موشکاف ۱۶ تیر این روزا اوضاع نظام این طوریه که هسته تبدیل شده به بسته

موشکاف ۱۶ تیر
?موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان خودم که موشکاف باشم. هاهاهاها. این روزا اوضاع نظام این طوریه که هسته تبدیل شده به بسته، بسته ام کرده نظامو خسته. هاهاهاها یعنی به نظر میاد این بسته قبل از یه آش زهرآلود اروپایی با یه وجب روغن که سسشم فرانسویه. هاهاهاها به همین خاطرم شیخ فری مایوس شده. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی وطن امروز 16تیر97
طبخ برجام اروپایی با سس فرانسوی!- بدون شک اگر تروئیکای اروپایی و دیگر اعضای اتحادیه اروپایی می‌خواستند (در حدی که می‌توانند) ظرفیت‌های اقتصادی خود را برای حفظ برجام احصا کنند، این اقدام باید 2 ماه پیش- بلافاصله پس از خروج ترامپ از توافق هسته‌ای- انجام می‌شد. با این حال مقامات اروپایی امروز پس از 60 روز از اعلام خروج رسمی کاخ سفید از برجام، کماکان از «تعهدات» و نه تضمین‌های خود در این باره سخن می‌گویند! حتی مقامات اروپایی به صورتی کاملا عامدانه، از ترسیم مکانیسم‌های ابتدایی و حداقلی برای اجرایی شدن تعهدات برجامی خود اجتناب کرده‌اند. واقعیت امر این است که اروپای واحد در برهه فعلی اساسا قصد و انگیزه‌ای برای اعلام بسته پیشنهادی کامل و جزئی خود در قبال برجام ندارد.
‌آخوند روحانی در تماس با ماکرون – ۱۴ تیر
روحانی: بسته پییشنهادی اروپا مایوس کننده است.
?موشکاف: هاهاهاها. مأیوس شده بدبخت. هاهاهاها. یارو هنوز تو غاره، فک میکنه دوران اوباماس که با لبخند و مماشات همه رو بکشه زیر عبای ملا. هاهاهاها. ان سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی ایرنا ـ 15تیر
ظریف :‌ اتحادیه اروپا در قبال ارائه بسته اقتصادی خواسته جدیدی ندارد
ظریف در بدو ورود به فرودگاه وین برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک وزرای خارجه ایران, چین, روسیه, فرانسه, آلمان و انگلیس و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با موضوع برجام در پاسخ به این پرسش که «روز جمعه بسته اقتصادی اتحادیه اروپا به ایران ارائه خواهد شد, انتظارات شما از این بسته چه خواهد بود؟»
گفت: آنچه که انتظار داریم این است که روز جمعه بسته ای را که ارائه می دهند تعهدات مجموعه کشورهای باقی مانده از 1+5 و خود اتحادیه اروپا در واقع تعهداتی باشد که حقوق مردم ایران از برجام را؛ (تأمین کند).
ظریف افزود:‌ حال روز جمعه باید ببینیم که تا چه میزان این انتظارات جمهوری اسلامی که انتظارات به حقی است را اینها مورد توجه قرار می دهند».
?موشکاف: بعله، همونطور که یارو ظریف هم گفته، اتحادیه اروپا در قبال بستة جدید خواستة جدیدی نداره، همون قبلیاس. یعنی بیرون کشیدن از منطقه و کنار گذاشتن موشکاش. هاهاهاها. به قولی جام زهر منطقه ای و جام زهر موشکی. هاهاهاها. همینو برن بالا اروپا هم راضی میشه. هاهاهاها. برو بالا عظما!
بیگدلی کارشناس سیاسی رژیم ـ 15تیر
بسته تضمینی اتحادیه اروپا منافع کامل ایران را تامین نمی کند.
آن زمانی که اتحادیه اروپا از ایران طرفداری می کرد و محکم جلوی آمریکا ایستاده بود بخش عمده آن به خاطر حفظ پرستیژ بین المللی خود بود و بخشی هم برای به دست آوردن بازار ایران بوده است.
این کج رفتاری اتحادیه اروپا علیه آمریکا باعث شد، آمریکا، اتحادیه اروپا را در یک جنگ بازرگانی و تجاری وارد کند و با بالا بردن تعرفه های گمرکی، آنها را تحت فشار قرار دهد و در نتیجه یک اختلاف نظر میان آنها به وجود آمد.
بیگدلی تصریح کرد: بعد از آن ترامپ اعلام کرد اگر کشورهای اروپایی دست همکاری به ویژه در حوزه نفت و گاز به سمت ایران دراز کنند آنها را تحریم خواهد کرد و حدود 15 یا 16 هیئت را به کشورهای اروپایی اعزام کرد که از هر نوع همکاری با ایران خودداری کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. تازه این یه ریزه از بدبختیای نظامه. هاهاهاها. بریدگی و وارفتگی نیروهاش تو منطقه و تو داخل کشور، به علاوة کارای بچه های قیام و کانونای شورشی رم اضافه کنین، دیگه حسابی حال عظما جا میاد. هاهاهاها. عظما! اوضاع و احوالت چطوره؟ هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: