وحدت ایرانیان، وحشت آخوندها از گردهمایی سالانه مقاومت

گردهمایی بزرگ ایرانیان در ویلپنت




ایرانیان متحد می‌شوند، آخوندها تعادل خود را از دست می‌دهند.


هر حرکتی که نشانه‌‌یی از وحدت و افزایش همراهی ایرانیان در مسیر سرنگونی آخوندها دارد، بلافاصله درون رژیم بازتاب پیدا می‌کند تا آنجا که رسانه‌های حکومتی یکی‌یکی شروع به نوشتن مقاله‌های متعدد درباره آن به نیت تخطئه آن می‌کنند. وطن امروز می‌نویسد و تسنیم بازتاب می‌دهد. جوان پاسداران می‌نویسد و کیهانبازنشر می‌دهد!‌ در یکی دیگر از سلسله مقاله‌های آخوندی در این زمینه می‌توان به‌نوشته اخیر روزنامه فاشیستی وطن امروز و بازنشر آن در تسنیم (ارگان نیروی تروریستی قدس) اشاره کرد.


خواننده عزیز توجه دارد که ۳نقطه(...) در نوشته زیر که گزیده‌ای از سوزنامه آخوندی فوق‌الذکر است، نشان‌دهنده برخی جملات حذف شده متن اصلی است که‌ شأن جملات همان «وطن‌امروز» و «تسنیم» است.


روز سه‌شنبه ۲۵اردیبهشت ۹۷ خبرگزاری نیروی تروریستی تسنیم در یک مقاله مفصل و لابلای بازتاب دادن وحشت خود از اتحاد ایرانیان در مبارزات آزادی‌خواهانه خود برای سرنگونی دیکتاتوری فاشیستی مذهبی حاکم بر میهن، به نکات دیگری هم ناگزیر اشاره کرده که نگاهی به آنها، در روزهایی که هم‌میهنان آگاه و آزاده ما در تدارک برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس با عنوان «ایران آزاد، قیام تا سرنگونی» در تاریخ ۹تیر ۱۳۹۷ هستند، بی‌مناسبت نیست.


در بخشی از نوشته تسنیم آمده: «به گزارش گروه رسانه‌‌یی تسنیم، برگزاری‌ همایش... تبلیغی-رسانه‌یی با اهداف مالی علیه جمهوری اسلامی ایران در (مجاهدین) موضوع جدیدی نیست. یکی از قدیمی‌ترین نمونه‌های این‌گونهحرکت‌های (مجاهدین) را می‌توان در همایش سالانه این گروه در پاریس مشاهده کرد که در سالروز آزادی مریم رجوی در ۳ژوئیه ۲۰۰۳ و بعد از دستگیری در ۱۷ژوئن همان سال... انجام می‌شود.


(مجاهدین) سالانه در همایشی که با نام «ویلپنت» (نام سالن برگزاری) در پاریس برای بسیاری از ایرانیان و حتی شهروندان برخی کشور‌ها شناخته می‌شود، مراسمی... را به نمایش می‌گذارند که سازمان طبق معمول برای اجرای این مراسم با پرداخت هزینه‌هایی نجومی از برخی دولتمردان و سیاستمداران شناخته شده، دعوت به‌عمل می‌آورد.


دایره دعوت از میهمانان این مراسم از کنگره ایالات متحده و آژانس‌های اطلاعاتی غربی تا مسئولان امنیتی در جغرافیای جهان عرب شکل می‌گیرد؛ موضوعی که همواره نه‌تنها انتخاب‌های این سازمان را در دعوت از دشمنان قسم‌خورده ملت ایران محدود نکرده است، بلکه وقاحت تا جایی ادامه دارد که مهمانانی چون ترکی الفیصل... به‌عنوان مهمان در این قبیل مراسم‌های سازمان حضور به‌عمل رسانده‌اند».


روزنامه موسوم به وطن امروز (و خبرگزاری تسنیم نیروی تروریستی قدس)‌ در ادامه روشن می‌سازد که چه چیزی ولی‌فقیه را چنان وحشت‌زده کرده است که پیش از ۴۵روز مانده به برگزاری نشست سالانه مقاومت در پاریس داد و فغان رژیم آخوندی از استقبال گسترده داخلی و بین‌المللی از این گردهمایی بلند شده است. علت این وحشت چیزی نیست مگر بارز شدن اعتبار و شناخته شدگی روزافزون مقاومت ایران در عرصه جهانی در گردهمایی ۹تیر در پاریس که ایرانیان و شخصیتهای خارجی از جمله نمایندگان کنگره آمریکا در کنوانسیون ۱۵اردیبهشت در واشینگتن به حضور در آن فراخوان داده‌اند. روزنامه حکومتی «وطن امروز» می‌نویسد: «(سازمان مجاهدین خلق) هدف از اجرای این مراسم سالانه و تکراری خود را قدرت‌نمایی برابر نظام اسلامی ایران... با بهانه‌هایی واهی از جمله شکستن اختناق و تقابل با استبداد عنوان کرده‌اند. اما بررسی دقیق‌تر این نشست (مجاهدین)‌ می‌تواند برآوردی دقیق‌ از جایگاه و شأن مراسم اخیر این گروه در آمریکا موسوم به «کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن» ارائه دهد.


کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن همان مراسمی است که چند شب قبل در واشینگتن با حضور «رودی جولیانی» مشاور ترامپ برگزار شد... برای درک بهتر مخاطب این قبیل همایش‌ها که از سوی سازمان برگزار می‌شود، باید نگاهی گذرا به عوامل مستقر سازمان در اورسوراواز پاریس و محتوای واقعی همایش ویلپنت داشت...


سازمان با تبلیغات گسترده خبر از نزدیکی و علاقه آنها (سخنرانان مراسم ویلپنت)‌ برای حضور در مراسم (مجاهدین) می‌دهد...، این در حالی است که فساد مالی این شخصیتها خود بیانگر دلایل حضور و سخنرانی آنها برای تنفس مصنوعی به تشکیلات... رجوی است..


آنچه در همایش واشینگتن اتفاق افتاد، دقیقاً منطبق بر همین روند (مجاهدین) است. دوباره همایشی تبلیغی و رسانه‌یی... برگزار شد که این مرتبه فرق آن در محل برگزاری بود. یعنی به جای ویلپنت، واشینگتن دی‌سی میزبان تروریست‌های آواره در خارج از مرزهای ایران بود
با نگاهی به چهره‌های سخنران در این همایش نظیر رودی جولیانی، شیلا جکسون لی، بیل ریچاردسون و... می‌توان متوجه این مهم شد که سخنرانان (مجاهدین) دقیقاً همان کسانی هستند که در فرانسه و آلبانی هم برای این گروه سخنرانی می‌کنند...


و از سوی دیگر به‌دلیل حضور سخنران در تجمع تشکیلاتی که اعضای آن روزی به‌عنوان تروریست در غرب دستگیر می‌شدند و تحت تعقیب بودند، می‌تواند آینده سیاسی او را به خطر انداخته و مسیر آینده وی را مسدود کند
رودی جولیانی که با عنوان فرمایشی وکیل رئیس‌جمهور آمریکا در این همایش شرکت کرده بود، مطابق همان متون سفارشی همیشگی (مجاهدین)... سخنرانی کرد و آن حرکت مشهور... به‌عنوان نماد برجام و پاره کردن آن نیز هم‌رده و هم‌وزن دیگر حرکت‌های (مجاهدین) بود».



سوزنامه ولی‌فقیه به‌نحو جالب‌توجهی ۲وجه رویارویی مقاومت ایران و رژیم آخوندی را به‌نقل از سخنرانان در کنوانسیون واشینگتن برجسته می‌کند. یعنی چشم‌انداز سقوط و سرنگونی رژیم از یک سو و شناخته‌شدگی روزافزون مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک این رژیم در عرصه جهانی از سوی دیگر. این سوزنامه می‌نویسد: « شهردار سابق نیویورک و عضو تیم حقوقی دونالد ترامپ در این نشست نمایشی... در صحبت‌هایش عنوان کرد: «من حامی تغییر رژیم بوده‌ام و به مدت ۱۰سال است که هم‌چنان حامی تغییر رژیم در ایران هستم. فکر می‌کنم این تنها راه صلح در خاورمیانه است....
وی در ادامه مطابق آنچه (مجاهدین) برایش نوشته بودند، به تعریف و تمجید از مریم رجوی به‌عنوان رهبری بی‌نظیر پرداخت که می‌تواند (مجاهدین) یا چیزی را که او شورای ملی مقاومت ایران خواند به اهدافش برساند
...برخی دیگر از سخنرانان و پیام‌دهندگان به این همایش نیز باز هم مطابق متون سفارشی (مجاهدین) مسائلی هم‌چون اتحاد... در ایران را برای دستیابی به براندازی مطرح کردند.


تنها دستاورد این نشست را... می‌توان فقط برای (مجاهدین)‌ متصور بود که هم‌چنان سعی در اثبات قدرت و توان فعالیتی خود دارند، موضوعی که با همراهی برخی مقامات آمریکا تنها فرصت این نمایش را برای سازمان رجوی مهیا کرد».




لطفا به اشتراک بگذارید: