موشکاف ۲۲ خرداد این روزا دارن بساط مجلس ترحیم نظامو می چینن

موشکاف۲۲ خرداد – مسیر براندازی
?موشکاف:‌ سلام! این روزا دارن بساط مجلس ترحیم نظامو می چینن. هاهاها. چون خیلیا تو هر دو باند نظام میدونن که فاتحة نظام خونده اس. دیگه عمری بهش باقی نمونده. حالا هشدار پشت هشدار. هاهاها. اما مگه فایده داره؟‌ هاهاهاها.
فائزه هاشمی دختر هاشمی رفسنجانی ۲۰ خرداد
سیاست‌های حکومت در مسیر براندازی است
"چه بر سر این مردم و مملکت آوردیم"
این بی‌تدبیری‌ها تا کی بایستی ادامه یابد و بالاخره چه زمانی می‌خواهیم از گذشته خود درس بگیریم؟
از دی ماه پارسال به این طرف اقشار، اصناف به مناسبت‌های مختلف در زمانهای متفاوت در خیابان‌ها اعتراضات اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود را اعلام می‌کنند. بالاخره مردم چقدر باید به خیابانها بریزند و با متانت، نجابت و به شکل مدنی اعتراضات خود را نشان دهند. چند تشییع جنازه دیگر باید داشته باشیم تا بفهمیم اقبال و نظر مردم به کدام سمت است و مردم چه می‌خواهند و چه چیزهایی را نمی‌خواهند.»
سیاستهایی که حکومت در پیش گرفته کشور را به سمت براندازی هدایت می‌کند و نیازی به کار دیگران نیست.
تا چه زمانی می‌شود از این روش‌های امنیتی مدد گرفت. مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند که نگران آن باشند.»
?موشکاف: هاهاهاها. آخه مگه راه حل دیگه یی یم غیر از روشهای امنیتی داره که سؤال بشه تا کی؟ اما این که چندتا تشییع جازة دیگه؟ جوابش اینه که یه تشییعی در پیشه که به بقیه پایان می ده هاهاهاها بعله. تشییع جنازة نظام ولایتو هاهاهاها. مطمئن باشین که زیاد طول نمیکشه، نگران نباشین. هاهاهاها.
علی جنتی- ۲۰ خرداد
بخشی از نارضایتی‌ها به دلایل اقتصادی است. برخی اجتماعی و ناشی از فقدان آزادی‌های مدنی است. خیل جوانان بیکار اما تحصیل‌کرده از جمله موجبات اعتراضات و نارضایتی است. اگر مردم احساس کنند که از هرجهت در تنگنا هستند نهایتا نارضایتی خود را به نحوی بروز می‌دهند. اتفاقاتی که در دی ماه گذشته رخ داد معلول همین نارضایتی‌هاست منتها گروهی نیز تلاش کردند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و برخی کانال‌ها در فضای مجازی هم به آن دامن می‌زدند.ما آرمان‌هایی داشتیم که متاسفانه بسیاری ازآن آرمان‌ها تحقق پیدا نکرد.
موشکاف: هاهاهاها. اگه به سن و سال و آلزایمر ابوی شون (یعنی همون نمیر الدوله نظام) هم اعتراف می کرد، می شد نه تا اعتراف تو یه پاراگراف. انصافا خوب اعترافایی کرده، زحمت موشکافو کم کرده هاهاهاها. می خواد اون باندیا رو بترسونه اما قبلش خودش وحشت کرده، ظاهرا فهمیده سونامی یی تو راهه که قیام دی ماه تازه یه موجش بود، موجای بعدی نزدیکه. هاهاهاها.
امیر خجسته عضو مجلس ارتجاع
دوستان نگذاریم بیش از این فشار به مردم بیاد مردم زیر فشارهای اقتصادی استخوانهاشون داره خرد میشه با بالا رفتن دلار و بی ارزش شدن پول ملی حقوق دو میلیون شده یک میلیون تومان این تورم و این فشار سنگین روی دوش مردم آیا کنترل کردیم؟ مردم منتظرند همکاران عزیز ... به داد مردم برسید امروز مشکل مهم جامعه ما و امروز امریکای داخلی همین گرانی هاست ما از امریکا و اسرائیل آسیب نخواهیم دید از این نارضایتی هایی که داریم ایجاد میکنیم و همه سکوت کردند و کسی عکس العمل نشان نمیده ما از اینها آسیب خواهیم دید...
?موشکاف:‌ هاهاهاها. نگران استخونای مردمی یا استخونای نظام که این روزا صدای قریچ قوروچش شنیده میشه؟! هاهاهاها. ولی آخرش مقر اومد که منظورش اینه که از ما یعنی نظام آسیب می بینیم. هاهاهاها. بعله، نظام ولایت آسیبای جدی میبینه. حالا کجاشو دیدی؟!‌هاهاهاها. بذار کمی بگذره بیشتر معلوم میشه. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: