موشکاف ۷ شهریور - تو مجلس نظام شیخ فریو آورده بودن که امتحانات شهریورشو بده

موشکاف ۷ شهریور - تو مجلس نظام شیخ فریو آورده بودن که امتحانات شهریورشو بده
?موشکاف: سلام! تو مجلس نظام شیخ فریو آورده بودن که امتحانات شهریورشو بده. هاهاهاها. آخه تجدید آورده. هاهاهاها. اما تو شهریور هم قبول نشد. از ۵تا سوال4تاشو رد شد. هاهاهاها. نظام چی شد؟ هاهاهاها.
دهقان ـ مجلس ارتجاع 6شهریور 97
«ارز ناشی از صادرات کالا که توسط شرکت‌های شبه دولتی و خصولتی تحصیل می‌شود، بر اساس نظر کارشناسان، هر 3 ماه حدود 19 میلیارد دلار است، متأسفانه در این مدت کمتر از2 میلیارد دلار به بازار توزیع شد، این شرکت‌ها که تحت تأثیر 5 وزارتخانه اعم از صنعت، معدن و تجارت، نفت، اقتصاد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفاع هستند یا به احتکار ارز پرداختند یا برخلاف قانون آن را صرف مصرف در جاهای دیگر کردند».
«به قیمت خالی کردن جیب مردم، خالی کردن سفره مردم ده‌ها هزار میلیارد تومان... پول به کیسه تعدادی آدم سودجو و اندکی از ثروتمندان واریز شده است».
?موشکاف:‌هاهاهاها سوالش اینه که این ۱۹ میلیارد دلار ارز کجا رفت؟ هاهاهاها. آخه اینم شد سوال. جوابش واضحه دیگه. رفت به زیر عبا هاهاهاهاها. حالا جواب شیخ فریو داشته باشین. بجای جواب دادن عظماشو به رخ میکشه. هاهاهاها.
روحانی ـ مجلس ارتجاع 6شهریور 97
«امیدوارم توصیه‌هایی که مقام معظم رهبری قبل از این جلسه به من فرمودند، بتوانم نکات مورد نظر ایشون رو دقیقا مراعات کنم«.
?موشکاف:‌ هاهاها. شیخ فری میخواست گوشی دست اونایی که براش تیغ بلند کردن بیاد که من توصیه های عظما رو به شرطی رعایت می کنم یعنی خفه خون می گیرم که شمام رعایت کنین. هاهاهاها اما مثل اینکه خیلی نگرفت. چون گذاشتن تو کاسه اش. هاهاهاها.
ذوالنوری ـ مجلس ارتجاع 6شهریور 97


«آقای روحانی در سال سوم ریاست جمهوری دوره قبلیتون، این نماینده ها بودن در افطاری رهبر انقلاب عنوان کردید 2 میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کردید. سال آخر نیز آقای جهانگیری و خودتان عنوان کردید 700 هزار شغل ایجاد کرده اید این میشه 3 میلیون و 200 هزار شغل می شود اما امروزه عنوان می کنید طی پنج سال، 2 میلیون شغل ایجاد کرده اید که تضاد در آماری رو ما چطوری باید بفهمیم. وزیر محترم کارتون ببینید آماراش چجوری بوده. در نطق تبلیغاتی دوره اولتون می فرمودید اصلا این آمارها لازم نیست، کدام خانه وجود دارد که 1 یا 2 نفر بیکار نداشته باشد. مگه با حلوا حلوا دهان مردم شیرین میشه با آمارهای اینجوری که مردم به هر حال نان گندم خورده اند.
?موشکاف: هاهاهاها. میگن دروغگو کم حافظه اس. هاهاهاها. شیخ فری که اصلا در دروغ و دغل و دجالیت پی اچ دی داره. هاهاهاها. ببینین بازم بجای جواب دادن میزنه به کوچة علی چپ. هاهاها.


«در این 7، 8 ماه اخیر چرا ناگهان شرایط نوی آغاز شد
09.22 « به نظر بنده حقیر اشکال از تصور مردم و تصویر ملت ایران از آینده ایران بود ناگهان تصور مردم ایران نسبت به آینده دچار تغییر شد و این درد بزرگ هست. اشتغال بسیار مهمه. بیکاری درد بزرگی است من قبول دارم. نابسامانی هم مشکله و من قبول دارم مسئلة رونق هم مهمه ارز هم مهمه اما همه اینها در برابر اعتماد مردم و امید به مردم ناچیزه. چرا امید مردم تغییر کرده. چرا نسبت به اینده ایران دچار تردید شدن و بالاتر عده ای نسبت به عظمت نظام قدرت نظام رشد و توسعة آینده دچار شک شده اند. این شک را ما باید درمان کنیم.
?موشکاف: هاهاهاها. اشکال از تصور مردمه. هاهاهاها. بعله. بچه های قیام هم دنبال درمان ریشة همین تصوراتن. نیاز به یه براندازی مختصر داره که براش آماده شدن هاهاهاها.



«5 دی ماه 96 بود که مردم ناگهان دیدند که عده ای به خیابان ها آمده و شعار می دهند و کم کم شعارها به شعارهای هنجارشکنانه و غیرقابل قبول برای مردم تبدیل شد.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. مقر میاد که چیزی که بساط نظام ولایتو بهم زده و کاسه کوزه رو رو سرشون خراب کرده، قیامه، قیام. هاهاهاها. قیام دی ماه که تا ادامه داره. هاهاهاها. البته ادامه هم خواهد داشت تا ریش و ریشة آخوندا رو بسوزونه. هاهاهاها. دست مریزاد به بچه های قیام. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: