موشکاف ۶ مرداد بعد شیرپاکتی بازیای شیخ فری، نوبت پارسهای خوابیدة امثال قاسم سلیمانی شده

موشکاف ۶ مرداد

?موشکاف: سلام! بعد شیرپاکتی بازیای شیخ فری، نوبت پارسهای خوابیدة امثال قاسم سلیمانی شده. هاهاهاها. تی وی ریش هم که پر رو ، پر رو ماجراجویی های نظام تو منطقه رو با آب و تاب تعریف میکنه. ملاحظه بفرمایین:‌


تلویزیون رژیم ۴ مرداد

در پی انهدام دومین ناوچة جنگی عربستان در سواحل غربی یمن و در نزدیکی تنگة باب المندب عربستان عبور نفتکش های خود از این تنگه را متوقف کرد. وزیر انرژی عربستان اعلام کرد ریاض مجبور است تا برقراری کامل امنیت در تنگة باب المندب عبور تمامی نفتکشها را از این مسیر متوقف کند. تقریبا همت مبادلات تجاری سعودی ها از این تنگه صورت می گیرد. یک منبع آگاه در ارتش یمن اعلام کرد در حمله موشکی ارتش یمن به ناوچة سعودی در ساحل غربی یمن این ناوچه بطور کامل منهدم و تمامی سرنشینان آن کشته شدند.

?موشکاف: هاهاهاها بعله، بعضیا تو نظام، مثل یارو مجلسی که قبلنا سرش تو آخور مجلس نظام بوده میگن نکنه منظور شیخ فری که می گفت تنگه ها بسیار است، همین باب المندب رو میگفته. هاهاهاها. یارو تاجیک هم یه چیزی تو همین مایه ها گفته بود. اما بشنوین از پیشنهادای مهره های دیگه.

حسین موسویان ۴ مرداد

اکنون وقت آن رسیده که روسیه و ایران در کنار ترکیه، برای یک صلح جامع در سوریه یک طرح به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کنند و اروپا و چین هم از آن حمایت کنند. برجام، مدلی برای حل بحران از طریق دیپلماسی است، مرگ آن به معنای کشتن این امید است که مذاکرات می‌تواند سایر بحران‌های منطقه را حل کند. اروپا، چین، روسیه و ایران همگی مسئول مقابله با یکجانبه‌گرایی هستند. محافظت از برجام، اولین گام در این زمینه است. از طریق همکاری، این کشور‌ها می‌توانند نقش قاطعی در تسهیل حل مسالمت‌آمیز بحران‌های منطقه‌ای، شکست تروریسم، تاسیس یک مدل جدید برای حل نزاع منطقه‌ای و شاید حفظ خود توافق هسته‌ای ایران ایفا کنند

?موشکاف:‌ هاهاهاها. این مهرة نظام میگه برجامو بچسبین که این جنگولک بازیا دوغ هم نیست. هاهاهاها. البته فک کنم یارو تو غار تشریف دارن، هاهاها. چون همین حالا برجام هم رو سر نظام آوار شده. هاهاهاها. یه هفتة دیگه مرحلة اول تحریما میخوره تو ملاج نظام. هاهاهاها.

خرگزاری حکومتی فارس – ۳ مرداد

گزارش‌های منتشر شده درباره فعالیت‌های خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد که همانطور که تصور می‌شد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی اکنون به یکی از اولویت‌های اصلی این وزارتخانه بدل شده و در ماه‌های گذشته بودجه و نیروی کار گسترده‌ای به افزایش فشارهای اقتصادی به ایران تخصیص یافته است. ... در ماه‌های اخیر تعداد کارشناسان خزانه‌داری آمریکا که مستقیما روی نحوه اعمال موثر تحریم‌ها علیه ایران کار می‌کنند، از 300 به 380 نفر افزایش یافته است. این در حالی است که معاونت تروریسم و اطلاعات مالی خزانه‌داری آمریکا جمعا حدود 700 نیرو دارد.

?موشکاف: هاهاهاها. بعله. اون روی سکة تروریسم نظام تو منطقه، ترس و وحشتش از تحریماس، از اضافه شدن کارمنداش اینقدر میترسن چه برسه به اضافه شدن خود تحریما. هاهاهاها. اما!... اما یه وقت فک نکنین موضوع نظام تحریما و جنگه! نه! اصلا! خود پاسدار جعفری هم میگه تهدید نظامی خارجی جدی نیست، ضعف های داخلی جدی تره، منظورش قیام براندازانة مردمه، هاهاها. بعله، کار نظام تو بچه های قیام و کانوناشون گره میخوره. هاهاها. ترس اصلی هم همینجاست. بعله! هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: