موشکاف ۱۰ شهریور سر ماشین تروریستی نظام تو فضای مجازی رفت تو گل

موشکاف ۱۰ شهریور
?موشکاف: سلام! میگن طرف که میفته گوشة رینگ، دیگه از چپ و راست و بالا و پایین همینطوری میخوره! هاهاهاها. حالا حکایت عظماس! هوک چپو از قیام خورده، هوک راستو از تحریمای آمریکا خورد! هوک بعدی رو از شرکتای اروپایی که همینطوری دارن میکشن بیرون! هاهاهاها. حالا هم یه آپرکات تو فضای مجازی. هاهاهاها. اما تو پرانتز بگم، ناکت اوت کار بچه های قیامه. هاهاهاها.
خبرگزاری حکومتی آنا - ۶ شهریور
ابررسانه‌های گوگل، توئیتر و فیسبوک کمتر از 72 ساعت نزدیک به هزار حساب کاربری عمدتاً مربوط به نظام را مسدود کرده‌اند. این اقدام در پی گزارش شبکه امنیت سایبری آمریکایی موسوم به «فایر‌ای» صورت گرفت .... رئیس بخش سیاستگذاری امنیت سایبری فیسبوک در بیانیه‌ای اعلام کرده‌ است 652 حساب کاربری را به‌دلیل «رفتارهای غیرطبیعی هماهنگ‌شده در ایران» که مردم کشورهای مختلف را در خاورمیانه، آمریکای لاتین و انگلیس هدف قرار داده‌اند، مسدود کرده است. گوگل هم بیانیه داده که از آبان سال گذشته، کانال‌های ایرانی مشغول انتشار «شایعات و اخبار جعلی» هستند.
?موشکاف: هاهاهاها. نوش جان عظما! هاهاهاها. یادتونه این عظما میگفت اگه ولی فقیه نمیبود میرفت پای فضای مجازی؟ یادتونه میگفت تو فضای مجازی طوری تبلیغات کنین که سفیدو سیاه جلوه بدین؟ هاهاها. بعله، حالا درِ خم های رنگرزیشو دارن گل می گیرن. هاهاهاها.
سایت حکومتی صبا ایران – ۷ شهریور
اندکی پیش فیسبوک و توئیتر از مسدود کردن صد‌ها صفحه و حساب کاربری مرتبط با حکومت ایران خبر داده بودند...تنها دور روز پس از آن بود که گوگل نیز به جمع این دو شرکت پیوست و اعلام کرد شماری از کانال‌های یوتیوب و سایر حساب‌های کاربری را به دلیل «ارتباط مخفی» آن‌ها با کارزار اطلاعات جعلی مسدود کرده است.
?موشکاف: هاهاهاها. سر ماشین تروریستی نظام تو فضای مجازی رفت تو گل. هاهاهاها. دست کم این مقدار از پمپاژ دروغ و دغل و شیطان سازی مسدود شد. هاهاهاها. با این کارا، زمینه چینی کارای تروریستیشونو می کردن. هاهاهاها. اما تو این وانفسا بدجوری خورد تو ملاجشون. علی برکت الله.
رویترز می‌گوید گروه موسوم به «اتحادیه بین‌المللی رسانه‌های مجازی» محتوای تولیدشده توسط رسانه‌های دولتی ایران را، معمولا بدون آن‌که نام منبع اصلی را فاش کند، در وب منتشر می‌کند. اما منابع این تولیدات شبکه‌هایی هستند مانند پرس‌تی‌وی، خبرگزاری فارس و یا تلویزون المنار که توسط حزب‌الله لبنان اداره می‌شود.
?موشکاف: هاهاهاها. البته این نوک کوه یخه. اما خبرایی تو راهه که عظما رو داغون می کنه. هاهاهاها. یواش یواش و گاماس گاماس، عظما داره شرایط خداحافظی رو حس میکنه. هاهاهاها. بچه های قیام! شرایطو دریابین، ضربة آخر با شماست. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: