موشکاف ۱۴ خرداد خود عظما بود که می گفت این برجامو خودم شروع کرد

موشکاف ۱۴ خرداد
?موشکاف: سلام! عظما و شیخ فری رفتن پشت برجامی که قرار بود قاتق نون نظام بشه اما الان شده بلای جون نظام!. چن وقت پیش یارو ولایتی اومد گفت برجام بدتر از قراردادهای ننگین گلستان و ترکمنچایه. یه نمونه اش ترجمه فارسی نداشته.اینو گفت و مور و ملخای هر دو باندو کشید بیرون. هاهاها.
جاوید قربان اوغلی دیپلمات سابق رژیم ۱۲ خرداد
تشبیه « برجام» به « ترکمنچای» توهین به نظام است
برجام توافقی بود که با تصمیم مقامات بلندپایه نظام حاصل شد و چنان که مقام های دولت و مذاکره کننده کراراً مطرح کردند، مقام معظم رهبری در جریان تمام نکات مهم این توافق قرار داشتند و بعد از تایید ایشان مذاکره کنندگان مجاز می شدند تفاهمات به دست آمده را نهایی کنند. یعنی به عبارت دیگر هیچ توافقی انجام نمی شد مگر اینکه رهبری در جریان ریز جزئیات آن باشند
?موشکاف: هاهاهاها. میگن دروغگو فراموشکار میشه. بعله. خود عظما بود که می گفت این برجامو خودم شروع کردم، اونم به واسطة یه معتمد محلی. هاهاهاها. اما حالا که هوا پسه رفتن پشت دیوار حاشا. هاهاهاها. آخه دیواری به بلندی حاشا نیست. هاهاهاها.
سایت حکومتی شهید خبر ۱۲ خرداد
چرا تلاش میکنند برجام را به گردن رهبری بیندازند
یکی از دروغ‌های حامیان دولت این بوده است که برجام زیر نظر رهبری امضا و اجرا شد، این دروغ پرتکرار با ۲ هدف عمده صورت می‌گیرد. اول شانه خالی کردن از مسئولیت خسارت محض برجام و دوم بستن دهان منتقدان.
?موشکاف: هاهاهاها. البته درست میگه اما همه شو نمیگه. هاهاهاها. اونا میخوان شونه خالی کنن و جا خالی بدن، عظما میخواد چیکار کنه. هاهاهاها. آخه اونم مثل قاطر چموش زیر بار نمیره. هاهاهاها.
روزنامة حکومتی جمهوری اسلامی 12خرداد:
حرف توده ای ها را تکرار می کنید، آقای دکتر اطفال!
این طبیب بزرگوار، نخبگان و علمای مستقل و آگاه ما که قائل به عدم اعتماد به روسیه و طرفدار رابطه مساوی با شرق و غرب هستند؛ را مورد لطف قرار داده و جاهل و غرب زده نامیدند و سپس با شعار لزوم نگاه به شرق؛ از ملت ایران می خواهد به روسیه اعتماد کرده یا لا اقل به آن خوشبین باشند
آیا ما بیاییم مثل کشورهای فعلی ترکمنستان و ارمنستان و تاجیکستان؛زیر چتر روسیه برویم تا از شر غرب راحت شویم؟ این پیشنهاد خطرناکی است من خواهش می‌کنم نخبگان در باره این پیشنهاد نظر دهند؛ این سخن چه فرقی با سخن توده‌ای‌ها دارد؟
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعد یه عمر سیاست بازی و بادمجون دور قاب چینی واسه عظما، این یکی بهش میگه دکتر اطفال. هاهاهاها. از اون بدتر، بهش میگه توده ای. هاهاهاها. بعله. از قدیم و ندیم گفتن زمین که سفت بشه گاوا به هم شاخ میزنن. هاهاهاه. اینم از شاخ بازیای گاو و گوساله های نظام. هاهاهاها. بزنین تا بیشتر از این آش و لاش بشین. هاهاها. تا ضربة‌ نهایی حسابی کارساز باشه. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: