موشکاف ۵ مرداد ببینین شیخ فری چه هندونه ای واسه سیف قاچ میکنه

موشکاف ۵ مرداد
?موشکاف: سلام! نمی دونم سن و سالتون مثل بندة موشکاف قد میده یا نه، زمان شاه شعار میدادیم «ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه، ما میگیم خر نمیخوایم پالون خر عوض میشه، نه شاه میخوایم نه شاپور لعنت به هر دوتاشون.» هاهاهاها. حالا داستان نظام ولایت فقیهه که ملت میگن مرگ بر اصل ولایت فقیه، بعد اینا پز ترمیم کابینه میگیرن. هاهاها. ببینین شیخ فری چه هندونه ای واسه سیف قاچ میکنه.
‌ آخوند روحانی – ۴ مرداد
و تشکر فراوان از آقای دکتر سیف بخاطر زحمات ۵ ساله شون که ایشون دوران ۵ ساله شون تقریبا به اتمام رسیده بود حالا یه چند هفته ای مونده بود که ایشون استعفا دادن. «بخوبی به وظیفه شان عمل کردند مبارزه با فساد در زمینه موسسات غیر مجاز به نام دکتر سیف در تاریخ ایران ثبت خواهد شد .او با همه توان با این فساد مبارزه کرد و این غده سرطانی را در آورد وعلت اینکه بعضی ها با دکتر سیف خیلی بد بودن و با عصبانیت از او نام می بردن بخاطر مبارزة او با فساد بود».
?موشکاف: هاهاهاها. کاملا درسته، کاملا درسته، مال باخته ها هم بخاطر همین شعار زنده باد سیف میدادن که اصلا تمام هم و غمش رو گذاشته بود واسه مال باخته ها! هاهاهاها. به نظرم جا داره مالباختگان سراسر کشور در غم از دست دادن این حامی بزرگ یک روز عزای عمومی اعلام کنن. هاهاهاها. لامصب رو که نیست، سنگ پای قزوینه. هاهاها.
از ابتدا
داوطلبانه و بدون ارتباط اینکه با سازمان برنامه بودجه داشته باشه شخصا آمدم و درخواست کردم که از همة مسئولیت های موجود دولت کناره گیری کنم من مردم رو دوست میدارم و علاقمندم که اگر حال که بودن من با این همه زحمت نمیتوانه نفعی به مردم برسانه شاید بیرون رفتن من بتوانه کمک بکنه صمیمانه این رو به آقای رییس جمهور دادم عده ای از دوستان گفتن فداکاری میشه بعد گفتن که نه فضاسازی شده برای اینکه یک تسویه حسابهای سیاسی اتفاق بیفته من از همه خواهش می کنم؛ بیش از هر چیزی باید نگران مردم باشیم. نگران وضعیت اقتصادی باشیم. نظام در وضعیتی قرار داره، ما همه مون می‌دونیم فشارهای خارجی هست، وقت تسویه حساب سیاسی نیست».
?موشکاف: هاهاهاها. حقه بازو می بینین؟! میخواد، یا مأمور شده که یه آبی رو آتیش خشم ملت بریزه، اما بدون هزینه. یعنی هم فداکاری کنه و قیافشو بگیره و هم سرجاش رو صندلیش باشه. زمان شاهو گفتم، تازه اون مانوراشو عملی کرد با این حال ملت اون شعارارو می دادن. اینا می خوان مفتکی فقط با قیافه و نمایش این کار رو بکنن. ببینین کیهان شربتمدار چی میگه. هاهاهاها.
«مسئله اصلی تغییر سیف و نوبخت نیست رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود». «آنچه در این میان دیده می‌شود رقابت و نزاعی است که میان دو حزب حامی دولت در جریان است، «کارگزاران سازندگی» و «اعتدال و توسعه» در حال یک نزاع درون گروهی هستند و جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور که خود از بزرگان کارگزاران است به همراه دیگر دوستان خود به جای تفکر و تامل درباره مشکلات اقتصادی کشور به فکر نفوذ دادن دوستان و نزدیکان خود به مصادر کلیدی اقتصادی کشور هستند».
?موشکاف: هاهاهاها. تازه اینکه چیزی نیست، سیاست روز هم نوشته «بازی تغییر صندلی»، ابتکار هم نوشته «نسیم تغییر علیه توفان بحران»، آفتاب یزد هم نوشته‌‌ «مسکن یا درمان» هاهاهاها. بعله، نظام ولایت میخواد سرطان بدخیمش رو با دو تا آسپرین بچه درمون کنه، هاهاهاها. بذار آخر عمری تو حال و هوای خودشون خوش باشن! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: