موشکاف ۱۱ شهریور عظمای بیچاره‌ها به بسته اروپایی امید بسته بودن که پوچ از آب در اومد

موشکاف ۱۱ شهریور
?موشکاف: سلام! نظام ولایت یه اروپا رو داشت که خیال می کرد می تونه بهش تکیه کنه اما الان تق اونم داره در میاد. هاهاهاها. بیچاره ها به بستة اروپایی امید بسته بودن که پوچ از آب در اومد. هاهاهاها. دو زار ده شاهی صدقه گذاشتن کف دست علی گدا که بدبخت از حال نره، اما سر منطقه خرشو گرفتن. هاهاهاها.
‌ بهرام قاسمی ـ سخنگوی وزارت خارجة رژیم ـ 9شهریور
گوینده رژیم:‌ «سخنگوی وزارت خارجه می‌گه غرب میدونه چاره جز انجام تعهداتش نداره قاسمی با اعلام اینکه ایران هیچ وقت از گفتگو و مذاکره هراس نداشته گفت این درحالیه که در توافق بین المللی برجام، برخی شرکای فرانسه با قلدری و از سر زیاده خواهی توافق رو نقض کردن و اروپایی ها هم تا کنون به اعلام مواضع بسنده کردن و تضمینی برای حفظ برجام ندادن. بنابراین هیچ ضرورت و اعتمادی برای مذاکره، اون هم برای موضوعات غیر قابل مذاکره باقی نمیمونه. قاسمی یه بار دیگه تاکید کرد برنامه موشکی ایران دفاعی بومی و مشروعه و به هیچ وجه قابل مذاکره نیست. قاسمی دربارة نقش منطقه ای ایران هم گفت سیاست ما مبارزه با تروریسم و افراط گراییه و اگه چنین مبارزه ای خوشایند برخی کشورهای بحران آفرین نیست می تونن سیاستشون رو اصلاح کنند»
?موشکاف: هاهاهاها. طرفو تو ده راه نمیدادن، سراغ خونة کدخدا رو میگرفت. هاهاهاها. این یارو هم میگه اونا سیاستاشونو اصلاح کنن. هاهاهاها. اما این همه ترس و لرز واسه چیه؟ ملاحظه بفرمایین:
محمد دهقان – سخنران پیش از خطبه های نمایش جمعه در مشهد – ۹ شهریور
« اگر قدرت منطقه ای خودمان را به دست خودمان از بین ببریم اگر قدرت موشکی خودمان که قدرت باز دارندگی ماست اگر به دست خودمان از بین ببریم اگر سپاه پاسداران انقلابی که خار چشم دشمنان انقلاب است خار چشم آمریکا و اسرائیل است اگر بدست خودمان از بین ببریم اگر ما حزب الله لبنان را در اثر عقب نشینی از منطقه بدست خودمان نابود کنیم. اگر انصار الله یمن را که نیروهای دست بلند جمهوری اسلامی ایران در کنار عربستان هستند هر موقع آل سعود بخواهد پررویی کند اینها سیلی جمهوری اسلامی را توی دهان آل سعود می زنند. اگر ما بخواهیم در برابر آنها عقب نشینی کنیم آنها را هم بگذاریم نابود بشود.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، این همون نقشه مسیریه که عظما چن سال پیش ترسیم کرده بود و اسمشو گذاشته بود تنزل بی پایان. هاهاهاها. اتمی رو که دادن، موشکی و تروریزم تو لبنان و یمن و هاهاهاها همه رو که از دست بدن دیگه وقتشه که سیلی بخورن. هاهاهاها. از کی؟ از بازوی پر اقتدار و کانونهای شورشی. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار

لطفا به اشتراک بگذارید: