ۲۴ اردیبهشت دوران اوباما و گرگم به هوای مماشات گذشت

?موشکاف: دوستان سلام! کسی قرص سرگیجه نداره که بده به این گاو گوساله های نظام؟! هاهاهاها. این چند روزه همش دارن گیج می زنن. یارو ظریفو فرستادن دور دنیا رو بگرده و کاسة گدایی دست بگیره، بلکه دوزار ده شاهی بریزن تو کاسة‌ نظام. هاهاهاها. خودشونم نشستن به اراجیف بافتن. هاهاهاها.
ولایتی مشاور خامنه ای ۲۲ اردیبهشت
درباره اروپایی‌ها و سایر اعضا باید بگویم تا جایی که مربوط به روسیه و چین می‌شود، تاکنون از آن‌ها نقض عهد ندیده‌ایم و همواره به تعهدات خود پایبند بوده‌اند. اروپایی‌ها نیز قول دادند اما همان‌طور که دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است، این دو سه هفته آزمونی برای اروپایی‌هاست برای اینکه نشان دهند واقعا به تعهدات‌شان پایبند هستند یا اینکه می‌خواهند از آمریکا تبعیت کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. دخیلشو به کجاها بسته، به نظر شما دچار حواس پرتی شده یا خودشو می زنه به کوچة علی چپ؟ ببینیم اونایی که تو نظام اسمشون «کارشناس» و «خبرة اقتصاده» چی میگن؟ هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی دانشجو ۲۲ اردیبهشت
آب پاکی اروپایی‌ها روی دست ایران
کارشناسان و خبرگان اقتصاد می‌گویند حتی اگر سران سه دولت اروپایی تضمین‌های محکم کتبی بدهند که از شرکت‌های خود در برابر تحریم‌های آمریکا دفاع می‌کنند، ازلحاظ فنی، امکان اجرای خواسته اروپایی‌ها ممکن نیست.تنبیه آمریکا برای عدم پایبندی به تحریم‌ها جریمه نقدی نیست، بلکه قطع از چرخه دلار و پیگرد قضایی در حوزه آمریکاست. در اروپا اساساً ادامه حیات بانک، بدون چرخه دلار شدنی نیست، چراکه این قطع صرفاً شامل استفاده از چرخه انتقال نیست و مجوز‌های یورو دلار را هم شامل می‌شود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. دوران اوباما و گرگم به هوای مماشات گذشت. هاهاهاهاها. حالا دورة تنگتر و تنگتر شدن حلقه به دور گردن نظامه، دوران قطع چرخه ها و چرخش کله ها در نظامه. هاهاهاها.
سایت حکومتی بهار ۲۲ اردیبهشت
فرصت از دست رفته در دوران اوباما، عدم استفاده از دست بالای ایران در بحران سوریه، بی توجهی به خواسته‌های مکرّر و‌ جدی طرف‌های اروپایی برای حل مسائل منطقه‌ای، ناهماهنگی‌های داخلی در چگونگی استفاده از توانمندی‌های موشکی و عدم پذیرش نقش‌آفرینی وزارت امور خارجه در مذاکرات حقوق بشری چند موضوعی بود که سبب فرصت سوزی آشکار برای ایران و هدیه‌ای به دونالد‌ ترامپ، نتانیاهو و شاهزاده سعودی بود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. امان و گریه و ناله که سوخت فرصتها،‌ هزار حسرت و افسوس، رفت اوباما. هاهاهاها حالا شده «فرصت سوزی»، تمومه وقت هر دوخت و دوزی. حالا رسیده وقت روضه خونی هاهاهاها. گریه کنین بسیجیا که گریه تون ثوابه! شعله و خشم آتشین داره میاد، تو راهه! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: