موشکاف ۱۵ مرداد میگن دزده داشت در می رفت یکی داد زد آی دزد! آی دزد!

موشکاف ۱۵ مرداد
?موشکاف: سلام! میگن دزده داشت در می رفت یکی داد زد آی دزد! آی دزد! یارو از تک و تا نیفتاد! اونم داد زد آی دزد!‌ آی دزد! و همچنان به دویدن ادامه داد. هاهاهاها. حالا حکایت جلساتیه که نظام ولایت برای مبارزه با فساد میذاره! هاهاها. از سه قوة نظام گرفته تا تشخیص مصلحت! هاهاهاها. ام الفساد ها جمع شدن که فسادو ریشه کن کنن. هاهاها.
تلویزیون رژیم 13 مرداد 97
« مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار ورود جدی تر دولت مجلس و مسئولان برای ساماندهی اقتصاد کشور شد. آیت الله موحدی کرمانی رییس امروز جلسة مجمع با اشاره به مشکلات اقتصادی و نوسانات اخیر بازار ارز و طلا تاکید کرد گرانی تورم و بی ثباتی اقتصاد باعث بروز مشکلات معیشتی به ویژه برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه شده که اقدام عاجل مسئولان برای رفع این معضلات و قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی را می‌طلبد».
?موشکاف:‌ هاهاهاها. بعد از این جلسة مجمع و این اوامر بود که سربازان گمنام نظام ولایت رفتن و هر چی مفسد اقتصادی بود دستگیر کردن! ... بعله!‌ ببینین کیهان شریعتمدار چطوری اینو گزارش میکنه. هاهاهاها.
کیهان شریعتمداری – ۱۳ مرداد
چه کسانی به عزیزان وزارت اطلاعات اجازه پیگیری و کشف سرنخ‌ها را نمی‌دهند؟! و یا پس از کشف سرنخ‌ها، در مسیر بازداشت مفسدان اقتصادی سنگ‌اندازی می‌کنند؟! این احتمال با توجه به مواردی از رانت‌خواری‌ها و سوء‌استفاده‌های کلان مالی که در برخی از دستگاه‌های دولتی اتفاق افتاده است، قوت بیشتری می‌گیرد.
?موشکاف: هاهاهاها. آخه چاقو که دسته اشو نمی بره! هاهاهاها. اینم میخواد حرف درمانی کنه! اما این لالو اعتراف میکنه که خانه از پای بست ویران است. هاهاهاها. سر نخا دست بالایی هاس که همه چی رو قیچی میکنن. هاهاها. حالا چرا؟‌ چون سر این کلاف سر در گم به خودشون میرسه. هاهاهاها.
روزنامه حکومتی شرق ۱۴ مرداد
مشکلات ساختاری کشور ما به‌گونه‌ای است که دائما فقر و توسعه‌نیافتگی را تولید و بازتولید می‌کند. به این علت که سال‌هاست در کشور، ثروت از طریق دلالی، واسطه‌گری، آسان‌خوری، مفت‌خوارگی، فساد، رانت و واردات قابل ذخیره و انباشت است، نه از طریق کارآفرینی واقعی و تولید فکر و نوآوری و ازآنجایی‌که عموم دولت‌ها پشت به تولید و رو به فعالیت‌های گفته‌شده بوده‌اند، هیچ نوع نظارت یا اعمال هزینه‌ای بر انجام این نوع فعالیت‌های نامولد در کشور صورت نمی‌گیرد.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، دلالی و آسان خوری، فقط تو زمینة اقتصاد نبوده، بیشتر از اقتصاد تو سیاست هم بوده. هاهاهاها. تا همین امروز هم دلالی ها، در بستر مماشات، نظامو نگه داشته، اما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. حرف درمانی و دلال بازی سیاسی دیگر اثر ندارد. هاهاهاها. دیگه آخر خطه. بکش ترمز دستیو که وقت پیاده شدنه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: