موشکاف ۲ شهریور حالا ببینین یارو با سیخ جزم گرایی به پهلوی عظما چطوری تهدید قیامو یادآوری

موشکاف ۲ شهریور
?موشکاف: سلام! هفتة پیش یه سری از این جوجه طلبه ها و آخوندچه های قم از هجره ها زدن بیرون و پلاکارد بلند کردن «ای آنکه مذاکره شعارت- استخر فرح در انتظارت» هاهاهاها.. هاهاهاها. اما این شعاره بو دار بود، کلی سر و صدا کرده. هاهاهاها.
آخوند مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام – ۲۹ مرداد
کلام: «پلاکارد «استخر فرح در انتظارت» گمانه زنی ها در مورد فوت آیت الله هاشمی را نزدیک به واقعیت نشان می دهد»
«جمعی حوزه را جولانگاه خودشان قرار داده‌اند که دومین شخصیت رسمی کشور را تهدید به مرگ می کنند و اقرار ضمنی به اینکه (رفسنجانی) را همین افراد کشته اند». .. بدترین تحلیل این است که بگوییم یک عده خودسر یک حرکت خودسرانه انجام داده اند؛ این نگاه ساده انگارانه ای است. هرگز چند نفر آدم خودسر چنین قدرتی را ندارند که چنین برنامه ای را سامان دهند؛ آن هم در مدرسه فیضیه... حتما پشت ساماندهی این قضیه دستها و مراکزی وجود دارند که قدرت چنین کارهایی را دارند».
?موشکاف: هاهاهاها. اینا عمامة همیشه در صحنه هستن، هاهاهاها. دلواپسا فک کردن با فرستادن چن تا جوجه طلبه و چندتا پاسدار یه نسخی از شیخ فری می کشن، اما گند هردوشون در اومد. هاهاهاها. حالا ببینین یارو با سیخ جزم گرایی به پهلوی عظما چطوری تهدید قیامو یادآوری میکنه. هاهاها.
آخوند هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان ارتجاع
یکی از مشکلات ما جزم گرایی است. جزم گرایی یعنی هر کس فقط دیدگاه خود را عین حق و حقیقت اسلام و انقلاب بداند؛ این خطرناک است. هرکسی می خواهد حرفی بزند باید در صحت آن شک و تردید کند و با ذهن خالی از مواضع جناحی و سیاسی برود و تحقیقات بیشتری انجام دهد.
اگر طلبه تظاهرات کند، آن وقت همین بهانه شکل گیری تظاهرات در سراسر کشور می شود. در این حالت دیگر شعارها مرز نمی شناسد، همه گونه افراد وارد می شوند و بدترین شعارها را سر می دهند.
?موشکاف: بعله، تقی به توق بخوره، میشه جرقه و از جرقه هم حریق خیزد. هاهاهاها. حریقی که ریش و ریشة آخوندا و نظامشونو می سوزونه. هاهاهاها. اونایی که حسابی از قبل ولی فقیه چاق و چله و پروار شدن. هاهاها.
موشکاف: هاهاهاها. یه نظام ولایت و یه حوزه، که باید نگهبانش باشه، ببینین چه خبره، یکی اعتراف می کنه توش اشرافیت غوغا می کنه، یکی اعتراف توش سکولاریسم ریشه کرده، یکی اعتراف می کنه توش مخالف عظما زیاد شده، یکی پلاکارد کشتن تو استخر بلند میکنه. هاهاهاها. القصه، غرض از موشکافی امروز این بود که اوضاع درام عظما تو حوزه رو ملتفت بشین. هاهاهاها. حالا ببینین این عظمایی که یه پاش لب گوره، اگه خودش سقط بشه چه بلبشویی میشه تو آخوندا. آخوندا با عظمای بعدی چیکار می کنن، هاهاهاها. البته احتمالا با این مشکل مواجه نشه، چون قبل از این خودش سقط شه، بازوی آهنین کارو تموم می کنه هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: