موشکاف ۱۹ تیر بسته اروپا هنوزم بسته اس یعنی هنوز وازش نکردن

موشکاف ۱۹ تیر
?موشکاف: سلام! بستة‌اروپا هنوزم بسته اس. هاهاها. یعنی هنوز وازش نکردن که همه ببینن چه آشی واسه نظام پختن. هاهاهاها. اما بحثش داغ داغه. دلواپسا میگن پوچه، سرکاریه، پر از خالیه. هاهاها. باند شیخ فری اما میگه آخه خاک دیگه ای نداریم بریزیم سرمون. هاهاها. خلاصه اینکه نظام تو هچله. هاهاها.
فؤاد ایزدی از باند خامنه ای ۱۸ تیر
این بیانیه کاملا کلی و مبهم و در عین حال غیر کارشناسی تدوین شده است و هیچ بازة زمانی هم برایش مشخص نشده و اینکه در نهایت چه زمانی آن اتفاقات خواهد افتاد و کارهایی که گفتند چه زمانی انجام می دهند؛ این مسائل معلوم نیست.2 ماه از خروج آمریکا از برجام می گذرد، اما اتحادیه اروپا هیچ کار خاصی انجام نداده که با این روند اگر ده ماه دیگر هم بگذرد به نظر نمی رسد کار جدی انجام دهند.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو داره وعده های شیخ فریو توصیف میکنه یا بستة اروپایی رو. هاهاها. آخه وعده های شیخ فری هم بازة‌زمانی نداره، کلی و مبهمه، غیر کارشناسیه، کار جدی یی هم سرش انجام نمیده. هاهاهاها. حالا اروپایی ها همین بلا رو سر نظام آوردن، هاهاهاها. بخورین نوش جونتون.
محمد نبی حبیبی رئیس باند مؤتلفه ۱۷ تیر:
۶ شرط کلیدی رهبری در بسته پیشنهادی اروپا دیده نشده است‎
از اظهارات وزیر خارجه و رئیس جمهور برمی‌آید که اروپائی‌ها پس از دو ماه معطلی یک برنامه عملیاتی روشن، با یک زمانبندی مشخص ارائه نکرده اند بلکه یکسری کلیات تحویل دادند که در متن برجام قوی تر و محکم تر وجود دارد. بیانیه ۱۰ بندی نشست کمیسیون برجام فاقد تضمین برای حفظ برجام است و از یک ادبیات مبهم و کلی و شعاری برخوردار است. به نظر می رسد اروپایی‌ها دنبال وقت کشی هستند.به عقیده ما اروپا دو ماموریت دارد؛ یک اینکه ایران را با وعده های تو خالی نگه دارد و دو اینکه ایران را در اتاق گفت‌وگو حفظ کند. ما باید متوجه این ترفند اروپایی‌ها باشیم چراکه آنها در بسته پیشنهادی و بیانیه ۱۰ بندی امتیاز و وعده چشم گیری به ایران نداده اند.
?موشکاف: آخ،‌ آخ، آخ... چه بد شدا! هاهاهاها. شیش تا شرط عظما تو بسته نیست، آقا وازش کنین شیش تا شرطو بذارین توش. هاهاهاها. یارو رو تو ده راه نمیدادن سراغ خونة کدخدا رو می گرفت. هاهاهاها. حالا داستان عظما و تعیین شرط واسه اروپایی هاس. هاهاها.
علی بیگدلی کارشناس رژیم ۱۸ تیر
مذاکره تنها راه برون رفت ایران از بحران
به صراحت اعلام می کنم که اگر امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، اکنون مصداق همان جمله است.
تا وضعیت در صحنه جهانی از این بغرنج تر نشده باید به سمت نوعی منطق درست دیپلماتیک برای حل و کاهش حساسیت ها پیش رفت. کشور ما کشوری است که حیات اقتصادی و شریان معیشتیش به فروش نفت وابسته است، لذا نمی توان با دنیا قطع رابطه کرد. در این صورت تنها و تنها ما هستیم که ضرر خواهیم کرد.ایران نباید سیاست های غلط 40 سال گذشته را دوباره آزمایش کند. واقعیت این است که جهان ایران را این گونه نپذیرفته است.روحانی باید سفرش را به آلمان، انگلستان و یا فرانسه انجام می داد. شرایط اکنون روز به روز برای فعالیت های ایران تنگ تر می شود. همین چند روز پیش ترامپ دستور قطع سوئیفت ارزی را صادر کرد. با این دستور شبکه جهانی تبادل ارزی هم به روی مراودات مالی ایران بسته می شود. ما از آن طرف با برخی شعارها و رفتارهایمان در قبال برخی معاهدات مانند FATF راه را برای فشارهای بیشتر فراهم کرده ایم
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، نظام ولایت مثل خر تو گل گیر کرده. عظما و شیخ فری هم برای حفظ نظام که اوجب واجباته دارن این خرچموشو میکشن، ولی یکی دم خرو گرفته و اون یک افسارشو. حالا نکش کی بکش هاهاهاها. نتیجه؟ جر خوردن هرچه بیشتر نظام. هاهاهاها. حالا می بینین. به همین زودی ها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: