موشکاف ۱۳ مرداد این روزا بچه های قیام گل کاشتن! اونم چه گلی! تو سه جاف دروازه عظما!

موشکاف ۱۳ مرداد
?موشکاف:‌ سلام! این روزا بچه های قیام گل کاشتن! اونم چه گلی! تو سه جاف دروازة عظما! هاهاهاها. نظام ولایت خیلی سعی کرد به روی خودش نیاره و طبیعی کنه اما نتونست. هاهاهاها. البته یه تلاشای مذبوحانه! هاهاهاها.
تلویزیون رژیم – ۱۱ مرداد
‌ «این شبکه‌ها تلاش کردند که این فراخوانها رو به طور گسترده‌یی در فضای مجازی منتشر کنن اما با بی اعتنایی مردم مواجه شدن.
هم اکنون ساعت ۱۲ پس از گذشت یک ساعت از وعدة‌مقرر هیچ گونه تجمعی در مقابل فرمانداری همدان دیده نمی شود که نشان از آگاهی و بصیرت بالای مردم انقلابی شهر همدان دارد.
همینطور که می بینید مردم فهیم و انقلابی به این فراخوان توجهی نکردن و همه چیز روال عادی داره.
اینجا شرایط آرام هست و هیچ گونه اعتصابی صورت نگرفته.
ساعت الان یازده و نیم صبحه اینجا میدان معلم سمنان جایی که ضد انقلاب فراخوان تجمع در این محل رو صادر کرده بود اما همینطور که میبینین مردم هشیار تر از این هستندو زندگی به آرامی در جریانه.
?موشکاف: هاهاها. ببینین به چه روزی افتادن، باید بیان تو تلویزیون ثابت کنن که خبری نیس. خب چرا شیرازو نشون ندادی؟‌ چرا کرجو نشون ندادی؟‌ چرا شاپور-جدید اصفهانو نشون ندادی؟ هاهاهاها. تو شبکه های اجتماعی پره، نیاز نیست من براتون نشون بدم. اما کار اونقدر بیخ داره که خود مهره های نظام هم اعتراف می کنن. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی ایرنا – 10 مرداد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تجمع عصر سه شنبه نهم مردادماه جاری برخی افراد در خیابان ملاصدرا شیراز گفت: بیشتر شعارهای مطرح شده در این تجمع ساختارشکنانه بود و ربطی به گرانی نداشت.
هادی پژوهش جهرمی چهارشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: برخی افراد به اسم گرانی شعارهای ساختارشکنانه هدایت شده ای را سر دادند.... پژوهش جهرمی با اشاره به فراخوان های مطرح شده در شبکه های اجتماعی برای تجمع های غیرقانونی در سراسر کشور، گفت: بسیاری از این اعتراض ها از بیرون هدایت‌شده است
?موشکاف: هاهاهاها. کارگزارای نظام چنان هول شدن که یادشون رفت باهم هماهنگی کنن. اون گزارشگرای تی وی ریش میگن کسی نیومد، این یکی میگه همه اومدن و شعار ساختار شکنانه دادن. جانمی جان! ساختار شکنانه. مثلا چه شعارایی؟! هاهاهاها.
خبرگزاری سپاه پاسداران – 11 مرداد
کم‌کم شعار‌ها با هدایت برخی افراد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و سیاسی شد؛ شعار‌های «مرگ بر دیکتاتور»، «توپ تانک فشفشه، آخوند باید گم بشه»، «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» در میان صدای دست و سوت عده‌ای به گوش می‌رسید».
روزنامة‌حکومتی نصف جهان - ۱۱مرداد
اکنون اعتراضات مردم نسبت به شرایط اقتصادی در برخی شهرهای کشور از جمله کرج، شیراز و اصفهان مجدداً از وضعیت عادی خارج شده است. سکوت رسانه ای داخلی این فرصت را به رسانه های خارجی و بعضاً معاند نظام داده تا بتوانند صدای معترضین و برخی آشوبگران را با هدف تحریک و ضربه زدن به اصل نظام به خوبی مدیریت کنند».
?موشکاف: هاهاهاها. بنازم بچه های قیامو! بعله! مرگ بر دیکتاتور! آخوند باید کشته شه! جان ناقابل بندة موشکاف هم فدای ایران! هاهاهاها. این بار، دو ساعته شعارا سیاسی شد، به قول یارو هیچ ربطی به گرونی هم نداشت. هاهاهاها. بچه های قیام دنبال زدن ریشة گرونی ان که تو بیت ولایته. هاهاهاها. عظما! دارن میان واسه ریش و ریشه ات. هاهاهاها. خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: