موشکاف ۱۶ خرداد عظمای فلک زده دیگه کشیده به اعصابش!

موشکاف ۱۶ خرداد
?موشکاف:‌ سلام! عظمای فلک زده دیگه کشیده به اعصابش! هاهاهاهاها. تو حرفایی که سر قبر دجال زد، رفت رو معیوب بودن برجام؟ ببینیم معیوب بودن برجام در جسمها و عقلهای ناقص هم ریشه یی داره؟ هاهاهاها. آخه این فلک زده مجبوره همة کاسه کوزه هارو سر باند شیخ فری بشکنه و با این سیلیا صورتش سرخ نگهداره هاهاهاها.
نقشه دشمن نقشه دشمن این است که ازمطالبات مردمی سو استفاده کنند, ممکنه در یک شهری در یک نقطه ای از کشور یک عده ای مطالبه ای داشته باشند جمع بشوند دنبال مطالبات اند کارگری ست کارگرانی هستند مثلا دنبال مطالبات کارگری اند, مردمی در یک شهری دنبال یک مطالبات شهری خودشون هستند اینها دشمن در یک چنین مواردی نقشه میکشه عوامل نفوذی خود را در واقع اشرار را انسانهای خبیثی رو به تعداد معدودی وارد در این اجتماعات میکنند تا اجتماعات آرام مردم رو تبدیل کنند به حرکت ضد امنیتی و حرکت آشوبگرانه تا به این وسیله کشور را و ملت را و نظام جمهوری اسلامی رو بدنام کنند, این رو مردم در سراسر کشور توجه داشته باشند این نقشه دشمن است نشستند ما خبر داریم نشستند برنامه ریزی کردند برای این کار
?موشکاف: هاهاهاها. راس راسی عجب دژمنیه ها هاهاهاها. از حقوق کامیوندارا می زنه می ریزه تو جیبش بعد می گه برین اعتصاب کنین، پولای سپرده گذارا رم همین دژمن غارت کرده بعدم انداخته شون به جون نظام. عجب نقشه هایی. حالا عظما روش نشد بگه و الا کفشای سیندرلا رو هم دشمن بلند کرده انداخته گردن نظام. هاهاهاها. آخه یارو اگه راس میگی خب برو مشکلات ملتو حل کن که دیگه یه عدة معدود نتون هزاران هزار نفرو به صحنه بیارن هاهاهاها
امروز هم کسانی در صدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را بر کشور تحمیل کنند دولتهای خارجی دنبال این اند یک عده ای در داخل تبلیغ میکنند که اگر این نشه جنگ خواهد شد؛ نه آقا این دروغه این تبلیغ به نفع دشمن است.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. خب عظمای بیچاره، این حرفو می زنی بلافاصله نمی گن همه چی زیر سر خودش بوده و اگه برجام معیوبه ریشه اش در جسم ناقص عظماس. حالا اگه راس می گی، اصلا به برجام ناقص تن نده! تا دیر نشده برو تو خط آتیش زدن برجام که قبلا گفته بودی. هاهاهاها. چی؟ رمقشو نداری؟‌ پس آتیش زدن فیگور بسیجی خر کن بود؟! حالا دستور 190هزا سو چیه؟ دیگه حتی بسیجیام خر نمی شن چون فیگورات لو رفته؟! هاهاهاها.
امروز جوانان ما توانسته اند به قدرت موشکی اول منطقه تبدیل بشوند. دشمن می داند که اگر یکی بزنه دهها می خوره.
موشک مایه امنیت است, ‌نقطه قوت است. ببینید روی این دشمن متمرکز میشه, رو مسئله موشکی متمرکز میشه, یک عده یی هم متاسفانه در داخل با دشمن همصدا می شوند که آقا چه فایده یی داره. (مرگ بر سازشکار)
?موشکاف: هاهاهاها. میگه موشک! اما نمیگه چه موشکی! هاهاهاها. آخه وقتی از موشکی نظام حرف می زنن که منظورشون موشک کاغذی نیست. هاهاها. موشک بالستیکو میگن. هاهاهاها. عظما یه ویراژی داد که مثلا بگه سر موشکی هم یه وری زده تا نگن سکوت کرده هاهاهاها. خودش چند جمله قبل گفته بود جنگ دروغه، حالا صحبت از موشک خوردن می کنه هاهاها. بسیجیا به اندازة‌کافی خر شدین یا اینکه عظما بیشتر باهاتون موشک بازی کنه؟ هاهاهاها.
?موشکاف: بعله. عظمای فلک زده، رونده از منطقه و مونده از بمب اتم، با فیگورای بسیجی خر کن میخواد صورت نظام سرخ نگه داره. هاهاهاها. غافل که نه، خودشم خوب میدونه که دیگه پشمی به عباش نمونده. هاهاهاها. خبرای بیشتر در راهه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: