موشکاف ۳۰ مرداد عظما گفته میگه مذاکره نمیکنیم چون هنوز اقتدار لازمو نداریم

موشکاف ۳۰ مرداد
?موشکاف: سلام! چن روز پیش یارو عظما با اون جسم ناقصش اومد و واسه خالی نبودن عریضه و جمع و جور کردن بسیجی های وارفته گفت مذاکره نمی کنیم، حالا استدلالو داشته باش! میگه مذاکره نمیکنیم چون هنوز اقتدار لازمو نداریم. هاهاهاها. با این استدلال مقتدرانه، گوش تمام بسیجی ها آویزون شد. هاهاهاها.
خامنه ای – ۲۲ مرداد
ما باید وقتی مذاکره کنیم، وقتی وارد این بازی خطرناک بشویم که فشار او، هوچیگری او، نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌خاطر یک اقتداری که داریم. بله، آن‌وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی، از لحاظ فرهنگی، به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد، آنجا برود مذاکره کند؛ حرفی نیست. امروز چنین چیزی وجود ندارد؛ ما اگر چنانچه برویم مذاکره کنیم، قطعاً این مذاکره به ضرر ما تمام خواهد شد؛ 5329
?موشکاف: هاهاهاها. بعله اقتدار نظام به جایی رسیده که حتی فیگورشو هم نمیتونه بگیره. هاهاهاها. حالا جالب اینه که اون باندیا همین حرف عظما رو پله کردن واسه مذاکره. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.
محمد توکلی– ۲۸ مرداد
یکی از عللی که به عنوان عدم سودمندی مذاکره عنوان می‌شود آن است که کشور هنوز به حدی از اقتدار که لازمه مذاکره با آمریکا باشد نرسیده است، در نتیجه در شرایط حاضر مذاکره با ایالات متحده به سود ایران نخواهد بود. در مقابل گروهی دیگر بر این عقیده‌اند که مذاکره از لوازم و ضرورت‌های دست یافتن به اقتدار است و مذاکره مقدمه اقتدار خواهد بود نه بالعکس».
?موشکاف: هاهاهاها. عظمای طلسم شکسته! ببین چطوری حرف خودشو میکوبن تو سر و عمامه اش. هاهاهاها. بعله، نه تنها پشمی به عبا و عمامة عظما نمونده بلکه تار و پودش هم پوسیده و نخ نما شده. هاهاهاها. البته خود شیخ فری هم حرف عظما رو به کشک نگرفت و گفت اساس کار بر مذاکره اس. حالا ببینین کیهان چه جوابی بهش میده. هاهاهاها.
کیهان خامنه ای – ۲۹ مرداد
«مذاکرات منتهی به برجام، دولت ما را روی پل عملیات و ضربات آمریکا برد، نه اینکه پلی برای شراکت و دوستی باشد. کسانی که می‌گویند مذاکره با ترامپ را بپذیریم یا حتی او را به تهران دعوت کنیم ... متوجه باشند یا نباشند، عملا از روحانی می‌خواهند حلقوم برجام را بفشارد و به دست خود، آن را خفه کند! این دقیقا آرزوی آمریکاست که دولت ایران بپذیرد ضمن ادامه یکطرفه تعهدات برجامی، پای مذاکره جدید بنشیند!».
?موشکاف: هاهاهاها. کل نظام رو پله، الانه که فیتیله پیچش کنن. هاهاهاها شایدم برن تو مایة فلک الافلاک. هاهاهاها. اما حواستون باشه ها! ضربه فنی فقط کار یکیه! کار براندازای نظام، کار بچه های قیام که این روزا خوابی واسه عظما دیدن که بیا و ببین! هاهاهاها. حالا این وسط ببینین تمساح یزدی چی بار عظما میکنه. هاهاهاها.
مصباح یزدی – ۲۸ مرداد
«باید استغفار کنیم و بگوییم خدایا غلط کردیم؛ ما را ببخش که به برجام و مذاکره با دشمنان دل خوش کرده بودیم / ما را ببخش که به اروپایی‌ها دل خوش کرده‌ایم / برخی به روسیه و چین دل بسته‌اند؛ آن‌ها هم اشتباه می‌کنند».
?موشکاف: بعله، نظام سر مذاکره دو راه حل بیشتر نداره، یا وایسته جلو آمریکا که رمقشو نداره یا از ترس براندازا بره پای مذاکره، که این خودکشی از ترس مرگه، مذاکره و جام زهر همانا و زمین گیر شدن نظام همانا. هاهاهاها شایدم بخواد این دست اون دست کنه که دوران ترامپ تموم شه که بچه های قیام امونش نمیدن. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: