موشکاف ۲۹ خرداد دوباره بحث مذاکره و زهرخوری به قید و شرط داره رو میاد

موشکاف ۲۹ خرداد
?موشکاف: سلام! خوبین؟ خوشین؟ تو نظام ولایت کار بدبختی به جایی رسیده که دوباره بحث مذاکره و زهرخوری به قید و شرط داره رو میاد. اولا فقط تو رسانه ها بود، بعد شد پچ پچ، پچ پچ ها کم کم قویتر شد و تبدیل شده به زمزمه هاهاهاها . دارن تابوی عظما رو می شکوونن. ولی دلواپسا که به این سادگی کوتا نمیان؟
خبرگزاری حکومتی ایلنا ۲۷ خرداد
یادداشت زالمای خلیل زاد نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل در واشنگتن پست:
ایران با ترامپ مذاکره خواهد کرد... ایران در حال حاضر برای یک مذاکره مستقیم با آمریکا آماده نیست اما با فشارهای اقتصادی و افزایش هزینه ها, تهران رویکردش را تغییر داده و خواستار از سرگیری مذاکراتی خواهد شد که بتواند برای هر دو کشور منافعی در پی داشته باشد و به تدریج روابط دو کشور را بهبود ببخشد. مسیر آلترناتیو هزینه های اقتصادی هنگفتی دارد و حتی ممکن است خطر یک درگیری را به همراه داشته باشد.
?موشکاف:‌ عظما! گرفتی؟! هاهاهاها. همه دیگه فهمیدن ورشکسته شدی و پشمی به عبا و عمامه ات نمونده. هاهاهاها. آروم آروم که نه، هاهاها تند تند باید ریل تنزل بی پایانو بری. هاهاهاها. از کیم یاد بگیر. کیم جونگو میگم. هاهاهاها.
سایت حکومتی آفتاب ۲۷ خرداد
نامه تعدادی از فعالان سیاسی به مسئولان نظام؛
با ترامپ مذاکره کنید
نویسندگان این نامه با اشاره به «از دست رفتن فرصت مناسب» دولت باراک اوباما از مسوولان تصمیم‌گیر نظام خواسته‌اند «فارغ از جنگ‌های روانی کاخ سفید با یک تصمیم ملی اعلام کند که حاضر به انجام مذاکرات بدون قید و شرط با امریکاست تا قدمی در راه‌حل مشکلات و اختلافات برداشته شود».
?موشکاف: هاهاهاها. عظما! عظما! کاش می مردی و این توصیه ها رو نمیشنیدی! کاش ریشتو میزدی و عبا عمامه رو می کوبیدی زمین و این توصیه ها رو نمیشنیدی. هاهاها. البته، البته میدونم که اگه برای حفظ نظام باشه که اوجب واجباته، با شیطانم مذاکره میکنی. هاهاهاها.
خبرگزاری نیرویی تروریستی قدس ۲۷ خرداد
نامه عجیب برخی اصلاح‌طلبان با "تِم تسلیم" در برابر ترامپ؛ خیانت از داخل؟
اگر قرار باشد پروژه فشار به ایران توسط گروهی در داخل دنبال شود، چه‌کسانی شایسته‌تر از اینها هستند؟ و اگر قرار باشد این پروژه علیه ملت ایران انجام شود، این افراد چه‌اقدام بهتری از طرح مذاکره مستقیم با ترامپ را می‌توانند انجام بدهند؟ در حالی این افراد که خود را اصلاح‌طلب می‌خوانند، ادعای عدم مرعوبیت در مقابل غرب و آمریکا را دارند که باید گفت اگر قرار باشد ترامپ به برخی افراد داخلی جهت همراهی کردن با پروژه‌های ضدایرانی و پروژه فشار به ملت ایران، پاداشی بدهد چه‌کسانی سزاوارتر از امضا کنندگان این نامه هستند؟به‌نظر می‌رسد نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان با اپوزیسیون خارج از کشور برای مذاکره با ترامپ، موجب آشکار شدن مرحله جدیدی از خیانت در پشت جبهه برای فشار بیشتر به مردم توسط کسانی که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند، شده است.
موشکاف:‌ نمی دونم چرا وقتی حرفای دلواپسا رو میشنوم یاد شروع برجام و هیاهوی اون موقعشون می افتم که عظما خیطشون کرد و رفت پای برجام. هاهاهاها. هر چند اگه از بندة ?موشکاف می شنوین، اگه عظما همین حالا هم بره پابوس، فرقی به حالش نمیکنه. چون ۱۲ ماده ای پومپئو رو میزه. هاهاها. خلاصه هم راه پیش بسته اس هم راه پس، حالا باید دید قدم بعدی عظما چیه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: