موشکاف ۳۱ مرداد نظام ولایت معلوم نیست با خودش چند چنده! بکش بکشیه!

موشکاف ۳۱ مرداد
?موشکاف: سلام! نظام ولایت معلوم نیست با خودش چند چنده! بکش بکشیه! هاهاهاها از یه طرف عظما گفته مذاکره بی مذاکره، از طرف دیگه این شیخ فری فلک زده به هر بهانه ای از مذاکره و گفتگو با تمام جهان حرف میزنه. هاهاهاها. البته داستان، داستان هزینه اس. هاهاهاها.
تلویزیون رژیم 30 مرداد
سخنان روحانی در مراسم رونمایی از نخستین جنگنده ایرانی کوثر-ق 1
خداوند بزرگ خواسته که بشر در کمال انس و صلح و همزیستی مسالمتآمیز باهم زندگی کنند
بعضیا به این نکات توجه ندارن. فک می کنن اگر قدرت نظامیمون رو افزایش دادیم این به معنای جنگ طلبی است. این به معنای صلح طلبی است
تمام سیاست،تمام قدرت ها تمام برنامه ها همه اش معنی کم هزینه و پر هزینه بودنه. چیز دیگه نیست. همه جور سیاست خارجی میتونه داشته باشه. باید محاسبه کنه کدومش کم هزینه تره. پر منفعت تره. و الا همه جور میشه با همه رفتار کنه. بهم ریختن با چند دقیقه میشه بهم ریخت. با چند جمله میشه دعوا درست کرد. با چند حرکت نظامی میشه وارد مخاصمه شد. اما پر هزینه اس اونوقت.
?موشکاف: هاهاهاها. یه جوری میگه آمادگی ایران برای جنگ نیست انگار از جنگندة نسل پنجمی رادار گریز پرده برداری کرده و توان جنگ هم داره. هاهاهاها. برو یارو! برو بسیجیاتو خر کن. هاهاهاها. اما دیدین؟ چطوری با زیر سوال بردن شعر و شعار باند رقیب و به رخ کشیدن هزینه، چشمک و چراغ مذاکره میزنه. هاهاهاها. حالا ببینین وزیر خارجه اش چیکار میکنه.
درحاشیه جلسه کمیسیونهای مجلس-ظریف
تلویزیون رژیم ۲۹ مرداد
خبرنگار: آقای دکتر آخرین خبرها از مذاکرات با اروپایی ها را هم می فرمائید
ظریف: بله مذاکره با اروپایی ها ادامه داره همانطور که قبلا هم عرض کردم اروپایی ها در اعلام مواضع بسیار خوب عمل کردند اما در تبدیل این مواضع به اقدامات عملی هنوز چند تا اقدام کردند مثل قانون انسداد یا بلاکینگ و همینطور اجازه دادن به بانک سرمایه گذاری اروپا برای تامین مالی و یا تشویق شرکتهای کوچک و متوسط اما اینکه این اقدامات به نتیجه منجر بشه اینها لازمه که اروپا این آمادگی رو داشته باشه که برای منافع خودش، هم منافع خودش در قبال ایران هم منافع خودش در قبال منطقه و هم منافع خودش در نظم جهانی که آمریکایی ها نتوانند دیدگاه خودشون رو به بقیه دنیا تحمیل بکنن حاضر باشه هزینه بکنه.
?موشکاف: هاهاهاها. میگه خوب اومدن ولی تا حالا یه پول سیاه هم کف دست نظام نذاشتن. هاهاهاها. چه خوش خوراک هم هست. میخواد اروپا، آمریکا و تجارت با آمریکا رو ول کنه بیاد بچسبه به نظام ولایت. هاهاهاها.
کیهان شریعتمداری – ۲۹ مرداد
وزیر امور خارجه در مصاحبه با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا توافق را با وجود لغو نشدن تحریم‌ها پیش بردید گفت که این «شاید یکی از‌اشتباهات» بود...گفتنی است- آذرماه 95 - ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفته بود: «من اعتراف می‌کنم که ‌اشتباه کردم و به حرف جان کری اعتماد کردم، اگر استراتژی خودم را دنبال می‌کردم، اکنون با مشکل مواجه نمی‌شدم، می‌پذیرم که ‌اشتباه کردم و مسئولیت آن را قبول می‌کنم...«متاسفانه عملکرد دولت نشان‌دهنده چیدن تمامی تخم‌مرغ‌ها در سبد برجام اروپایی و بی‌برنامگی در بهره‌مندی از ظرفیت‌های عظیم داخلی است».
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، نظام ولایت تو هچلی گیر کرده که دیدن داره. هاهاهاها. آمریکا اون جور! اروپا اینجور! اقتصاد مقاومتی فقط همون ۹ میلیارد دلارش که گم شده، انگار عروسک بچه اس! هاهاهاها. خلاصه اینکه نظام ولایت تو باطلاقی دست پا میزنه که راه در رو نداره. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار. عزت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: