مجاهدین در آلبانی - قسمت دوم چرا و چگونه آخوندها به آلبانی سرازیر شدند؟

سفارت رژیم آخوندی در آلبانی



خامنه‌ای وقتی از خواب پرید که مجاهدین وارد آلبانی شدند!


با استقرار مجاهدین در آلبانی، فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران تازه متوجه شکست خود در مقابله با مجاهدین شد.


تا پیش از این، خامنه‌ای می‌پنداشت برای نابودی مجاهدین، اضافه بر طرح‌های تروریستی و حملات پی‌در‌پی موشکی، این امتیاز را هم برای خود محفوظ نگه‌داشته که هر گاه لازم دانست با حملات تروریستی زمینی(مانندآنچه که در روز ۱۰شهریور ۹۲ در اشرف واقع در استان دیالی عراق انجام داد) دست به حذف فیزیکی مجاهدین بزند، به‌ویژه که این امتیاز را نیز برای خود ابدی می‌دانست و در نتیجه تعجیل چندانی در حمله نهایی به مجاهدین از خود نشان نمی‌داد.


گویا خامنه‌ای خودش هم فریب تبلیغات خودش را خورده بود و باورش شده بود که رهبری مجاهدین تمایلی به بیرون بردن نیروهایش از وضعیت موجود در عراق ندارد!‌


خامنه‌ای تنها هنگامی از خواب بیدار شد که مرغ از قفس پریده و آخرین اکیپ مجاهدین وارد فرودگاه تیرانا پایتخت آلبانی شده بودند!


از این نقطه به بعد بود که رژیم آخوندی با درک شکست کامل در طرحهای تروریستی و توقیف و دستگیری وآدم‌ربایی در لیبرتی، متوجه شد اوضاع تغییر کرده، از این‌رو خیل مأموران آشکار و پنهانش را به سوی آلبانی سرازیر کرد.


با ورود مجاهدین به آلبانی، خامنه‌ای هم سفیر خود در آلبانی را تغییر داد!



ساعت خواب! جمعبندی پس از رسیدن آخرین نفر مجاهدین به آلبانی!


در تابستان ۹۵ و در خاتمه انتقال موفقیت‌آمیز مجاهدین از لیبرتی به آلبانی و خنثی کردن تمام طرحهای تروریستی و بازداشت و دستگیری و همچنین خنثی کردن طرحهای آدم‌ربایی و ترور و گروگانگیری که قاسم سلیمانی و نیروی تروریستی قدس قصد انجام آن را با بکار گرفتن بریده مزدوران و مأموران سپاه و اطلاعات تحت عنوان «خانواده مجاهدین» داشتند، پاسدار دانایی‌فر به تهران رفت و برای توجیه شکست خود در برابر مجاهدین گزارش کرد.


پاسدار درهم‌شکسته دانایی‌فر تمام گزارشش در یک جمله خلاصه می‌شد: «کارشکنی عبادی موجب فرار سران منافقین شد»!


تمامی دستگاه سیاسی و جاسوسی و سرویس‌های محلی مزدور خامنه‌ای با همه دلارهایی که خامنه‌ای خرج عوامل تروریستی نیروی قدس و بدر و عصائب و کتائب و سایر وحوش آخوندی در عراق کرده بود، حرام شد! آنها حتی از درک سرعت‌عمل مجاهدین در خروج یکپارچه و تشکیلاتی از عراق و بیخ‌گوش خامنه‌ای غافل مانده بودند!



سفیر خامنه‌ای در آلبانی یا مأمور سرکوب مجاهدین در آلبانی، کیست؟


سفیر جدید رژیم فردی بود به‌نام ”غلامحسین محمدنیا” که مستقیماً از وزارت اطلاعات آخوندها و برای انجام مأموریتهای رذیلانه به سفارت در آلبانی گماشته شد.


محمدنیا که به‌عنوان سفیر به آلبانی اعزام شد، پیش‌تر به‌عنوان مأمور وزارت اطلاعات در جلسات برجام شرکت می‌کرد و در تیم هسته‌یی ظریف به‌عنوان عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی معرفی شده بود اما در واقع فقط به کار اطلاعاتی و جاسوسی اشتغال داشته است.


محمدنیا در سال ۹۴ از آخوند روحانی، رئیس‌جمهور رژیم، به‌خاطر خدمات جاسوسی یک نشان به همراه ۵۰سکه طلا دریافت کرد. وی در تیم مذاکره‌کننده به‌نام داوود محمدنیا بوده، ولی در روز گرفتن دستمزد از روحانی، غلامحسین محمدنیا معرفی شده و در روزنامه رسمی نیز با همین اسم ثبت شده است.


غلامحسین محمدنیا در سال ۲۰۰۰ نیز جزء لیست اعضای نمایندگی رژیم در نیویورک معرفی شده بود و یکی از طرف‌حسابهای لابی‌های آمریکایی رژیم در سالهای بعد از آن بوده است.


خبرنامه به‌اصطلاح دانشجویان ایران یکشنبه ۷شهریور ۱۳۹۵ در معرفی این به‌اصطلاح سفیر نوشته:


محمدنیا عضو تیم هسته‌یی ایران، سفیر شد.


غلامحسین محمدنیا از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی به‌عنوان سفیر جدید ایران در آلبانی انتخاب شد.


مجاهدین در آلبانی - قسمت دوم چرا و چگونه آخوندها به آلبانی سرازیر شدند؟

تروریستی که برای ضربه زدن به مجاهدین در آلبانی، سفیر شد!



هنر مجاهدین پیش از پرواز به آلبانی


هنر دستگاه رهبری مجاهدین این بود که پس از حمله موشکی ۷آبان ۹۴ به لیبرتی، با تشکیل مؤسسان چهارم ارتش آزادیبخش، با طرحهای متعدد و متنوع، جدول احتمالات و تهدیدات را جزء به جزء بررسی کرده و برای مقابله با آنها آماده شده بود. هدف این بود که دشمن نتواند شبیخونی را که در شهریور ۱۳۹۲ در اشرف به اجرا گذاشت این بار به‌نحو دیگری به اجرا بگذارد.


به همین منظور در مجموع ۷۳نشست متمرکز عمومی و نشست پراکنده و مکتوب همراه با پیام، برای توجیه یکانها و آمادگی و آماده‌سازی آنها با کلیه نفرات برگزار شد که مفاد تمامی آنها ثبت و بارها مرور شد:


تعداد نشستهای عمومی: ۲۳فقره


تعداد پیامها و نشستهای پراکنده و مکتوب که همزمان برگزار می‌شد: ۵۰مورد


برخی از این نشستها به فرماندهان و مسئولان یا ستادهای ذیربط اختصاص داشت و مأموریت آنها همراه با برآورد وضعیت دشمن و طرحهای آن مورد بحث قرار می‌گرفت.


این در شرایطی بود که تمرکز و تجمع افراد، با خطر حملات موشکی روبه‌رو بود و بنابراین باید به نشستهای پراکنده و متعدد و نامتعین یا پیام اکتفا می‌شد. به‌ویژه که خامنه‌ای با نصب انبوه دستگاههای پیشرفته شنود و دیدبانی شبانه‌روزی تلاش می‌کرد کلیه حرکات مجاهدین را زیر نظر داشته باشد.


مجاهدین در آلبانی - قسمت دوم چرا و چگونه آخوندها به آلبانی سرازیر شدند؟

مجاهدین تا قبل از پرواز به آلبانی پیوسته زیر دید و تیر مزدوران خامنه‌ای بودند اما...



آماده‌سازیهای خامنه‌ای برای حذف بی‌دردسرمجاهدین


اضافه بر تمامی طرح‌های تروریستی و نقشه‌های شبیخون زمینی به مجاهدین توسط یکانهای ویژه خامنه‌ای، رژیم با بکار گرفتن احکام دستگیری دوره مالکی و بکار گرفتن برگه‌های قرمز انترپل خیالش به کلی راحت بود که از مجاهدین به اندازه کافی جلو افتاده به‌ویژه که در بکار گرفتن مزدوران عراقی از عصائب و کتائب حزب‌الله عراق و مزدوران موسوم به نجبا برای اجرای طرحهای تروریستی‌اش هم مشکلی نداشت و خیال می‌کرد همه چیز پیشاپیش با صاحب‌خانه هماهنگ شده و کار تمام است!‌



گوشه‌‌یی از گزارش پاسدار شمخانی


پس از گزارش پاسدار دانایی‌فر، سفیر رژیم در عراق، پاسدار شمخانی به شورای عالی امنیت ملی رژیم گزارش کرد حتی در زمانی که مالکی بر سر کار بود و به حرف ما نکته به نکته گوش می‌کرد نتوانست از پس مجاهدین بر بیاید چه رسد به دوران عبادی که پرونده مجاهدین و لیبرتی خیلی از سطح او بالاتر بود و تلاش ما برای ممانعت از خروج مسئولان و رهبری مجاهدین به جایی نرسید و «حتی فالح فیاض هم نتوانست جلوی خروج نفرات اصلی و کادر رهبری سازمان را بگیرد یا خروج آنها را حداقل به تأخیر بیاندازد».


ما مالکی را هم مخفیانه دعوت کردیم به ایران آمد و گفتیم که فقط با خودش طارق نجم را همراه بیاورد. هادی عامری و نمایندگان احزاب نزدیک به ایران در عراق هم در جلسه شورای عالی امنیت ملی شرکت می‌کنند و مأموریتها به آنها ابلاغ شد و گفتند تضمین می‌کنیم...



بخشی از گزارش ناصر شعبانی، عضو ”اتاق منافقین“ در نیروی قدس


سیاست اولیه ما خروج مجاهدین از عراق بود ولی بعداً از این سیاست پشیمان شدیم و از عراق خواستیم که مانع از خروج مجاهدین از عراق شود. اما دیر شده بود و آنها جلو افتادند و در اتاق مجاهدین در نیروی قدس پیشنهاد دادیم رهبری مجاهدین را در عراق به هر قیمت ترور کنند.


مجاهدین در آلبانی - قسمت دوم چرا و چگونه آخوندها به آلبانی سرازیر شدند؟

مجاهدین در پرواز به آلبانی، همه چیز تحت کنترل!



حرکت آخر مجاهدین و پرواز قائم ‌مقام رهبری مجاهدین به آلبانی


تمامی آنچه که آخوندها در طرح‌های خود بافته بودند در ۲۴ساعت پنبه شد!
مجاهدین، با ۳هواپیما و پرواز در ۲۴ساعت آخر، دشمن را گیج و نقشه‌های آن را خنثی کردند.


۲هفته قبل از آن نیز در حالی‌که دشمن گمان می‌کرد سوژه‌های مورد نظر بایستی در یکی از چارترها باشند، اما تعدادی از مسیر جداگانه با ترتیبات ویژه‌یی از عراق خارج شده بودند.


(منبع: گزارش کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورا ۲۳فروردین ۹۶ پخش شده از اخبار سیمای آزادی)




لطفا به اشتراک بگذارید: