موشکاف ۱۶ مرداد این روزا نعش گردونی تو نظام رایج شده خصوصا تو باند اصلاحات

موشکاف ۱۶ مرداد
?موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان گرام! هاهاهاها. این روزا نعش گردونی تو نظام رایج شده خصوصا تو باند اصلاحات. هاهاهاه. دارن جنازة اصلاحاتو میگردونن بلکه یه جادوگری، چیزی پیدا شه و زنده اش کنه. هاهاهاها. حتی از دونه درشتاشون هم که بگذریم از یارو ممد خاتمی که ۸ سال رییس جمهور نظام بوده نمیشه گذشت. هاهاها. ببینین چی گفته.
آخوند محمد خاتمی – ۱۵ مرداد
عده‌ای با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با ایجاد جنگ روانی، سعی دارند به ایرانیان، به‌ویژه نسل جوان ایرانی القا کنند که کار تمام است و شاهدیم که بیشترین تلاش آنها هم تخریب اصلاح‌طلبان است، چرا که می‌دانند تا اصلاحات زنده است جایی برای براندازی نیست. در داخل هم افراد و جریاناتی که مترصد گرفتن انتقام و حذف اصلاح‌طلبان هستند لبه دیگر قیچی حذف را روی جریان اصلاحات قرار داده‌اند.
?موشکاف: هاهاهاها. دجال مشنگو باش! سرشو از غار درآورده میگه میخوان به نسل جوون القا کنن که کار تمومه. هاهاهاها. به نظرتون یارو چند گرفته که شعار «اصلاح طلب، اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا» رو نشنوه. ، یا خودشو به کری بزنه. هاهاهاها. ببینین چه راه کارهایی هم میده. هاهاهاها.
آخوند محمد خاتمی – ۱۵ مرداد
با همه وجود از رهبری معظم درخواست می‌کنم که با فرمان و دستورات خود مسائل و مشکلاتی که امروز کشور را دچار چالش کرده حل فرمایند و معتقدم با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات موجود این کشور می‌تواند به مراتب بهتر از این اداره شود.
?موشکاف: هاهاهاها. عظما هم پشت این مونده بود که یارو خاتمی بیاد و درخواست کنه. هاهاهاها. الان که اون درخواست کرد همه چی حل شد. هاهاهاها. جالب اینه که عذرخواهی هم میکنه، بعدش این درخواستو میگه. هاهاهاها. حرفاش اونقدر مضحکه که صدای هر دو باندو درآورده. هاهاها.
سعید احدیان رئیس روزنامة حکومتی خراسان
«آقای خاتمی! اکنون عذرخواهی شما چه دردی از مردم دوا می کند... اگر با این دست فرمان ادامه دهید دیگر چیزی برایتان باقی نمی ماند! براندازان که دیگر شما را قبول ندارند، مردم نیز که نتیجه «تَکرار_می‌کنم»را دیده اند».
عباس عبدی از باند اصلاح طلب
‌ «(اصلاح طلبان) حتی اگر اعتقاد راسخ به این ایده و عناوین تحلیلی آن هم داشته باشند، توان اجرایی آن را ندارند. مثل آن است که بخواهند موتور یک خودروی شخصی را روی یک تریلی ١٨ چرخ نصب کنند».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، ماشین نظام هم موتور سوزونده، هم گیربکس پیاده کرده، هم پنچره، هم اتاقش تصادفیه، هم شاسیش کجه، دیگه چی بگم؟ خلاصه اینکه دم دمای آخره. هاهاهاهاها. حالا اینا میخوان با گفتار درمانی این ماشین درب و داغونو تعمیرش کنن. هاهاهاها. بذار خوش باشن. هاهاها.آقایون شیاد مشنگ بجای این وراجیا جک و بزنین زیر ماشین عضی لاستیک خودشو و نظامش پنچر شده هاهاهاها..

لطفا به اشتراک بگذارید: