موشکاف ۱۸ خرداد عظمای فلک زده یه فیگور بسیجی خر کن گرفت و گفت ۱۰۰۰سو رو شروع کنین

موشکاف ۱۸ خرداد
?موشکاف: سلام و صد سلام به دوستداران موشکاف و موشکافی! هاهاها. خدمتتون عرض کنم که این عظمای فلک زده یه فیگور بسیجی خر کن گرفت و گفت 1000سو رو شروع کنین. هاهاهاها. البته همون لحظه هم با جملة‌«تو کادر برجام» یه غلط کردم گفت اما این داستان مثل سنگیه که یه دیوونه میندازه تو چاه و هزار تا عاقل هم نمیتونن درش بیارن. هاهاها.
علی خرم دیپلومات سابق از مهره‌های باند روحانی
نمی توان دستور رهبری را مصداق خروج ایران از برجام دانست... دستورات روحانی (به آژانس اتمی) هم بیشتر خرید زمان است. لذا هنوز فرصت برای ادامه برجام وجود دارد. در نتیجه از همین حالا نباید توافق هسته ای را کان لم یکن دانست. اما باید واقع بین هم بود چرا که این سکه روی دیگر هم دارد. بله اگر نتیجه مذاکرات باب میل تهران نباشد و سوء برداشت های ناشی ار این دستورات و فرمان ها از سوی دیگر طرف ها بر برجام اثرات منفی بگذارد، می توان گفت که انجام مقدمات رسیدن به 190 هزار سو هسته ای، شروع پروسه بازگشت به دوران قبل از سال 92 و از میان رفتن توافق هسته ای است.
خوب زمانی که رهبری چنین دستوری را صادر می کنند حتما به عواقب آن هم فکر شده است... باید آقایانی که این روزها مدام بر طبل خروج از برجام، ان پی تی و پروتکل الحاقی می زنند این را مد نظر داشته باشند که هر کدام از این اقدامات می تواند چه آثار مخرب و سوئی را برای کشور در پی داشته باشد.
?موشکاف: هاهاهاها. میگه عظما فکر عواقبشو کرده. هاهاهاها. بعله، عظما از سه سال پیش فکرشو کرده بود، از اون موقعی که گفت بعد این برجام، برجام منطقه ایه، بعدش برجام موشکیه، بعدش سپاه قدس و هاهاهاها خلاصه تنازل بی پایان. هاهاهاها.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) ـ 16خرداد
نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع
دستور رهبری برای آغاز غنی‌سازی تا 190 هزار سو در چارچوب برجام... در راستای قانونی است که در مجلس مصوب شده است.
آمریکایی‌ها نقض آشکار برجام انجام دادند و یک‌طرفه از این معاهده بین‌المللی خارج شدند. پس از این اقدام آمریکایی‌ها دولت باید قانون اقدام متقابل را انجام می‌داد اما به دلیل اینکه برای مذاکره با اروپایی‌ها فرصتی قائل شدیم، قدری این موضوع به تاخیر افتاد.
دورنمای مذاکره با اروپایی‌ها نشان می‌دهد وضعیت نتیجه‌بخش نیست... بنابراین نباید بیش از این وقت ملت ایران و نظام تلف شود و منتظر دولت‌هایی که عهد شکن هستند، باشیم.
?موشکاف: هاهاهاها. یکی افسار اینو بکشه. هاهاها. همینطوری داره چارنعل میره. هاهاهاها. یارو میترسه وقت نظام تلف شه! هاهاهاها. حواسش نیست که کل نظامه داره تلف میشه. هاهاهاها. این چارنعل رفتنا با سقوط اسب نظام تموم میشه. هاهاهاها.
حسین شریعتمداری رئیس کیهان خامنه‌ای ـ 16خرداد
آمریکا کلاه گشاد برجام را سر ایران گذاشت و حالا اروپا همان کلاه را به دست خودمان داده و می‌گوید خودتان این کلاه را سرتان بگذارید.
خانم موگرینی در روزهای اخیر به صراحت اعلام کرد که اروپا هیچ‌گاه به خاطر ایران در مقابل آمریکا نمی‌ایستد. این حرفی است که رهبران فرانسه و آلمان نیز بازگو کرده اند. بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان به کشورهای اروپایی در چارچوب برجام اعتماد کرد.
‌ اینکه آمریکا حاضر شد به آن راحتی از برجام خارج شود به دلیل اطمینانی بود که از کشورهای اروپایی گرفته بود و اروپایی‌ها به آمریکا اطمینان داده‌ بودند که پس از خروج این کشور از برجام،‌ تمامی خواسته‌های آمریکا را به نحوی دیگر از ایران طلب خواهند کرد.
?موشکاف:‌هاهاهاها. آهای شربتمداری اینو به ولی نعمتت، به مقام عظما بگو که به قول هم باندیت مهدی محمدی آقا تو اظهاراتش راه مذاکره با اروپا را تسهیل کرد هاهاهاها. بندة موشکاف که خیلی وقت پیش گفته بودم برجامی که قرار بود نظامو از خفگی نجات بده، حالا شده بلای جونش. هاهاهاها. تازه کجاشو دیدی؟! خبرای دیگه هم تو راهه. هاهاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: