موشکاف ۱۰ تیر دست مریزاد به اشرف نشانهای عزیز که نالi عظما رو و شیخ فری رو دراوردن

موشکاف ۱۰ تیر
?موشکاف: هزاران سلام و تبریک. دست مریزاد به اشرف نشانهای عزیز که نالة عظما رو و شیخ فری رو دراوردن. کهکشان نگو آتشفشان بگو. بنازم به این همه شکوه. بنازم به این همه غیرت. بنازم به این همه نظم و نظام. هاهاها الحق و الانصاف که این گردهمایی درخور آلترناتیو بود. هاهاها. من یه چشمم به سیمای آزادی بود و یه چشم به گیج سوختگی نظام ولایت. هاهاها. آی سوختنا! آی سوختنا!‌هاهاهاها.
سایت حکومتی میزان ۱۰ تیر
روز چهارشنبه سی‌ام خردادماه, سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه, طی پنجمین دور گفتگو‌های سیاسی دوجانبه با هیئت فرانسوی ... نسبت به استمرار حضور مجاهدین و فعالیت آنان در خاک فرانسه اعتراض کرد و خواستار ممانعت از اقدامات این گروه در فرانسه شد.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در جریان نشست خبری اواخر خردادماه گفت: کسانی که در فرانسه برای برگزاری نشست مجاهدین مجوز صادر می‌کنند باید بدانند که اقدامی ناپسند را انجام می‌دهند.
دی ماه سال گذشته نیز ... حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌و‌گوی تلفنی با امانوئل ماکرون با انتقاد از اینکه یک گروهک در پاریس پایگاه داشته گفت: از دولت فرانسه انتظار داریم تا در راستای مبارزه با تروریسم و خشونت به وظیفه قانونی خود عمل کند. اشاره رئیس‌جمهور کشورمان, به حضور و فعالیت سران مجاهدین در پاریس بود


?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. همة گاو و گوساله های نظام ولایت هر چی زور داشتن زدن که این جلسه برگزار نشه اما آب در هاون می کوبیدن. هاهاهاها. هیچ کدومشون هیچ غلطی نتونستن بکنن و گردهمایی برگزار شد. اونم چه جور! فاکس نیوز میگفت بیش از 100هزار نفر تو این گردهمایی شرکت کردن. هاهاهاها.
میزبانی دوبارة پاریس از میتینگ تروریست ها. تلویزیون سعودی العربیه پیش از این نشست خبر داد تعدادی از مقامات آمریکایی با حضور در جمع منافقین از راهبرد جدید ضد ایرانی امریکا رونمایی می کنن. رودی جولیانی وکیل شخصی رئیس جمهور امریکا و نیوت گینگیریج مشاور ترامپ از جمله امریکایی هایی بودن که در این نشست حضور داشتن. دولت ایران به فرانسه بخاطر اینکه به این گروهک تروریستی اجازه فعالیت و برگزاری کنفرانس داده اعتراض کرده.
?موشکاف: هاهاهاها. دم مجاهدین گرم که نظام ولایتو اینطور سوزوندن. هاهاهاها. این آخوندای فلک زده، نه که خودشون تو کار دلالی آدم و آدم فروشی هستن، فک می کنن همه این کاره ان. هاهاهاها. به آخوندای فلک زده باید گفت: یه سوتی! آه و ناله و شیطان سازی دیگر اثر ندارد. هاهاهاها.
رییس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا در جلسة منافقین در پاریس اعلام کرد هدف از فشارها به ایران فروپاشی حکومت است نه مذاکره با دولت ایران. گینگیریج گفت باید تحریم ها را شدیدتر کنیم تا مردم ایران را خیابانها بکشانیم. در تجمع منافقین در پاریس که با حضور شماری از مسئولان آمریکایی و غربی برگزار شد ایجاد ناآرامی به بهانه اقتصادی واجتماعی راه اصلی مبارزه با ایران اعلام شد.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. خط ما خط براندازیه، اونم به کمک مردم خودمون. هاهاهاها. مگه ندیدین؟! همزمان باگردهمایی بر و بچه های خرمشهر تو کار قیام بودن. هاهاها. اینا دو روی یه سکه اس. هاهاها.
القصه! گردهمایی برگزار شد و نظام ولایت سوخت، سوختنی! هاهاهاها. طوری که حتی تو رسانه های خودشونم نتونستن سانسوزش کنن. هاهاها. تازه این اول کاره. حالا خبرای دیگه هم تو راهه. هاهاهاها. اشرفیا! اشرف نشونا! دست مریزاد. گل کاشتین. هاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: