موشکاف ۱ خرداد امواج تازه وحشت

موشکاف ۱ خرداد- امواج تازة وحشت


?موشکاف: دوستان سلام، شما این سر و صداها رو می شوین؟ مواظب باشین به گوشتون آسیب نرسه. حالا این صداها از کجاس؟ باز چی شده؟ این تی وی ریشو با هم ببنیم، معلوم می شه. هاهاهاها
گستاخی و دروغگویی آشکار وزیر خارجة تازه کار آمریکا در تهدید ملت ایران
وزیر امور خارجة جدید آمریکا که قبلا رئیس سازمان جاسوسی سیا بود در سخنان خود که سراسر توهین و بی ادبی به مردم ایران و جمهوری اسلامی بود، بیشتر از آن که در قامت رئیس دستگاه دیپلوماسی ظاهر شود در قامت رئیس دستگاه جاسوسی ظاهر شد، پمپئو در سخنان توهین آمیز خود دروغهای زیادی را که قبلا رئیس جمهور آمریکا گفته بود تکرار کرد.
?موشکاف: ملاحظه فرمودین سر و صداها از چیه؟ هاهاهاها،‌ بشمارین که تو همین یه پاراگراف تی وی ریش چندتا فحش نثار کرده. از همین جا می تونین بفمین این جیغهای بنفش به خاطر چیه؟ هاهاهاها. فقط هم تی وی ریش نیستا، اینم بیانیة وزارت خارجة روحانی:
در بیانیه وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات مداخله گرانه وزیر خارجه آمریکا آمده است: اظهارات سخیف، بی مایه، توهین آمیز و مداخله گرانه پمپئو و نسبت های ناروا به ملت بزرگ و متمدن ایران نشانه استیصال و درماندگی مقام های دولت آمریکا در مقابل ملت ایران و تلاش مذبوحانه برای انحراف اذهان جهانی از اقدام غیرقانونی و نقض عهد این کشور در برجام است که حقوق بین الملل و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که توسط دولت آمریکا پیشنهاد و به اتفاق آرا تصویب شده بود را زیرپا گذاشته است. سخنان پمپئو یک بار دیگر فقر اطلاعاتی، ضعف بینشی، عقب ماندگی تحلیلی و سردرگمی روندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری در ایالات متحده را به نمایش گذاشت و نشان داد جریانات تندرو و جنگ طلب در آمریکا نه تاریخ می دانند و نه قادرند از آن درس بگیرند.
?موشکاف: هاهاهاها، اگه فحشهای این یه پاراگراف از به اصطلاح بیانیة وزارت خارجة روحانی رو بشمارین که واویلا، فقط10فحش در یک پاراگراف. هاهاهاها به ازای هر فحش اگر 10درصد سوزش به حساب بیارین، معلوم می شه وزارت خارجة روحانی به تنهایی تو جیغهای بفش ناشی از سوزش پرفکته، یعنی صد در صد. حالا ببینیم ظریف ضخیم شده چی تو چنته داره.
محمد جواد ظریف در تویت خودش نوشت: دیپلماسی حقه بازی آمریکا صرفا بازگشت به عادت های گذشته است؛ آمریکا محبوس در توهمات و سیاست های شکست خورده ای است که از سوی گروه هایی با منافع خاص دیکته می شود، همان انتخاب های غلط را تکرار می کند و به تبع آن همان نتایج زیان بار را برداشت خواهد کرد.
?موشکاف: هاهاهاها، فحشها که نشونة عمق وحشته، هیچ نشانی از ظرافت درش نیست، معلوم می شه فشار و سوزش و نگرانی بعضی وقتها هم باعث ضخامت می شه. روحانی هم جز فحش حرفی برا گفتن نداشت. وحشت تو رسانه ها هم موج می زنه. این موجها با موج وحشت ناشی از خروج آمریکا از برجام پیوند خورد، فکر می کنم کم کم نزدیکه که عظما هم دساشو ببره بالا. هاهاهاها. اون تنزل بی پایان که خودش گفته بود همینه دیگه. پس صداها مال این وضعیت بود و به نظر نمی رسه که دیگه تا انتهای تنزل بی پایان، صداها بخوابه. فعلا خدا نگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: