موشکاف ۱۲ مرداد شیخ فری و دلالاش خوب میدونن که رژیم رو به سقوط ولایت مثل شاه، توان همین مانورا رو نداره

موشکاف ۱۲ مرداد
?موشکاف:‌ سلام دوستان! بازم گرگ دعوا تو نظام بالا گرفته و بالاخره این یارو لاریجانی مجبور شد، وصول طرح سوال از شیخ فریو اعلام کنه. هاهاهاها. اما فقط همین نیست که! گاو و گوساله های مجلس چنان تحت فشارن که به بازی صندلی یارو سیف رئیس بانک مرکزی قانع نشدن و میگن تغییر حداکثری میخوایم. هاهاهاها.


تلویزیون رژیم – ۱۰ مرداد
نماینده در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تغییر حداکثری در تیم اقتصادی دولت شدند هیات رئیسة مجلس هم طرح استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد. نمایندگان در نامه ای به رییس قوة قضائیه هم خواستار ادامه برخورد با اخلالگران اقتصادی و گرانی کالا شدند. طرح سوال نمایندگان از رئیس جمهور امروز اعلام وصول شد. در نامه ای هشتاد نفر از نمایندگان دربارة مسائل اقتصادی کشور از رئیس جمهور سوال شده است.
با پنج محور ذیل اعلام وصول میگردد:
1- عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز
2 - استمرار تحریمهای بانکی
3- عدم اقدام شایسته دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری
4 - رکود اقتصادی شدید چندین ساله
5 - افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی. تا تایم کد:‌ 03.50


?موشکاف: هاهاهاها. حالا به نظرتون اوباش نظام تو مجلس نگران رکود اقتصادی و بحران ارز و بیکارین؟! هاهاهاها. نه بابا! اینا بازیه. جوونی کجای که یادت بخیر! دم آخری تو مجلس شاه هم یقه رژیمو میگرفتن. هاهاهاها. اما ببینین اصل داستان چیه.
صادق زیباکلام از مهره های باند روحانی
«طرح سوال بیش از آنکه به دنبال گره گشایی و راه حل باشد یک واکنش روحی روانی از سوی مجلس است. نمایندگان می خواهند به مردم و حوزه‌های انتخابیه خود نشان دهند که ما داریم قدمی بر می‌داریم. همه می‌دانند که کشور در شرایط بحرانی فرو رفته است و مردم به طور طبیعی از مجلس انتظار دارند که حرکتی انجام دهد، بنابراین نمایندگان به این نتیجه رسیده اند برای پاسخ به انتظار مردم از رییس جمهور سوال کنند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. میخوان با یه پیاله آب آتیش جهنمی که مردم واسشون ساختنو خاموش کنن. هاهاها. یه قرون بده آش، به همین خیال باش. هاهاهاها. آتیش قیامی که من می بینم تا آخوندا و نوچه های کت شلواریشونو نسوزونه خاموش نمیشه. هاهاهاها.
علیرضا بیگی – عضو مجلس ارتجاع ۱۰ مرداد
« برخی دلالان دولتی در مجلس با دادن امتیازهایی به برخی حوزه های انتخابیه که حق ملت ایران است، نمایندگان را به پس گرفتن امضاهایشان ترغیب می کنند. در واقع امتیازها را از مناطقی که حقشان است می گیرند و به نمایندگانی که با دولت همراه هستند، می دهند».
?موشکاف: هاهاها. شیخ فری و دلالاش خوب میدونن که رژیم رو به سقوط ولایت مثل شاه، توان همین مانورا رم نداره. هاهاهاها. تازه اگه مثل بازی صندلی سیف، یه مهره رو جابجا کنه، مثل دست و پا زدن تو باطلاق میمونه، بیشتر فرو میره. هاهاها. آخه بچه های قیام هم هستن، صداشونو تو خیابونا میشنوین که! بعله، نظام بدجوری تو هچله. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: