موشکاف ۲۰ مرداد امروز یه موشکافی اقتصادی دارم واستون

موشکاف ۲۰ مرداد
?موشکاف: سلام! سلام به دوستان خودم که اهل موشکافی هستین و مو رو از ماست بیرون میکشین. امروز یه موشکافی اقتصادی دارم واستون. میخوام پتة سیاست دبة شیخ فریو بزنم. این خبرو ملاحظه کنین تا بگم. هاهاهاها.
‌ تلویزیون رژیم ۱۸ مرداد
سه وزارتخانه بسته های تامین توزیع کالاهای اساسی و دارو را ارائه کردند. در جلسة ستاد اقتصادی دولت به ریاست رییس جمهور و وزیرات صنعت معدن تجارت و جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان بسته های تامین توزیع و نظارت کالاهای اساسی و دارو را ارایه کردند. این بسته ها بر اساس تکمیل طرح ساماندهی ارز تهیه شده و اقلام ۲۰ گانه کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم بر اساس نرخ رسمی ۴۲۰۰ تومانی را شامل می شود.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. حالا قسمت دبة داستان! قرار بود ۲۵ قلم کالای اساسی باشه، چی شد؟! ۵ قلمش ملاخور شد؟! هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که خبرگزاری تسنیم که مال سپاه قدسه چی چی نوشته بود. میخونم واستون، «تصمیم جدید دولت / وزارت صنعت مسئول قیمت گذاری 25کالای اساسی شد».
زیر کلام موشکاف تیتر این صفحه نشان داده شود.
?موشکاف: هاهاهاها. ملاحظه فرمودین، حالا ادامه داستان.
محتوای بسته سه وزارتخانه تاکید دارد در همة مراحل ثبت سفارش تامین ارز ترخیص حمل و توزیع نظارت کند. و علاوه بر این برای نظارت مردمی با شفافیت کامل اطلاع رسانی خواهد شد.
?موشکاف: هاهاهاها. برو تو بحر شفافیت! هاهاهاها. من فقط موندم اون ۹ میلیارد دلاری که غیبش زده رو کجای دلم بذارم. باهاش میشد ۷ تا برج خلیفه ساخت. البته اینم خودش شفافیته که گفتن ۹ میلیارد گم شده هاهاهاهاها. حالا ببینین با همین بستة اقتصادی چه خوابی دیدن. هاهاهاها.
کیهان شریعتمداری – ۱۷ مرداد
«با اجرایی شدن بسته ارزی دولت و آزادسازی نرخ ارز، تورم شدید و قابل توجهی به اقتصاد تحمیل می‌شود».
با وجود مانورهای تبلیغاتی فراوان بر روی بسته جدید ارزی دولت که برخی رسانه‌ها با پررنگ کردن کاهش‌های مقطعی قیمت ارز و سکه به آن می‌پرداختند، جمعی از اقتصاددانان بر این باور هستند که این بسته دارای نقاط ضعف بزرگی هست ... دولتمردان باید پاسخ دهند اگر شرایط قبلی خوب بود، چرا به یکسان‌سازی نرخ ارز روی آوردند؟ و اگر هم به خوب بودن شرایط قبلی اعتقاد ندارند، باید پاسخ دهند چرا دوباره به بسته‌ای رجوع کردند که تا قبل از یکسان‌سازی نرخ ارز اجرا می‌شد؟ ... در پی این اقدام، موج گرانی و تورم وحشتناکی ایجاد خواهد شد.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. اوضاع نظام اونقدر وخیمه که یارو علم الهدی که خودش رو گنج آستان قدس نشسته دم از مبارزه با فساد میزنه. هاهاهاها. بعله! آب که سر بالا بره قورباغه هم ابوعطا میخونه. هاهاهاها.
‌آخوند علم الهدی – نمایش جمعه مشهد – ۱۹ مرداد
«اگر واقعا بناست با مفسد اقتصادی برخورد بشود امروز در راس مفسد اقتصادی دستگاه های زیر نظر وزارت صنعت است که تولید خودرو می کنند سایتشون را ساکت کردن خاموش کردن جواب کسی را نمی دن . خودروها را انبار کردن خودرو سی تومنی شده 50تومن کی این کار رو کرده؟ مگه اینا مفسد اقتصادی نیستند خب بیایید اینها را بگیرید. بابا خندق بکنید عزیزان قوه قضاییه. بگیرید اینها را جلوی چشم مردم به مردم نشان بدید که شما با مفسد اقتصادی برخورد قاطع دارید. این مردم آرامش پیدا کنن.
?موشکاف: هاهاهاها. به نظر میاد برا قیاف گرفتن بی گدار به آب زده. مگه نمی دونه که گر حکم شود که رأس گیرند، هر رأس که در نظام هست گیرند. حالا لابد خدمتش می رسن که این قیافه هام برای نظام لب پرتگاه هزینه داره هاهاهاها. بعله، اوضاع نظام درام تر از این حرفاس که با این بسته مسته ها حل بشه. به خصوص که بچه های قیام نفسشو گرفتن، تحریمام رمقشو، ایشالا به زودی علم الهدی هم به خواسته اش برسه. خندقی واسه کل نظام بکنن که اون سرش نا پیدا. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: