موشکاف ۲۹ تیر جونورای مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحة پالرمو رو پر پر کردن

موشکاف ۲۹ تیر
?موشکاف: سلام! جونورای مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحة پالرمو رو پر پر کردن. هاهاهاها. پالرمو رو که میدونین چیه؟ کنوانسوین مبارزه با جرایم سازمان یافته فرا ملی. هاهاها. خوبه بدونین که پالرمو پیش نیاز پیوستن به اف ای تی افه. هاهاهاها FATF . حالا چرا رد کردن؟ هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:
اسدالله عباسی عضو مجلس ارتجاع ۲۷ تیر
چرا مجمع تشخیص لایحه پالرمو را رد کرد؟
در شرایطی که غرب بسیاری از شخصیت های حقوقی و حقیقی ما را به جرم حمایت از تروریسم در لیست تحریم قرار داده و جریان مقاومت را نیز جریانی تروریستی می داند نمی توانیم خواسته های آنها را در بخشی از زمینه ها تأمین کنیم چرا که این مورد در تناقض با خط مشی و اهدافی است که جمهوری اسلامی دارد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. چون اگه قبول می کردن که باید قاسم سلیمانی رم پر پر می کردن، باید دور حزب الله رو هم خط قرمز می کشیدن، باید از سوریه و عراق و یمن هم فسقلی میومدن. هاهاهاها. به نظرتون اینا به مصلحت نظامه؟ هاهاهاها.
حسن‌بیگی عضو مجلس ارتجاع ۲۷ تیر
زمانی که ما درگیر جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، با الحاق به این کنوانسیون همه اجزای نظام مالی کشور و تراکنش‌های آن در معرض دید کشور‌های بیگانه قرار می‌گیرد.در شرایطی که دشمن جنگ اقتصادی علیه ایران آغاز کرده پیوستن به «FATF»به منزله ضربه زدن اقتصاد و امنیت ملی است.
?موشکاف: هاهاهاها. کدوم اقتصاد؟! اقتصاد نظام که مال خره. هاهاهاها. الانه که دارن شیر نفتشو می بندن، هر روز هم که چن تا شرکت میکشن بیرون. هاهاهاها. بعد یارو دنبال تراکنشه.Tara_konesh هاهاهاها. بیشتر باید به فکر تر و خشک کردن نظام باشه هاهاهاها. اما حالا بشنوین از باند شیخ فری. هاهاهاها.
یوسفیان ملا عضو مجلس ارتجاع ۲۷ تیر
نامه‌ای که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر و شورای نگهبان ارسال کرده، تکلیفی را برای مجلس شورای اسلامی ایجاد نمی‌کند.در مجمع تشخیص مصلحت نظام، فقهای شورای نگهبان، سران قوا و سایرین نیز حضور دارند و از هم اکنون رای اعضای مجمع مشخص نیست و آیت الله هاشمی شاهرودی نظری را مطرح کرده‌اند که قابل احترام است ولی مجلس به کار خود ادامه می‌دهد.
?موشکاف: هاهاهاها. عجب وحدتی داره نظام! هاهاهاهاها. یارو رو سنگ رو یخ کرد رفت. بعله، اینم از نتایج نشست سران سه قوه اس. هاهاهاها. حالا با مجمع تشخیص مصلحت اتصالی می کنن. هاهاهاها.
محمد رضا خاتمی از باند اصلاح طلب ۲۷ تیر
اینکه ما برویم در کوچه و خیابان امضا جمع کنیم که FATF خیلی بد است و طومار آن را در مجلس به نمایش درآوریم چه نگاه و پشتوانه کارشناسانه‌ای دارد؟ هر چند که من بعید می‌دانم مخالفان آن در مجلس خودشان هم اصلا این لایحه را خوانده باشند. به همین دلیل من معتقدم این دست مباحث باید سر میز گفت‌وگوی ملی تعیین تکلیف شوند و این اجماع ملی است که باید در این امورتأثیر‌گذار باشد. ملت باید تعیین تکلیف کند که چه تصمیمی باید در این‌باره گرفته شود.همه کسانی که خودسر بودند، قدرت با آنها کاری کرده که چشم و گوش‌شان بسته شده است، آنها حرف‌ها را می‌شنوند اما به سبک دیگری تعبیر می‌کنند، این بحث آفت قدرت بوده و هست
?موشکاف: هاهاهاها. چقدر قشنگ پنبة کارای کارشناسی نظامو زد. هاهاهاها. میگه تو کوچه خیابون امضا جمع میکنن، خودشونم لایحه رو نخوندن. هاهاهاها. بعله، نظام ولایت چنان در کلاف سردرگم اقتصاد ورشکسته و سیاست به گل نشسته اش ولو شده که این دعوا ها تازه شروعشه. هاهاهاها. حالا بیشترشم تو راهه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: