موشکاف ۳ مرداد شیر پاکتی نظام، یعنی همون شیخ فری، یه غلطی کرد که حالا کل نظام مثل حمار توش مونده

موشکاف ۳ مرداد
?موشکاف: سلام! شیر پاکتی نظام، یعنی همون شیخ فری، هاهاها یه غلطی کرد که حالا کل نظام مثل حمار توش مونده. هاهاهاها. چه غلطی؟ آمریکا رو تهدید کرد، بعد فک کرد این ریش و پشمش، یال و کوپاله، هاهاهاها. اما وقتی با توییت ترامپ و سخنرانی پومپئو مواجه شد کرک و پرش ریخت. هاهاهاها.
«وزیر امور خارجة آمریکا صبح امروز در کالیفرنیا از خوابهایی برای ملت ایران گفت. خوابهای آشفته‌یی که 40سال است تعبیر نشده. مخاطبین صحبتهای پمپیو جمعی از ضدانقلاب فراری متشکل از منافقین و سلطنت طلبها بودند. وزیر خارجه آمریکا در سخنان خودکه خارج از عرف دیپلوماتیک و زشت و زننده دربارة ملت انقلابی ایران و نظام جمهوری اسلامی و با لحنی عصبی بیان شد، شایعه‌پراکنی، تهمت زنی و دروغسازی و مملو از تناقضها و توهمها بود.
تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۱/۵/۹۷: « پمپئودر سخنانی توهین آمیز آقایان روحانی و ظریف را گرگهایی در پوست گوسفند خواند و افزود هیچ کس در ایران میانه رو نیست»
?موشکاف: هاهاها. حالا اون خواب دیده، شما ها چرا خواب زده شدین؟!هاهاهاها. شما چرا این طور عصبی و هیستریک شدین. هاهاهاها. مگه این که مشکل نه از خواب دیدن پمپئو، بلکه از جای دیگه باشه هاهاها. ملاحظه بفرمایین:


دیشب پمپئو در تلاش برای تحقق این رویا تکراری حرف زد حرفهایی که پیش تر در دهان گروهک تروریستی تحت حمایتشان چرخیده بود.
خروش شهرها و جوانان شورشی ضربان قلب ملت ایران در شوق آزادی برای یک ایران آزاد است.
پومپئو:‌ پاسخ خشونت آمیزی رژیم به این اعتراضات مسالمت آمیز نشان دهندة عدم اغماضیه که این بینش انقلابی به بار اورده.
?موشکاف: بعله، ترس اصلی همین جاست. هاهاها. اون گردهمایی بزرگ و اون چه که توش بود. هاهاهاها. بخاطر همین بود، چون نظام ولایتو می سوزونه. هاهاها. حالا یه سوال، به نظرتون دود و دمای شیخ فری واسه چی بود؟! هاهاها
خبرگذاری حکومتی ایرنا – ۲ مرداد
« شاید در پس چنین سخنان و یا در ورای نظر روحانی ایجاد یک نوع انسجام داخلی قوی‌تری مطرح باشد و در بین گروه‌های سیاسی و مردم یک انسجامی را برقرار کند. حالا این انسجام در خدمت مصالحه، مذاکره و یا کنار آمدن با غرب است یا نه ادامه و در عین حال افزایش تنش‌ها مطرح خواهد بود. با شناختی که از ایشان داریم کار و نیت دوم کمی دور از ذهن است».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله خودشون خوب همو می شناسن. راهنمای چپ برای پیچیدن به راست. هاهاهاها. بعله، نظام ولایت دم آخری داره به آب و آتیش می زنه که البته هیچ فایده یی نداره، چون ماشین قراضة نظام رسیده به لب پرتگاه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: