موشکاف ۲۲ مرداد سریال مبارزه با فساد نظام ادامه داره، پریروزا سکانس جدید سریال خیلی خفن بود

موشکاف ۲۲ مرداد
?موشکاف: سلام! سریال مبارزه با فساد نظام ادامه داره، پریروزا سکانس جدید سریال خیلی خفن بود، یه راس از این جانیا، هاهاها همون لاریجانیا به عظما نامه نوشته که اختیارات قوه اش بیشتر بشه. هاهاها. کدوم یکی رو میگم، همونی که خودش ۶۰،۷۰ تا حساب بانکی داشت. هاهاها. همونی که دخترشو به جرم جاسوسی گرفتن. هاهاهاها. آملی لاریجانی، رئیس قوة قضائیه. هاهاها.
رئیس قوه قضائیه در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران و انجام برخی جرائم از سوی عده ای از اخلال گران و مفسدان اقتصادی در این شرایط همسو با اهداف دشمنان، درخواست کرد اجازه اقدامات ویژه در برخورد قاطع و سریع در چارچوب قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور و قانون مجازات اسلامی داده شود. در این نامه پیشنهاد شده است که هرگونه تعلیق و تخفیف مجازات اخلال گران و مفسدان اقتصادی ممنوع باشد. رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت و تأکید کردند: مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد و در مورد اتقان احکام دادگاهها دقت لازم توصیه شود».
?موشکاف: هاهاهاها. به نظرم از خود یارو آملی لاریجانی شروع کنن و از خود عظما با امپراطوری ۱۰۰ میلیارد دلاریش! هاهاهاها. به نظر میاد اوضاع اون قدر خراب شده که این نمایشا ضروری شده. چون فساد داره از سر و کول نظام بالا میره. تو همین استیضاح اخیر دیدین چه خبر بود؟!‌هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۸ مرداد
حسام‌الدین آشنا درباره استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه و امور اجتماعی نوشت: «استیضاح تمام شد اما ابهامات باقی ماند. سوالات برخی نمایندگان از وزیر پاسخ داده شد اما سوالات وزیر از برخی نمایندگان بی پاسخ ماند. ای کاش ربیعی خاطرات خود را از دوره 5 ساله منتشر کند. احتمالا نام آن کتاب" زنده باد فساد2" نخواهد بود. اگر فساد را ریشه کن نکنیم فساد ریشه ما را خواهد کند.»
?موشکاف: هاهاهاها. بعله فساد تار و پود نظام ولایته. اما اونی که ریشة نظامو می کنه بچه های قیامن. هاهاهاها. حالا اگه جرات دارن پرونده هاشونو رو کنن که بچه های قیام هم بدونن باید سراغ کیا برن. هاهاهاها.
دادستان کل کشور گفت: دشمنان، فساد در کشورمان را گسترده و غیر قابل جمع آوری نشان می‌دهند در حالی که مطابق آمار، هیچ کشوری فاقد عنصر فساد نیست ولی در مورد کشور ما آنچنان تبلیغ می‌کنند که گویی همه نظام را فساد گرفته است. در مراجعات مردمی و افواه عامه مردم، به گونه‌ای این مسایل را رواج می‌دهند که خیلی‌ها باور دارند فساد تاروپود نظام را گرفته است؛ اگرچه در نظام جمهوری اسلام فسادِ کم هم زیاد است؛ اما اینچنین که موریانه فساد به بدنه نظام افتاده و همه را از بین می‌برد، نیست.
?موشکاف: د د دی دی دی! ببینم، این خود عظما نبود که می گفت اژدهای هفت سر فساد کل نظامو گرفته؟ هاهاهاها. بعله، موریانة فساد نیست، اژدهای هفت سره. یارو از هضم رابع اژدهای فساد هم گذشته بعد میگه موریانه هم نیست. هاهاهاها.
?موشکاف:‌ بعله، یه بازی یی راه انداختن به اسم مبارزه با فساد! عظما هم یه رول گرفته تو این بازی، چه بسا چن تا از مهره های دست چندم نظام رو هم بگیرن و قربانی کنن، اما اینکه دردی از دردای نظام دوا نمیکنه، چون جوونا که گول این چیزا رو نمیخورن، قیام ادامه داره. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: