موشکاف ۲۵ خرداد مسال هم شیخ فری مثل سالای قبل دم دمای آخر ماه رمضون تبلیغات چی هاشو جمع کرد

موشکاف ۲۵ خرداد
?موشکاف: سلام! امسال هم شیخ فری مثل سالای قبل دم دمای آخر ماه رمضون تبلیغات چی هاشو جمع کرد که بهشون مرغ و کباب بده که بهتر بکننش تو بوق. هاهاهاها. اما امسال به عکس سالای پیش هم سفره ها به چالشش کشیدن، چالش کشیدنی. هاهاهاها. تا این که شیخ فری مجبور شد بگه:
آخوند روحانی۲۳ خرداد
«امروز مشکل ما مشکل اقتصادی نیست به اعتقاد من مشکل فرهنگی نیست مشکل امنیتی نیست ما مشکل در جنگ روانی داریم، بزرگترین غم یک ملت آن روزی ست که مرجع او رسانه بیگانه باشه باید برگردانیم این را همه ما شما رسانه ها صدا و سیما، مرجع باید رسانه داخلی ما باشد من کمتر جایی دیدم که یک ملت به رسانه بیرون اینقدر اعتنا کنه و توجه کند نمیخواهم بگم چقدر به رسانه بیرون اعتماد میکنند.
?موشکاف: هاهاها. شیخ فری هم مقر میاد اون باندیا که هیچی، حتی همکاسه های خودش رو حرف خارجیا سوار می شن تا پنبه شو بزنن هاهاهاها. بعدم شروع می کنه به گفتن دروغای به خیال خودش بسیجی خر کن برا اصحاب رسانه. هاهاهاها
جنگ ما امروز در برابر آمریکا درسته اقتصادی ست از اقتصادی بالاتر روانی ست این تلاطمی که شما گاهی امروز در بازار می بینید دلایل اقتصادی نداره همین امروز در دولت من سوال کردم از وزیر صنعت، تولید خودروی ما نسبت به پارسال بطور روزانه به نسبت به پارسال هر روز اضافه شده پس خودروی ما اضافه شده ما مشکل نداریم.
سکه ما اضافه شده در اختیار مردم گذاشتن این سکه اینکه بانک مرکزی زیر تعهد هفت میلیون سکه رفته که در اختیار مردم بگذاره برخی اش گذاشته باز میگذاره پس ما مشکل عرضه و تقاضا نداریم
میخواهم بگم دلایل اقتصادی نیست گرچه مسائل اقتصادی وجود داره مشکلات اقتصادی وجود داره، مهمترینش جنگ روانی است.
?موشکاف: هاهاها. ورشکستگی اقتصادی پاک روانیشون کرده. هاهاهاها. اما تا وقتی که دستگاه آمار سازی نظام به راهه، میتونن از این بلفا بیان. اما وای به روزی که پای دلار و تحریم وسط باشه، اون وقت پاک روانی میشن. هاهاهاها.
شما می گویید پای صندوق رای رفتیم و نتیجه ای از او ندیدیم من میخواهم بگویم هم صندوق 92 و هم صندوق 96 دستاورد بسیار روشنی داره همین آماری که امروز بانک مرکزی اعلام کرد، رشد اقتصادی سال 96 چهار ممیز شش دهم و شبیه به این آمار هم چند روز قبل مرکز آمار ایران اعلام کرد.
از صندوق جدا شدن یعنی جنگ داخلی، از صندوق جدا شدن یعنی تسلیم دشمن ما باید به سمت صندوق بشتابیم، صندوق راه حال ما است.
اماآن چه که من به هیچوجه نمی پسندم ناامیدی است. ناامیدی یعنی پایان ماجرا،
?موشکاف:‌ بعله، اصلاح طلب اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا! هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که شیخ فری می خواست تبلیغ الکی امید بکنه، اما تو همین شر وراش ۱۳بار از «ناامیدی» گفت، ۶بار از واژة‌ «نگرانی» رو تکرار کرد، و ۷بار هم گفت «جنگ روانی و اقتصادی» هاهاهاها. بعله. نظرتون چیه؟‌ این بهترین دلیل نگرانی از نا امیدی براندازانة ملت نبود و تنها راهی هم که براش چسبیدن به جنگ روانیه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: