موشکاف ۲۶ تیر به نظر میاد اوضاع خیلی خراب شده که عظما مجبور شده دلواپسارو ساکت کنه

موشکاف ۲۶ تیر
?موشکاف:‌ سلام! بعد از دورهمی شیخ فری و لاریجانیا، عظما، شیخ فری و نوچه های دولتشو صدا کرد و واسشون فک زد. هاهاهاها. تی وی ریش هم قسمتهایی رو پخش کرد که نشون می داد عظما پشت شیخ فریه. هاهاهاها. حالا به خونش تشنه اس ها، اما به نظر میاد اوضاع خیلی خراب شده که عظما مجبور شده دلواپسارو ساکت کنه هاهاهاها.
خامنه ای – ۲۴ تیر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این جلسه، شرط اصلی موفقیت در همه‌ی عرصه‌ها را برخورداری از «روحیه‌ی قوی، انگیزه، شجاعت و عزم راسخ» دانستند و افزودند: همه‌ی مدیران دولتی باید در مقابل مشکلات با تحرک بیشتر و با احساس مسئولیت مضاعف عمل کنند.
رهبر انقلاب اسلامی، تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور خواندند و همه‌ی دستگاه‌ها را به هماهنگی با آن فراخواندند.
ایشان شرط دیگر غلبه بر تنگناها را ارسال تصویری مقتدر از دولت برشمردند و افزودند: تصویر دولت در چشم مردم باید تصویری توانا، کارآمد و تلاشگر باشد،
?موشکاف: هاهاهاها. میگه تصویر دولتو توانا و کارآمد نشون بدین، یعنی عکسشو روتوش کنین هاهاهاها. به نظرم تصویر دلارو نشون بدن کافیه، خودش اقتدار دولتو نشون می ده. هاهاهاها. به خصوص دلار جهانگیری رو که حسابی آقازاده ها رو پروار کرده هاهاهاها. کدوم دولتی حتی تو خود نظام تونسته چنین کاری بکنه. هاهاها
رهبر انقلاب اسلامی همچنین صداوسیما و دستگاه‌های تبلیغاتی را به انتقال تصویر درست از اقدامات دولت توصیه کردند و افزودند: البته بیان انتقادهای منطقی اشکالی ندارد
ایشان افزودند: البته طرف‌های اروپایی موظفند تضمین‌های لازم را درخصوص برجام بدهند اما نباید اقتصاد کشور به این موضوع گره زده و معطل آن شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر «لزوم گسترش روزافزون دیپلماسی و ارتباطات خارجی»، افزودند: به‌جز موارد معدودی همچون آمریکا، روابط کشور با شرق و غرب باید هرچه بیشتر تقویت شود و تحرک عملیاتی و هدفمند دیپلماسی افزایش یابد.
?موشکاف: هاهاهاها. عظما رو باش که سنگ شیخ فریو به سینه میزنه. هاهاها. دلواپسای نظام که می گفتن شیخ فری در آستانة استعفاس یا دست کم دم وزیرای اقتصادیش رو میچینیم. هاهاها. یارو دلقک سیرک جمعة تهران که می گفت رئیس کل بانک مرکزی ر پ ت پتو. هاهاهاها. عظما همه شو دود کرد. چرا؟ چون نبض اوضاع دستشه، می دونه از این ژستا و مانورا بهش نیومده و به جای آب، بنزین رو آتیش می ریزه و به قول یارو جهانگیری جرقة آتیش قیام میشه. هاهاهاها.
«جدی گرفتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی»، «اقدام بهنگام و علاج واقعه قبل از وقوع» و «مبارزه‌ی واقعی با فساد» محورهای بعدی مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی در این نشست بود.

ایشان در پایان گفتند: جداً معتقدم دولت به شرط انجام اقداماتِ لازم، خواهد توانست بر مشکلات فائق آید و توطئه‌های آمریکا را ناکام بگذارد.
?موشکاف: هاهاهاها. میگه علاج واقعه قبل از وقوع! هاهاها. کدوم واقعه؟! هاهاها. تحریم که هست، منزوی که شده، دمشو از سوریه دارن قیچی می کنن، تو عراقم که ملت می گن بره بره، یعنی برو بیرون، دیگه چی میمونه. هاهاهاها. نکنه منظورش سرنگونیه! هاهاهاها. بعله! تنها چیزی که مونده همینه که البته علاج نداره. کار آمریکا هم نیست، کار بچه های قیامه و کانونهاس. هاهاها. عظما! خیلی دیر جنبیدی! هاهاها. سونامی تو راهه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: