موشکاف ۱۱ خرداد چکش تحریمها بدجوری خورده تو ملاج عظما و کارگزارانش

موشکاف ۱۱ خرداد
?موشکاف: سلام! چکش تحریمها چنان خورده تو ملاج عظما و کارگزارانش که هنوز گنجشک دور سرشون میچرخه و هذیون میگن. هاهاهاها. مثلا یکی از هذیوناشون در رابطه با رشد اقتصادی نظامه. هاهاهاها. دیگه چی بگم، آخه فیسشون چنان رنگ پریده اس که با سیلی هم سرخ نمیشه. هاههاها.
خبرگزاری حکومتی آنا – ۹مهر
رویتر: بانک‌های هندی برای پایان همکاری با ایران ضرب‌الاجل تعیین کردند. دو بانک بزرگ هند برای پایان دادن به تراکنشTara Konesh صادرکنندگان این کشور با ایران تا ششم ماه اوت (۱۵ مرداد ماه) ضرب‌الاجل تعیین کردند. این اقدام در راستای پاسخ به دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران است.
?موشکاف: هاهاهاها. پس چی شد؟‌ نظام دل بسته بود به هند. اونم که نارو زد به نظام. هاهاهاها. بعله، پای تحریم که در کار باشه روسا هم قالی رو از زیر پای عظما می کشن. هاهاهاها.
زیرنویس: تلویزیون رژیم – 10 خرداد
افکت از تایم کد 14.11: در عرصه های غیر برجامی نیز آمریکا به خصومت با ایران ادامه می دهد. وزارت خزانه داری آمریکا که به ستاد جنگ اقتصادی علیه ایران تبدیل شده دیروز در حمایت از آشوبگری ۶ شهروند و سه نهاد دیگر ایرانی را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریمهای خود قرار داد. در این فهرست اسامی رئیس سازمان صدا و سیما رییس مرکز ملی فضای مجازی و معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی دیده می شود. همچنین به گفته برخی محافل خبری اعضای کنگره آمریکا به دنبال تحریم بیش از دوازده نماینده پارلمان عراق به دلیل نزدیکی آنها به ایران است.
?موشکاف: هاهاهاها. نگران نباش! چیزی نیست! عظما با اقتصاد مقاومتیش همة مسائلو حل می کنه. هاهاهاها. بی خیال ستاد جنگ اقتصادی! هاهاهاهاها. ضمنا تا یادم نرفته اینم بگم که هواپیمای ریاست جمهوری نظام هم تحریم شده. هاهاهاها. حالا شیخ فری هم باید ۲۰لیتری بنزین به دست سفر کنه. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی ایلنا- ۹خرداد
نام «عبدالعلی علی‌عسگری» رئیس سازمان صدا و سیما، «حسین الله‌کرم» رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله، «ابوالحسن فیروزآبادی»،‌ «عبدالصمد خرم‌آبادی» معاون دادستان کل کشور، «عبدالحمید محتشم» دبیر کل انصار حزب‌الله و سردبیر نشریه یالثارات الحسین و «حمید استاد» مسئول انصار حزب الله مشهد هم در این فهرست دیده می‌شود .
آمریکا اضافه کرد که در بسته جدید تحریم‌های خود «انصار حزب‌الله» و «گروه برنامه‌نویسی هانیستا» را هدف قرار داده است.
«استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا پس از اعمال این تحریم‌ها، بیانیه‌ای صادر کرد و مدعی شد که این افراد بخاطر «حمایت از سانسور و نقض حقوق‌بشر» تحریم شده‌اند.
?موشکاف: هاهاهاها. عظما! این یکیو داشتی؟! این یکی سیلی بخاطر نقض حقوق بشر و سانسور تحریم بود. هاهاهاها. هسته ای و موشکی و منطقه ای کم بود، حقوق بشر هم اضافه شد. هاهاهاها. البته اصل قضیه همین یکیه. هاهاهاها. تازه اینا که چیزی نیس، مشتها و بازوایی که در حرکته و دارن می رسن، اونارو چکار می کنی؟ هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: