موشکاف ۳۱ تیر شیخ فری سر اف ای تی اف FATF بدجوری تو مخمصه ای

موشکاف ۳۱تیر
?موشکاف: سلام! شیخ فری سر اف ای تی اف FATF بدجوری تو مخمصه اس. هاهاهاها. ۲تا لایحه از ۴تا رو بی سر و صدا تصویب کردن اما سر پالرمو و لایحة پولشویی، سر نظام ولایت تو خمره گیر کرد. هاهاها. از همه جالب تر مجمع تشخیص مصلحت نظام بود که مثل خروس بی محل، قوقولی قوقو کرد که بگه ما هم آره. هاهاهاها.
سایت حکومتی صدای ایران ـ 30تیر 97
ماجرای پیچیده و غم‌انگیز FATF و لوایح 4گانه مربوط به آن، هنگامی تراژیک‌تر می‌شود که خروج امریکا از برجام و تهدید به بازگشت تحریم‌های جدید از حدود یک ماه آینده را نیز به این داستان بیفزاییم. حالا برجام... که اگرچه ارتباطی مستقیم به FATF ندارد، در بدترین روزهای زندگی کوتاه و پرپیچ و خم خود قرار گرفته است...
در یک چنین شرایطی است که مخالفت زودهنگام مجمع تشخیص مصلحت نظام با لایحه پالرمو، بار دیگر آینده برجام و همچنین اوضاع اقتصادی نه چندان مساعد کشور را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است؛ آن هم در شرایطی که مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام و البته نحوه بیان این مخالفت، در شرایطی صورت گرفته است که به‌جز دولت که به عنوان طراح لوایح چهارگانه مسلما خواستار تصویب هر 4 مورد است، مجلس نیز باوجود برخی مخالف‌خوانی‌ها از جانب اقلیت پرسروصدای نزدیک به جبهه پایداری، درمجموع همراهی خوبی با این لوایح داشته است.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، زمین که سفت بشه، گاوا به هم شاخ میزنن و همدیگه رو تیکه پاره میکنن.هاهاها. اینطور میشه که به قول یارو، ماجرای نظام پیچیده و غم انگیز و تراژیک میشه. هاهاهاها. تازه کجاشو دیدی؟! داستانای از این تراژیک تر هم تو راهه.
واعظی - رئیس دفتر روحانی ـ 27تیر:
آن نامه‌ای را که آقای محسن رضایی از طرف آقای هاشمی شاهرودی امضا کرده بودند، بررسی کردیم و بخش هایی از مطالبی که در آن مطرح شده ارتباطی با مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارد و مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و به نظرم کار عجولانه ای انجام شد و پخته نشده بود و پاسخ آن نامه را آقای رئیس جمهور دادند.
?موشکاف:‌ هاهاها. یارو شاهرودی داره سقط میشه، سبزعلی رضایی هم از حول حلیم افتاده تو دیگ. هاهاهاها. اما مثل اینکه نپخته دراومده. هاهاها. حالا حالا ها این سبزعلی باید قل بخوره که جا بیفته. هاهاها.
روزنامة حکومتی آرمان ـ 30تیر 97:
خمینی: دستور بدهید با تمام دنیا، قطع رابطه کنیم!
عجبا که بعد از قریب سی‌وپنج سال بازهم در قضیه لوایح چهارگانه مرتبط با همکاری با گروه ویژه اقدام مالی در راستای پیوستن ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی(کنوانسیون پالرمو) دوباره شاهد هستیم شورای نگهبان به نقطه مشابه سه دهه قبل رسیده و شگفت‌آورتر اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بوده و هست که فراتر از(شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی) به تامین مصالح عالی و منافع ملی کشور بپردازد در تنزلی فاحش از جایگاه اصلی خود به مشاور شورای نگهبان تبدیل شده و نه تنها بن‌بست ایجاد شده را نشکسته که با استنادات کلی قانونی بر قوام آن نیز افزوده است، گویی به این نکته توجه نمی‌شود، در این موقعیت تاریخی که دنیا منتظر واکنش جمهوری اسلامی درباره لوایح چهارگانه است، وظیفه تشخیص مصلحت با آنهاست.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، نظام ولایتو از هر طرف میکشن و در آستانة جر خوردنه. هاهاهاها. کمتر از دو هفتة دیگه، فاز اول تحریماس، ۱۳ آبان هم تحریمای نظام به اوج میرسه. هاهاها. ببینم تا اون موقع این گاو و گوساله های نظام چطوری همدیگه رو جر و واجر می کنن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: