موشکاف ۳ شهریور ! این روزا بازار بدبختیای نظام سکه اس!

موشکاف ۳ شهریور
?موشکاف: سلام! این روزا بازار بدبختیای نظام سکه اس! هاهاهاها. تحریما که تازه نوک سوزنش به نظام گرفته یه طرف! حالگیری تو زمینه های مختلف هم همونطرف. هاهاهاها. یه نمونه اش بستة اروپایی که نظام روش حسابی تبلیغات کرده بود. هاهاها. کوه موش زایید. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی ایسنا -۱ شهریور
کمک ۱۸ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران. ... موگرینی گفت: این بسته روابط اقتصادی و بخشی که به طور مستقیم به نفع شهروندانمان است را بهبود می‌بخشد.
به نوشته رویترز، این اتحادیه مبلغ ۸ میلیون یورو را در بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران که شامل کمکی برای موسسات کوچک و متوسط و سازمان توسعه تجارت ایران است، صرف می‌کند. ۸ میلیون یورو دیگر نیز صرف پروژه‌های محیط زیستی و ۲ میلیون یورو نیز صرف مبارزه با مواد مخدر می‌شود.
?موشکاف: هاهاهاها. اولش که خبرو شنیدم فک کردم یه کمکی به نظام شده اما رقمو که دیدم فهمیدم صدقه دادن به عظما. هاهاها. مثل اینکه خبر ندارن! نظام ولایت اونیه که ۹ میلیارد دلار فقط تو یه نوبت توش گم میشه، آخه ۱۸ میلیون یورو پول تو جیبی مجتبی خامنه هم نیست. هاهاهاها. اما اوضاع نظام اونقدر درامه که این طوری باهاش رفتار می کنن و اونم نمی تونه اعتراض کنه . هاهاهاها.
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس – ۱ شهریور
حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در صفحه توییتر خود به تصمیم اخیر بریتیش ایرویز برای لغو پروازهایش به ایران واکنش نشان داده است.
او در توییتر نوشت: بریتیش ایرویز امروز اعلام کرد که به دلایل تجاری از اواخر سپتامبر پروازهای خود را به تهران ادامه نخواهد داد. این تصمیم با توجه به تقاضای مسافران این خط مستقیم مایه تاسف است. بعیدی‌نژاد ادامه داد: امیدواریم ایران ایر با داشتن سه پرواز هفتگی مستقیم به لندن بتواند با استفاده از فرصت، جای خالی را پر نماید. شرکت‌های هواپیمایی بریتیش ایرویز، ایرفرانس و کی‌ال‌ام که سه شرکت هواپیمایی مطرح اروپایی هستند امروز اعلام کردند که پروازهای خود به ایران را متوقف می‌کنند.
?موشکاف: هاهاهاها. آخه آی کیو! پروازا که تحریم نیستن، منظورم اینه که بخاطر تحریم تعطیلش نکردن، می گن دیگه نمی صرفه تو این خط کار کنیم. هاهاهاها. بعد میگه مسافراشو ایران ایر بزنه. یعنی مسافر هست و این شرکتهای هواپیمایی بدون فشار تحریم کشیدن بیرون، پس ببین وضع نظام چقدر شده درام هاهاهاها


خبرگزاری حکومتی آنا
گوگل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تیم امنیت سایبری این شرکت طیف گسترده‌ای از تحرکات مشکوک مرتبط با ایران را کشف و اقدام به مسدودسازی آنها کرده است.
... شرکت گوگل با انتشار اطلاعیه‌ای در وبلاگ اختصاصی خود تصریح نموده که حساب‌های کاربری مسدود شده شامل ۳۹ حساب کاربری انگلیسی زبان یوتیوب، ۱۳ حساب کاربری گوگل پلاس و ۶ صفحه وبلاگ بوده که با انگیزه‌های سیاسی در پی سرقت اطلاعات بوده‌اند.
بنا بر ادعای شرکت گوگل، این حساب‌های کاربری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرتبط بوده‌اند.
?موشکاف: هاهاهاها. خوش به حال عظما و این یارو جوجه وزیر شیخ فری، چی بود اسمش، آها، یارو آذری جهرمی رو میگم. دمشونو قیچی کردن. هاهاهاها. القصه، دوره زمونه عوض شده، دیگه دور پیش پیش و موش موش با نظام نیست. هاهاها. الان دورة کشیده های افسریه که به بناگوش عظما فرود بیاد. هاهاهاها. حالا بیشتر از اینش هم تو راهه. اما ضربة آخر مخصوص بازوی آهنین با کانونهاشه، منتظر باشین. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: