موشکاف۳ تیر آخه آخوند قرون وسطایی رو چه به عصر ارتباطات!

موشکاف ۳ تیر
?موشکاف: سلام. پریروزا که یارو بوفالوی نظام یعنی آخوند علم الهدی از فضای مجازی نالیده بود، این بار نوبت آخوند منتظری بود که عبا جر بده و عمامه به زمین بکوبه. هاهاهاها. خب آخه آخوند قرون وسطایی رو چه به عصر ارتباطات! هاهاهاها.
منتظری دادستان کل رژیم ـ 31خرداد
منتظری: متاسفانه امروز ما در یک جو ملتهب و در یک فضای ناسالم مجازی قرار گرفتیم که می بینیم افرادی با اهداف و انگیزه های مختلف ورود پیدا میکنند مسائلی را مطرح میکنند حالا یا به حیثیت و آبروی اشخاص و یا مسائلی از قبیل منافی عفت که واقعا اثبات آن و یا احیانا ورود به حریم افراد این بسیار بار سنگینی ست و اخبار و گزارشاتی که در این زمینه می آد متاسفانه گاهی از اوقات بسرعت منتشر میشه بعد هم طبیعتا یک عده ای بسیاری از مردم این چنین اند که این خبر را وقتی می شنوند می روند دنبالش و جذابیتی داره برای آنها میروند دنبالش و بعد این به آن منتشر میکنه اون به این منتقل میکنه از این سایت به آن سایت از این سایت به آن سایت یکمرتبه می بینید که این منتشر میشه.
?موشکاف: هاهاهاها. پ نه پ! همه منتظر می مونن اخبارو از تی وی ریش بشنون. هاهاهاها. اما اونجایی جالب میشه که مجری تی وی ریش می پرسه چرا زندانیا موبایل دارن و فیلماشونو میدن اونور آبیا که جنجال به پا کنن. هاهاهاها. حالا درجة سوختگی طرف.
متأسفانه گاهی از اوقات بعضی از فیلمها از داخل بعضی از بخشهای زندان تهیه میشه و به بیرون فرستاده میشود حالا یا اینها تحت عنوان جرائم امنیتی هست یا جرائم عادی متاسفانه ما در کنترل زندانها آنچنان که باید و شاید آن کنترل لازم را نداریم البته علتش هم اینه که کمبودهایی در زندانها هست اگر ما بخواهیم زندانهامون را کاملا کنترل بکنیم احتیاج به اعتبار بیشتری داریم
اصلا گاهی خیلی تعجب آمیزه که یک دستگاه موبایل را توانسته اند به چه طریق وارد زندان بکنند خب وارد زندان میکنند بعد هم آنجا در اتاق در بسته یا تو بندی که هستند با این تلفن همراه و تصاویری که میتوانند تهیه بکنند و بفرستند به بیرون متاسفانه شاهد این آسیب ها هستیم
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اقتدار بی شکاف نظامو می بینین؟! این آبکشه یا توری مرغی؟! هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که تو زندان که سمبل قدرت نظام باشه اینطوری سوراخ سوراخه هاهاهاها. یه سوتی بابا. اما دیدین؟‌ سوختگیش درجه سه ئه. هاهاهاها.
متاسفانه ما امروز در فضای مجازی شاهدش هستیم همان چیزی که دغدغه جدی مقام معظم رهبری بوده و مسئولین, ما در دستگاه قضایی روی این مسئله دغدغه جدی داریم بنده هم بعنوان عضو شورایعالی فضای مجازی هم بعنوان رئیس کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تلاش کردیم بر اینکه واقعا فضای مجازی را مسئولین امر یک مقداری رصد بکنند و این عناوین مجرمانه را ببندیم یا احیانا پاک کنیم که آنچه که برای ما مهم هست سلامت جامعه هست سلامت روحی سلامت فکری جامعه, جوانان ما بایستی حتما با یکسری رصدکردنها و پاکسازی هایی که در فضای مجازی داریم مصون بداریم هیچ کشوری اجازه نمیدهد که فضای مجازی اش اینگونه رها باشد و در اختیار دشمن قرار بگیره و هر چه میخواهند تزریق بکنند به افکار عمومی این یک مسئله . این از این منظر که واقعا مورد دغدغه بوده بستن تلگرام هم بخاطر همین است سایر پیامرسانهایی هم که تو این زمینه دارند کار میکنند که ما خیلی هم مورد اعتراض قرار گرفتیم از داخل و خارج و اینها که حالا تحت عناوین طعنه ها و لجن پراکنی ها و تهمتها و نسبتها ولی ما بر اساس وظیفه خودمان عمل کرده و میکنیم اما هنوز هم موفقیت قابل توجهی نداشتیم
?موشکاف: هاهاهاها.ای داد از تلگرام! ای داد از فیلتر شکن! هاهاهاها. مثلا فیلترش کردن. هاهاهاها. بعله. عظمای فلک زده فک کرده میتونه با این قضائیة جنایتکارش واسه مردم پرونده سازی کنه و اونا رو گروگان بگیره، اما کور خونده هر غلطی هم که بکنه، هاهاها بازم هیچ غلطی نمیتونه بکنه. بالاخره میان سروقتشون. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: