مجاهدین در آلبانی و واکنشهای رژیم

مجاهدین در آلبانی



 مجاهدین در آلبانی چه کردند که صدای رژیم درآمده؟


راستی مجاهدین در آلبانی چه کردند که جیغ و تیغ سرکردگان سپاه و بسیج و اطلاعات و شورای امنیت و خبرگان و... را درآورند؟


پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران ۲۲اسفند ۹۶ در مجلس خبرگان آخوندی با هدف بررسی مهم‌ترین مسائل کشور ضمن اشاره به نقش مجاهدین در آلبانی گفت:


«در فتنه دیماه ۹۶، برنامه‌های مفصل را با آمادگی قبلی و آموزش یک تعداد نیروی حرفه‌یی انجام دادند...»


چند روز بعد ـ اسفند ۹۶ ـ خبرگزاری حکومتی ایلنا با نگرانی از رفع حصارهای سیاسی و اجتماعی در آلبانی و دیدار شخصیت‌های با نفوذ سیاسی با مجاهدین در آلبانی نوشت:


«پس از آن که نام مجاهدین از فهرست گروه‌های تروریستی خارج شد بسیاری از موانع اقتصادی و خصوصاً اجتماعی آنها برداشته شد و همین موضع موجب شد تا آنها بتوانند با شخصیتها و محافل سیاسی که به‌دنبال به چالش کشیدن (نظام) هستند ارتباط بر قرار کنند...»



دیدار مک‌کین با مجاهدین در آلبانی


در ابتدای سال گذشته، روز جمعه ۱۴فروردین ۱۳۶۹سناتور مک‌کین با خانم مریم رجوی و مجاهدین در آلبانی دیدار کرد.


بیش از همه و پیش از همه آه و فغان از نای عوامل رژیم بلند شد.


روزنامه‌های حکومتی از یک طرف سرشان را به دیوار کوبیدند که چرا یک مقام رسمی و شناخته‌ شده آمریکایی با مجاهدین در آلبانی دیدار کرده و از طرفی سعی کردند وانمود کنند دیدار با مریم رجوی و مجاهدین در آلبانی اهمیت چندانی ندارد و چیز جدیدی نیست. پاسدار بهرام قاسمی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم آخوندی ضمن ابراز ناراحتی از دیدار سناتور آمریکایی با مجاهدین در آلبانی در عبارتی مبهم و کلی گفت: «این نوع تماس‌ها چیز جدیدی نیست و عمدتاً مقامات آمریکایی نشان داده‌اند که در دهه‌های اخیر نتوانسته‌اند از رفتارهای خود عبرت بگیرند و با سیاستهای غلط و رفتارهای ناپسند در توسعه و گسترش تروریسم در منطقه تلاش کرده‌اند که این تماس هم در راستای همین زمینه است».


مجاهدین در آلبانی و واکنشهای رژیم

دیدار سناتور مک‌کین با مجاهدین در آلبانی


البته این سلسله ـ ناله از دیدار مقام‌ها و شخصیت‌های با نفوذ اروپایی و آمریکایی با مجاهدین در آلبانی ـ و جیغ و فریاد از موقعیت و جایگاه مجاهدین در آلبانی تا انتهای سال۹۶ ادامه داشت.



دیدار رودی جولیانی با مجاهدین در آلبانی 


با شروع سال جدید و دیدار نوروزی رودی جولیانی با مجاهدین در آلبانی رژیم و مزدورانش دچار شوک و قولنجسیاسی شدند. چند روزی صدایش را در نیاوردند؛ می‌دانستند با شیطان‌سازی و شعبده‌بازیهای سیاسی هر چه بگویند بدتر می‌شود و بیشتر به اعتبار مجاهدین در آلبانی اضافه می‌کنند. پس خفقان و روزه سکوت گرفتند و بعد از چند روز که صدایش در آمد زنجیر پاره کردند.


روز دوم فروردین قابوس‌نامه رژیم نوشت: «این‌که می‌بینیم دستگاه دیپلوماسی ما هنوز در قبال این خبر واکنشی از خود نشان نداده و روزه سکوت گرفته است بی‌حکمت نیست. نگاه برخی مسئولان ما به بیرون است... دشمن داخلی همیشه در کمین بوده است... دیدار مشاور ترامپ با سرکرده منافقین در آلبانی را بایستی جدی گرفت و جا دارد که وزارت‌خارجه کشورمان، با ساده سازی، پالس های غلطی برای دشمن نفرستد.»


مجاهدین در آلبانی و واکنشهای رژیم

دیدار نوروزی جولیانی با مجاهدین در آلبانی


اما علت این اصلی همه جنون و جنایت را باید از زبان جلاد اصلی و جانی نظام شنید.



 خشم سرکردگان نظام از مجاهدین در آلبانی


خامنه‌ای ۱۹دی ۹۶ از سوراخی که پنهان شده بود بیرون خزید و با اشاره به همین مجاهدین در آلبانی که «از ماهها قبل آماده بودند» گفت:


«از ماه‌ها قبل این‌ها آماده بودند. خود رسانه‌های منافقین اعتراف کردند در همین روزها گفتند... بروند این و آن را ببینند. کسانی را در داخل نشان کنند، پیدا کنند که بهشان کمک کنند، تا بیایند به مردم فراخوان بدهند. فراخوان را هم آنها دادند. شعار نه به گرانی بگذارند. خب این شعاری هست که همه خوششان می‌آید. با این شعار یک عده‌یی را جذب کنند. بعد خودشان بیایند وسط، اهداف شوم خودشان را دنبال کنند، مردم را هم دنبال خودشان بکشند.»


مجاهدین در آلبانی و واکنشهای رژیم

ناله و وحشت سران رژیم از مجاهدین در آلبانی


و روحانی که انزوای جهانی رژیم را نتیجه افشاگریهای مجاهدین در ۱۴سال گذشته و شکست برجام را ناشی از تحرکات اخیر مجاهدین می‌داند گفت:


«نزدیک به ۱۴ساله، از تابستان سال ۱۳۸۱تاکنون، اتهامات فراوانی از طرف گروهکهای تروریستی، از طرف سازمانهای اطلاعاتی غرب، از طرف قدرتهای بزرگ غرب، بر علیه جمهوری اسلامی ایران زده می‌شد، مبنی بر این‌که ایران در یک نقطه‌یی غنی‌سازی می‌کنه، به‌صورت مخفیانه، اقدام می‌کنه برای ساخت بمب به‌صورت مخفیانه و اطلاعات شفاف و لازم را به سازمان بین‌المللی مسئول یعنی آژانس ارائه نمی‌کنه و بر مبنای آن قطعنامه‌های فراوانی علیه جمهوری اسلامی ایران در نشستهای شورای حکام آژانس و همچنین در شورای امنیت سازمان ملل علیه ملت ایران اتخاذ شد».



نقش مجاهدین در خروج آمریکا از برجام 


رسانه‌های حکومتی هم بعد از خروج آمریکا از برجام زنجیر پاره کردند و نوشتند همه‌اش تقصیر این مجاهدین از خدا بی‌خبر است که مقامهای ارشد آمریکا را فریب داده و شیرینی برجام را به کام نظام زهرمار کرده است.


مجاهدین در آلبانی و واکنشهای رژیم

نقش مجاهدین در آلبانی در شکست برجام


روزنامه حکومتی موسوم به ایران روز ۱۹اردیبهشت نوشت:


«نکته‌یی که شب گذشته و در نتیجه خروج آمریکا اتفاق افتاد، اثبات شدن این نکته بود که دولت ترامپ کاملاًً تحت تأثیر مشاوره‌های اشتباه شماری معدود و شکست خورده در جامعه آمریکا اقدام به خروج از برجام کرد. یعنی همان کسانی که حاضرند به‌خاطر چند هزار دلار در نشست‌های یک گروهک تروریستی شرکت کنند».


البته اینها همه مشتی از خرمن وحشت تمامیت نظام از مجاهدین است و اگر یک گام به عمق برویم می‌بینیم که برای بدنام و محدود کردن مجاهدین در آلبانی چه هزینه‌ها و طرح‌ها و سرمایه‌گذاریها از جانب سفارت و وزارت و سایر مزدوران ولایت انجام شده است.




لطفا به اشتراک بگذارید: